EWU از لمس - Thu, 02 Jul 2020 PST

سخنگوی-بررسی های اخیر صفحه اول داستان "EWU دانشکده رای عدم اعتماد در جمهور مری کوللینن" (22 ژوئن) واقعا اعتصاب

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

سخنگوی-بررسی های اخیر صفحه اول داستان "EWU دانشکده رای عدم اعتماد در جمهور مری کوللینن" (22 ژوئن) واقعا اعتصاب در قلب آموزش و پرورش امروز و در دو دهه گذشته از سطح کالج فارغ التحصیلان.

به نظر می رسد اخیر فارغ التحصیلان وای به طور خاص گفته شده است تمام زندگی خود را که در کالج است که کلید موفقیت و کامیابی. آینده دانش آموزان را تشویق به دنبال درجه است که بیش از حد اغلب کمی به حال فرصت های اشتغال زین و آنها را با بدهی سنگین و آموزش و پرورش که در سمت چپ آنها عملکرد قادر به احساسی مقابله در یک سیال پویا در جامعه است.

به جای ترک کالج با آرمان و امید برای آینده فارغ التحصیلان دیدن یک uninspired تلخ امرار معاش است که آنها نمی توانند فرار کنند. بیش از حد بسیاری از فارغ التحصیلان مجبور هستند به کار حداقل دستمزد شغل مربوط به مدارک تحصیلی خود را فقط به پایان می رسد دیدار. آن را به نظر می رسد مانند آموزش عالی است که واقعا قرار دادن آن در دانش آموزان آینده نتیجه اولین و مهمترین, با این نوع از نتایج ؟

آن را سخت به بگویید که از اخبار مقاله اگر رئیس جمهور کوللینن است که یک مدیر خوب اما یک "عمده بازسازی بخش دانشگاهی" منطقی به نظر می رسد و دانش آموزان بهترین منافع. دانشکده ابراز آن "دیرینه نگرانی" در مورد رهبری نگران کننده به نظر می رسد به من به نظر می رسد تلاش برای حفظ همیشه در حال گسترش وضعیت موجود. واقعیت این است که یک پف کرده خارج-از-لمسی سیستم دانشگاه که کانال جوانان امروز به درجه که زین و آنها را با هیچ آینده و حجم بدهی نیاز به رفتن!

Roy فولرتون

لیبرتی لیک



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن