همه چیز در حال آمدن سریع برای برگها چشم انداز نیک رابرتسون, اما او را به آن استفاده می شود سرعت

این همه که کمی سریع تر برای نیک رابرتسون از سریع "آب اشکال" از یک جناح تصور است.رابرتسون می یابد خود را در آست

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

این همه که کمی سریع تر برای نیک رابرتسون از سریع "آب اشکال" از یک جناح تصور است.

رابرتسون می یابد خود را در آستانه ساخت تورنتو افرا برگها در عجیب ترین زمان در طول یک جهان همه گیر 18 ساله که junior فصل کوتاه قطع شد و در حال حاضر در تلاش برای به دست آوردن یک نقطه در گسترش استنلی مسابقات جام. رابرتسون در میان 19 به جلو در برگ کمپ با 12 بالا نقاط در حال حاضر گرفته شده است.

آیا او با این تیم هنگامی که آن را می رود به حباب جولای 26? که ممکن است صدای دیوانه. اما دیوانه به نظر می رسد این موضوع از سال 2020 است.

"به خصوص از ماه مارس بسیاری از مسائل تغییر کرده است" رابرتسون گفت.

"این مایه تاسف است (تاریخ پیتربورو Petes) فصل به پایان رسید اما من نمی تواند در این موقعیت. من می خواهم که خواست ما رفته بود در یک مدت طولانی اجرا حذفی و ما می خواهم برنده OHL قهرمانی. که چه انتظارات من بودند ...

"آن را سخت به درک که من در اینجا در حال حاضر. اما شما را به بهترین از آن و فقط با آن است."

رابرتسون پشت سر هم به آگاهی از برگها کشور در تابستان گذشته به عنوان تیم اول انتخاب کنید البته در دور دوم از 2019 NHL پیش نویس است. او کوچک است — ذکر شده در پنج-پا-دو — اما سریع. و او می تواند نمره با 55 گل در 46 بازی با Petes در این فصل است.

داستان شخصی خود را قانع کننده است. او متولد زودرس در سپتامبر. 11, 2001 بعد از حملات تروریستی در ایالات متحده است. او متولد کالیفرنیا شد و بالا هاکی چشم انداز نمایندگی ایالات متحده در جهان juniors. او یک آسیایی, پس زمینه, خوشحالی قرار دادن خودش در خارج وجود دارد به عنوان یک مدل نقش برای اقلیت را به هاکی.

و او را بسیار دوست داشتنی یک نوجوان که نیست فقط با قرار دادن جملات با هم زمانی که او پاسخ پرسش اما می گوید داستان با یک لبخند بر روی صورت خود و درخشش در چشم او.

او را از حق خارج از مرکزی ، او تا به بسیاری از مردم ریشه برای او.

"من قطعا با آگاهی از تورنتو رسانه های اجتماعی," او گفت:. "به خصوص که در اینجا در حال حاضر من می دانم که نام من قرار داده شده است وجود دارد مقدار زیادی. من برای قرار دادن کنار بگذاریم. آن چیزی که مربیان می خواهم آنچه را که آنها فکر می کنم. من خوشحالم که طرفداران در کنار من اما در پایان روز از آن چیزی است که هم تیمی های من, مربیان, من فکر می کنم. من سعی کنید به آن نگاه کنید اما آن را خوب به شنیدن چیزهای مثبت."

رابرتسون تمرین و scrimmaging در یک خط با Nic Petan و دنیس Malgin همه به همین اندازه بازیکنان که تکیه بر مکاری. رابرتسون سریعترین ،

"او شده است آب کمی اشکال وجود دارد خارج وجود دارد" defenceman کودی Ceci گفت. "او را به پرواز در اطراف. او یک شات خوب. او را انجام می دهند و واقعا باز کردن برخی از چشم."

حتی میچ Marner تحت تاثیر قرار گرفته بود.

"او که گل نشسته ذهنیت سخت کار بچه" گفت: Marner. "او نمی ترسم برای رسیدن به این مناطق است. شما ببینید این اهداف به ثمر رساند او در OHL. شوت او بسیار شگفت انگیز است بسیار قدرتمند. او چشمگیر و من مانند اخلاق کاری او به ارمغان آورد."

ستایش بالا در واقع و شاید به همین دلیل برگها مربی شلدون Keefe و جنرال موتورز Kyle Dubas در حال راه رفتن در یک خط بین افشای رابرتسون به این سطح از رقابت و معتدل انتظارات از نوجوان.

"ما قصد داریم نگاهی به سن و یا وضعیت خود را و یا هر چیزی شبیه به آن" Dubas گفت: در قبل از اردوگاه کنفرانس خبری در روز یکشنبه ، "اگر او را نشان می دهد که او می تواند تاثیر که او می تواند بازی با بازیکنان قوی تر و سپس او را رول از وجود دارد."

Keefe خواست سه روز در یک ردیف مورد رابرتسون شده است محتاط در اظهارات خود.

گفت: "کار خود را عادات استثنایی هستند."

سهشنبه: "او نیاز به پیدا کردن یک راه موثر در تمام زمینه های بازی و ... او نیاز به واقعا آن را نشان می دهد و آن را آشکار است که او آماده است."

و گفت: "او به نظر می رسد مثل یک مرد که پیدا کردن راه خود را."

رابرتسون می تواند آخرین در یک خط طولانی از برگها چشم انداز یا overhyped یا به کرات قبل از وقت خود را. هنوز برگها ملت دیوانه است با پیش بینی که رابرتسون نه تنها می تواند بلکه باید کرک صف آماده شدن برای بهترین-از-پنج دور مقدماتی سری در برابر Columbus Blue Jackets.

این هدف واقع بینانه است به یکی از بازیکنان دعوت شده به حباب در یک هفته و نیم. وجود 34 بازیکن در کمپ در حال حاضر. هر تیم مجاز است در 31 مرکز. برگها با توجه به در نظر گرفتن تنها 28 یا 29 هر تک خال سیاه و سفید با نقش تعریف شده.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اگر رابرتسون می شود که به آن معنی خواهد بود که او گل رز به بالای سالم-ابتدا بسته. به صف او می خواهم که به عملکرد بهتری نسبت به کسی که شاید Pierre Engvall که در حال حاضر سوم-سمت چپ خط هافبک کنار این نقطه مناسب ترین به رابرتسون.

"او یک پسر است که نه تنها در حال آمدن است از همان استراحت و مکث است که هر کس دیگری بود اما او نیز در تلاش برای تنظیم به یک لیگ جدید یک سطح جدید یک محیط جدید" Keefe گفت. "این سخت تر برای او را در آن حس.

"زمان وجود دارد در اینجا. شاید نه به عنوان زمان زیادی به عنوان شما می خواهم برای یک بازیکن جوان به تنظیم و راحت است. اما ما در حال رفتن به او را برای انطباق و ببینید که آیا او یک گزینه برای ما است. اما ما بازیکنان رقابت برای آن نقطه تا آن را مرتب کردن بر اساس خود."

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن