WNBA ستاره صحبت کردن در برابر بی عدالتی اجتماعی به عنوان فصل خود را در حباب شروع

یک فصل بسکتبال است که در مورد به مراتب بیشتر از فقط بسکتبال شنبه شروع می شود زمانی که WNBA شروع بازی در داخل آ

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

یک فصل بسکتبال است که در مورد به مراتب بیشتر از فقط بسکتبال شنبه شروع می شود زمانی که WNBA شروع بازی در داخل آن حباب در برادنتون فلوریدا.

وجود خواهد داشت یک خط روشن درخشید و در بازی را WNBA در حال آمدن است یکی از موفق ترین فصل تا کنون در سال گذشته که رتبه های تلویزیون در ایالات متحده آمریکا به ضرب گلوله توسط بیش از 60 درصد از فصل قبل است. اما علل عدالت اجتماعی و نژادپرستی را در جلو.

بازیکنان می پوشند نام Breonna تیلور, سیاه 26 ساله به قتل توسط ماموران پلیس در Louisville, Ky., در ماه مارس برای باز کردن آخر هفته. برخی می پوشند نام او را بر خود کشباف برای کل فصل.

"ما وقف این فصل به اجتماعی و نژادی و عدالت ما هنوز که حرکت به رفتن نگه دارید" گفت: Kayla الکساندر میلتون یکی از چهار کانادایی در لیگ. "ما را به این وقایع و این بی سابقه نجومی و استفاده از آن به نفع ما است."

الکساندر و بریجت Carleton از Chatham, Ont., در حال تیمی در مینه سوتا سیاهگوش در حالی که نیویورک کیا, پرستار, از همیلتون و ایندیانا ناتالی Achonwa از Guelph دور از کانادا محتوا در 12 تیم لیگ است.

همه آنها را می دانم که پلت فرم آنها به منظور بالا بردن آگاهی از بی عدالتی اجتماعی مسائل در آمریکا و کانادا ارائه منحصر به فرد و مهم فرصت است.

"من می خواهم به استفاده از صدای من در بسیاری از مسائل" پرستار گفت:. "مردم بومی حقوق زنان بدیهی است که درمان از سیاه پوستان و افراد دیگر از رنگ ها برای من مهم است. زندگی در هر دو کشور من یک چشم انداز منحصر به فرد و مسئولیت به صحبت کردن و استفاده از پلت فرم در هر دو طرف مرز.

"این برای من مهم است."

پلت فرم منحصر به فرد است. با شروع بازیهای سه شنبه لیگ بازی خواهد کرد و کل آن در 22 بازی فصل در IMG آکادمی در برادنتون. با افزایش در سراسر کشور پخش بازی ها و توجه بسکتبال مخاطبان مرگ برای دیدن رقابت واقعی زنان قادر خواهد بود برای رسیدن به مخاطبان گسترده ای.

"ما بسیار افتخار از بازیکنان ما صحبت کردن در این مسائل" WNBA کمیسر کتی Engelbert گفت: در یک کنفرانس پنج شنبه. "وجود دارد هیچ چیز سیاسی است. این بیانیه از ارزش خود را. آنها در حال آوردن آگاهی به مسائل است که به مدت طولانی نادیده گرفته شده است و به خصوص به عنوان آنها حمایت از زنان قربانی نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس. که مهم صدا شنیده شود."

لیگ امیدوار به سرمایه گذاری در حمل بیش از یک معنی داری خارج از فصل است که حل و فصل بسیاری از مسائل بزرگتر از آن مواجه شده است. Engelbert و بازیکنان ارتباط مذاکره جدید توافق دسته جمعی که افزایش پایه حقوق, هموار بیش از این مسائل به عنوان مرخصی زایمان, سفر ترتیبات کلی مراقبت های بهداشتی و بازاریابی توافق نامه است که بازیکنان و لیگ واقعا کار با هم.

با توجه به لیگ "برترین بازیکن قادر خواهد بود برای به دست آوردن غرامت نقدی در بیش از 500 ، 000 دلار (آمریکا) به نمایندگی از بیش از سه برابر حداکثر غرامت زیر قبل از معامله. دیگر بازیکنان برتر را یک فرصت برای کسب درآمد بین $200,000 و $300,000. و برای اولین بار در WNBA تاریخچه متوسط غرامت نقدی برای بازیکنان خواهد شد بیش از شش چهره های, به طور متوسط در حدود $130,000 و در نتیجه افزایش برای همه بازیکنان از rookies به جانبازان است."

سرمایه گذاری جدید که توافق و نه از دست دادن کل فصل بود انگیزه ای برای به دست آوردن چیزی انجام می شود.

"زنان بسکتبال و لیگ به عنوان یک کل به حال بسیاری از حرکت پس از سال گذشته که یکی از دلایل بزرگ چرا ما می خواستیم به انجام همه چیز ما می تواند به یک فصل در این سال" کارلتون گفت: در یک مصاحبه تلفنی.

تا کنون در لیگ حباب — یا "wubble" آن را به عنوان نامیده شده است — بسیار خوب کار شده است. وجود دارد دو تست مثبت در ابتدای انزوا در اوایل ماه جولای اما هیچ یک از.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"بزنم به تخته هر روز, اما همه چیز با ثبات هستند در اینجا" Engelbert گفت: در تماس است. "تا کنون طرح ها و پروتکل ها مشغول به کار هستند. با پوشیدن ماسک, شستن دست, روزانه, متوسط چک.

"من خرافاتی نیستم اما بیشتر من صحبت کردن در مورد چگونه به خوبی همه چیز من کمی عصبی است. اما من بسیار با اعتماد به نفس در حال حاضر."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن