دامین Cox: این یک بازگشت آرام برای PGA Tour حتی به عنوان بازیکنان را کم استعماری

و ما در حال بازگشت طرفداران ورزش.نه با صدای بلند. بیشتر شبیه با تسکین دهنده برای تلفن های موبایل از سکوت.و عجی

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

و ما در حال بازگشت طرفداران ورزش.

نه با صدای بلند. بیشتر شبیه با تسکین دهنده برای تلفن های موبایل از سکوت.

و عجیب و غریب و نفرین.

NBC گلف گوینده جیم Nantz بود به سختی به عقب در هوا در این فن دوره زمانی که جان رحم تراشه در هشتم سوراخ استقبال شد با یک "زیبا f---ing خوب وجود دارد" از صدای خارج از دوربین. روشن به عنوان یک زنگ.

Nance بلافاصله مجبور به عذرخواهی از مخاطبان تلویزیون بسیاری از آنها گلف بازان مشتاق و شنیدن profanities بدتر از آن است که در هنگام بازی با دوستان در محلی خود را ،

PGA Tour ساخته شده و بازگشت آن روز شنبه پس از 91 روز توقف به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. زنان گلف مردان و زنان, تنیس, هاکی, بازی بسکتبال, فوتبال, بازی بیس بال, همه در حال توطئه راه به بازگشت به شمال ورزشی آمریکایی ، اما ستاره های مردانه, تور, بسیاری از آنها در استعمار کشور باشگاه در فورت ورث تگزاس در چه Nance گفت: "زنده ورزش, رقابت واقعی است."

یازده مسابقات از جمله RBC کانادا باز و باز لغو شد. دوره های گلف در سراسر این قاره شده اند باز برای یک ماه یا بیشتر به عنوان ورزش ارائه می دهد یک معامله خوب از اجتماعی فاصله به عنوان بخشی از تمرین به طور منظم.

اما گلف بازان از سراسر جهان به بازی در تور PGA که باعث می شود آن را پیچیده تر و بسیار کشته شده در این سال را در کانادا مسابقات در سنت جورج در Etobicoke. کمیسر جی موناهان و بازیکنان خود را می دانستند همه چشم خواهد بود بر آنها در استعمار و در صورت مشاهده هر گونه اشتباه آنها را ممکن است.

چند ساخته شد اگر چه موناهان بدون شک باید یک چت خصوصی با بروکس Koepka پس از او گرفتار در دوربین gobbing در این دوره در حالی که او منتظر به بازی. ویلچرهای به کار گرفته flagsticks همان است که همیشه بازیکنان برتر به جام حذفی به بازیابی خود گلف توپ و رد و بدل باشگاه آزادانه با ویلچرهای خود را. مردمی به نظر می رسد به جایگاه بدجور نزدیک بار در تگزاس خورشید.

"من می خواهم بگویم برای مشاهده عمومی فقط به بازیکنان و ویلچرهای کمی از انحراف و اگر آنها چیزی در تلویزیون نیست که کاملا درست گفت:" جهان شماره 1 Rory McIlroy که باز با یک 2-تحت 68. "ما نیاز به کشف کردن آن را به عنوان ما به همراه, به عنوان به خوبی."

بدون طرفداران, مناظر شامل بیشتر خانه های چادر اتومبیل و زمینه های خالی از شما می خواهم معمولا ببینید. اما NBC پخش از بسیاری جهات به نظر می رسید بسیار مشابه با همان صدای ارائه تفسیر. Nance در برج مشرف 18, سبز, تحلیلگران نیک Faldo ایان بیکر-سهره و فرانک Nobilo بودند در Fl studio و خبرنگاران Dottie فلفل و علامت Immelman گشت ،

"این یک حس آرامش, واقعا," گفت: همیشه عالی فلفل او به عنوان توصیف جو در چارلز شواب به چالش بکشد. فلفل با اشاره به عدم حضور تماشاگران ایجاد یک محیط شبیه به آنچه اکثر گلف بازان تجربه زمانی که رقابت آنها را در کالج در تاریخ و گلف و یا در ردیف پایین تر از ورزش است.

"سکوت نیست کاملا عجیب و غریب," فلفل گفت.

شات-تکنولوژی ردیابی چنین بخشی از پوشش تلویزیون امروزه همان نگاه کرد. از پچ پچ در مورد انتخاب باشگاه و نوسان تکنیک های همان بود. در این گالری وجود ندارد اما این به معنای مسخره "You Da مرد!" فریاد نیست شنیده یا نه.

به یاد داشته باشید که هر هفته توسط استادان. بسیاری از مسابقات گلف نمی قرعه کشی بزرگ جمعیت در پنج شنبه ها و بسیاری از سوراخ در زمین گلف مختلف نمی تواند جای گالری های سراسر سبز. پس از آن متفاوت بود اما در واقع نیست که همه متفاوت است. اگر شما مثل تماشای گلف شما را تماشا کنید. اگر شما نمی, شما نمی خواهد.

آزمون از نظر درام و هیجان خواهد آمد بیشتر در این آخر هفته در دور نهایی. پس از آن ما همه به تماشای این تور حرکت می کند و بازیکنان همچنان به آزمایش می شود برای ویروس. وجود دارد 148 بازیکنان در این هفته زمینه و همه آنها باید گزارش آزمایش منفی است. از جمله ویلچرهای و ضروری پرسنل 487 آزمون برگشتم منفی برای coronavirus. در رشد و نمو Korn کشتی تور یک گلف باز و سه ویلچرهای آزمایش مثبت است.

تایگر وودز در فورت ورث. او نه بازی های برگزار شده از ماه فوریه در این سفر و روشن نیست که او قصد دارد دوباره به بازی. اما McIlroy, رحم, Dustin جانسون و جاستین توماس در این هفته رویداد که جذب یک زمینه قوی تر از حد معمول. هفتاد و هفت بازیکن تحت همتراز در روز 1.

سابق جهان شماره 1 جاستین رز بود سهم از سرب با هارولد وارنر سوم پس از درخشان 63. Bryson DeChambeau که فله مثل او آموزش بازی linebacker پاییز امسال آغاز شده با 65 آیا به عنوان Jordan Spieth به عنوان او تلاش می کند برای تبدیل شدن به یکی از بهترین ها در جهان دوباره.

آدم Hadwin از Abbotsford, B. C. در این گروه در 65. کوری Conners از Listowel, Ont., در 66.

"مردم هیجان زده برای دیدن ورزش آمدن" گفت: Spieth. "این بسیار هیجان انگیز است که گلف یکی از اولین کسانی هستند که به انجام این کار است."

آن را به ببینید که چه نوع از تلویزیون شماره گلف می تواند تولید با کمی و یا بدون رقابت است. تور برنامه برای رفتن با طرفداران در این دوره برای اولین بار چهار مسابقات و خواهد شد و سپس ارزیابی مجدد.

هنوز هم وجود دارد سه رشته برنامه ریزی: PGA قهرمانی در آگوست ایالات متحده در ماه سپتامبر و کارشناسی ارشد در حال حاضر نقل مکان کرد تا نوامبر است. تاثیر داشتن هیچ گالری بسیار بیشتر خواهد بود در آن وقایع و حتی بیشتر از آن در جام رایدر است که در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده در سوت زدن تنگه در ویسکانسین.

توماس که شات 64 شرح بازی بدون طرفداران به عنوان "وهم آور" و "عجیب و غریب است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما تقریبا کف زدن برای هر یک از دیگر وجود دارد خارج وجود دارد," او لبخند زد.

آن متفاوت بود. اما قطعا بهتر از هیچ چیز است.

حتی در سکوت.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب