Gohmert مثبت ویروس آزمون تجدید ایمنی ترس در کنگره

توسط آلن فرهم و مری کلر JALONICKواشنگتن (AP) — تگزاس در کنگره کابل تست مثبت روز چهارشنبه برای coronavirus وادا

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

توسط آلن فرهم و مری کلر JALONICK

واشنگتن (AP) — تگزاس در کنگره کابل تست مثبت روز چهارشنبه برای coronavirus وادار کردن او به طور ناگهانی لغو طرح خود را برای سفر به خانه اش دولت با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. خواه بلافاصله انتقاد از همکاران برای دوری می گزیدند ماسک در کاپیتول هیل که در آن صورت پوشش اجباری نیست و تست پراکنده است. "خودخواه عمل" یک نماینده مجلس گفت.

66 سال Gohmert یکی از خانه را محافظه کار و صریح, اعضای, گفت, تگزاس, ایستگاه خبری که او آزمایش مثبت در کاخ سفید و برنامه ریزی شده به خود شده است. او حداقل 10 عضو کنگره شناخته شده اند که آزمایش مثبت برای coronavirus.

کنگره تست مثبت مطرح شده پرسش دیگری در مورد عدم ماسک و تست های مورد نیاز در این کنگره به عنوان اعضای غالبا پرواز به عقب و جلو از زادگاه خود و برای جمع آوری آرا در جلسات و اخبار همایش ها.

ساعت پس از Gohmert مثبت تست بلندگو نانسی پلوسی D-کالیفرنیا به نظر می رسد باز به قرار دادن در محل یک ماسک فرمان برای خانه. "ما در حال صحبت کردن به کنگره پزشک مورد که" او گفت:. "خواهیم دید چه توصیه می کنند."

چند نوروزی گفت: آنها هل دادن بیشتر به طور منظم تست در کنگره.

"من فکر می کنم به خصوص برای اعضای کنگره که در حال رفتن به عقب و جلو آنها نشان دهنده نوع مناسب ظرف پتری برای شما چگونه گسترش یک بیماری گفت:" اوباما در ایالت Roy Blunt میسوری رئیس کمیته قوانین مجلس سنا. "شما ارسال 535 نفر به 535 مکان های مختلف در مورد 1000 هواپیما های مختلف و آنها را به عقب و ببینید چه اتفاقی می افتد. به نظر من بهتری وجود دارد, مسیر رو به جلو است."

هشت دوره مجلس Gohmert شرکت در کمیته قضایی مجلس جلسه روز شنبه که در آن دادستان کل ویلیام بر شهادت. قبل از شنیدن Gohmert دیده می شد با نزدیک شدن به اتاق جلسه چند پا در پشت بار و نه انسان با پوشیدن ماسک.

Gohmert نیز رای دادند در خانه کف سه شنبه و با حضور در خانه, طبیعی, منابع, جلسه کمیته, که در آن کارکنان می تواند دیده می شود, نشسته, از پشت او را در افتا به عنوان او صحبت کرد بدون ماسک. رئیس این کمیته دموکراتیک تشکر. رائول Grijalva آریزونا گفت: "من خود quarantining تا زمانی که من را تست و سپس دوباره تا زمانی که نتایج در. در ضمن من با برنامه کار و زندگی کارمندان من مختل شود. این ناشی از یک خودخواهانه عمل توسط آقای Gohmert که فقط یک عضو کنگره است."

زمانی که Gohmert پرواز به واشنگتن از تگزاس در تهران گفت: نشست بعدی به Rep. کی گرنجر, R-تگزاس که رفت به قرنطینه پس از یادگیری از او همکار نتایج آزمون.

ماسک-پوشیدن است به شدت تشویق اما نه اجرا برای قانونگذاران در کنگره در حالی که دیگر کارگران و مأموران اجرای قانون نیاز به ماسک. وجود ندارد نیاز به تست و نود و خبرنگاران و کارکنان اغلب نادیده مقامات بهداشتی' مشاوره اقامت چند پا از هم جدا.

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا تلاش کرده است به منظور تشویق استفاده از ماسک و کمیته قوانین نیاز به پوشیدن پوشش صورت در جلسه اتاق. اما هیچ دستور برای قانونگذاران به پوشیدن ماسک در راهرو و یا در حالی که رای گیری بر روی زمین و هیچ ساز و کاری برای اجرای. برخی از اعضای کنگره — معمولا یک تعداد انگشت شماری از جمهوری خواهان — اغلب راه رفتن در اطراف کنگره پیچیده بدون پوشیدن ماسک.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., همچنین تحت فشار قرار دادند استفاده از ماسک ها و بسیاری از سناتورها باید آنها را پوشیده. اما چند حاضر از جمله ایالت کنتاکی رند یک دکتر که می گوید آن را غیر ضروری است زیرا او قبلا آزمایش مثبت برای ویروس. هیچ علمی ثابت شده و گفت که یک فرد نمی تواند این ویروس دوباره و دوباره.

در مصاحبه تلویزیونی Gohmert گفت او داده شد سریع تست توسط کاخ سفید که برگشتم مثبت و سپس در زمان دقیق تر تست برای رد کردن یک مثبت کاذب. که از آزمون برگشتم مثبت نیز پس "ظاهرا من باید آن را" Gohmert گفت KLTV شرق تگزاس در حال حاضر.

Gohmert که مورد سوال استفاده از ماسک برای ماه نیز رفت تا آنجا که به می گویند که پوشیدن ماسک ممکن است او چگونه قرارداد ویروس. کارشناسان پزشکی می گویند ماسک یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از انتقال این ویروس است که به طور عمده از طریق افرادی که در تماس نزدیک.

پس از Gohmert آزمایش مثبت, عدالت, سخنگوی وزارت Kerri Kupec گفت: بر خواهد بود آزمایش چهار شنبه. Gohmert نمی پوشیدن ماسک در حالی که سوال Barr اما کرسی در جلسه اتاق فاصله بسیاری از فوت دور از یکدیگر و آن رایج است برای پاک کردن ماسک طول بازجویی.

در طول این جلسه با Barr کمیته رئیس Rep. Jerrold Nadler, D -, n. y., متنبه برخی از Gohmert را GOP همکاران برای پوشیدن ماسک زمانی که آنها صحبت می کند. Nadler نیست تماس Gohmert با نام.

در یک صدای جیر جیر چهارشنبه Nadler گفت: "زمانی که افراد حاضر به اقدامات احتیاطی لازم است آن را قرار می دهد همه در خطر است. من به طور منظم با دستور تمام اعضا به پوشیدن ماسک خود را و امیدوارم که این درس توسط همه همکاران من."

یکی دیگر از کمیته دموکرات واشنگتن Rep. Pramila Jayapal توییتی که قانونگذاران باید "پوشیدن لعنت ماسک!"

"این یک شوخی نیست یک تئوری توطئه نیست یک بازی" Jayapal گفت. "این جدی است و از بهداشت و علم است. با امتناع از به طور مداوم از ماسک پارچه مبلی. Gohmert و سایر همکاران جمهوری خواه را نه تنها ما را در راه آسیب است اما ما کارکنان و خانواده ها و کنگره کارگران بیش از حد."

چند نوروزی گفت: آنها هل دادن مک کانل اجازه می دهد تا گسترش تست. مک کانل و پلوسی به طور مشترک رد تهمت پیشنهاد برای تست سریع برای قانونگذاران در ماه مه گفت: آنها می خواستند به جای منابع مستقیم به کارگران خط مقدم.

که تصمیم rankled برخی از همکاران خود از جمله بلانت و بهداشت ، لامار الکساندر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سنا, آموزش و پرورش, کار و کمیته حقوق بازنشستگی.

بی پرده گفت که او معتقد است که نمایندگان مجلس که در حال سفر باید آزمایش می شود هر زمان که آنها در سفر و کارمندان و دیگران باید آزمایش می شود گاهی. او گفت: مک کانل و کنگره پزشک را باید در هیئت مدیره برای که به اتفاق می افتد و او نمی داند که چرا آنها نیست.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مایکل بالسامو و متی دالی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن