دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از گنوم که باز خواهد شد در این ماه

گنوم رستوران های جدید در سابق مبارک گنوم فضای سلبی خیابان شده است به طور کامل تجدید داخل و خارج و آماده به است

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

گنوم رستوران های جدید در سابق مبارک گنوم فضای سلبی خیابان شده است به طور کامل تجدید داخل و خارج و آماده به استقبال مهمانان جدید امیدوارم قبل از پایان ماه.

صاحب برایان اینگرام و آشپزی, مدیر جاستین ساترلند به ما دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن و سنت Paulites بسیاری را در مورد هیجان زده.

که قبلا شلوغ نوار تیره رنگ و غذاخوری در طبقه اول منتهی شده است: ویندوز است که تا حدی پوشش داده شده اند را باز کرد تا سه طبقه ساخته شده است ساخته شده است که محل به نظر می رسد کوچکتر شده و این بار بازسازی شده است. Banquettes را جایگزین غرفه ساخته شده است که یک راهرو بین نوار و جداول باریک و آشپزخانه است که در حال حاضر قابل مشاهده از پشت منطقه ناهار خوری.

طبقه بالا که تا به حال شده است یک رویداد خصوصی فضای خسته فرش شده است با جایگزین تخته از یک اصلاح بسکتبال. وجود مناطق سالن رایگان استخر و شافل جداول و آنها را باز کرده اند تا سقف بنابراین شما می توانید ببینید به یاد برج ناقوس. نئون بل "حلقه" در ساعات شب.

در پاسیو است که در افزایش ظرفیت از 80 کرسی به حدود 200 وجود دارد امام جواد نوسانات حلق آویز از اندازه درختان که همیشه سایه این فضای جدید کف سازی اطلاعات عمومی و مبلمان. فضای اضافی به دست آمده از بین بردن سیستم های خنک کننده و دیگر mechanicals از پشت ساختمان.

به عنوان برای منوی آن است که شام-باشگاه الهام گرفته و شامل tableside raclette (melty پنیر سوئیسی خراشیده بر روی صفحه) و پنیر و charcuterie و دست حک شده ساندویچ خدمت در ترمز نان. وجود خواهد داشت نزدیک به 100 شیپور خاموشی که شامل هنر و صنعت آبجو بلکه شراب گازدار و سایر نوشیدنی ها و ماورا-الهام کوکتل منو پر از gnome-نام نوشیدنی مانند "ترس از سازمان ملل متحد-Gnome" "گنوم شیرین گنوم" و "Gnomer سیمپسون."

به عنوان با Ingram دیگر رستوران امیدوارم که صبحانه حداقل 3 درصد از فروش داده خواهد شد و بازگشت به جامعه.

"ما می خواستیم به انجام رستوران متفاوت در هر راه" اینگرام گفت: از این بشردوستانه فلسفه است. "ما می خواستیم کارکنان ما به زمان به مراقبت از خانواده خود را و ما آنها را درمان متفاوت به طوری که آنها احساس نمی مانند کالا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب