نقل قول نابجا: زمانی که تاریخچه آن را می شود اشتباه - Mon, 08 Jun 2020 PST

ببینید نقل قول بالا محاط در کنار مارتین لوتر کینگ جونیور یادبود هنگامی که آن را باز در واشنگتن در سال 2011 ؟

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

ببینید نقل قول بالا محاط در کنار مارتین لوتر کینگ جونیور یادبود هنگامی که آن را باز در واشنگتن در سال 2011 ؟

یک مشکل کوچک: او واقعا می گویند آن است که راه. یک منتقد احساس rephrased نقل قول می کند پادشاه صدا مانند یک "متکبر twit." پس از نقل قول حذف شد – در یک برآورد هزینه بین $700 ، 000 و $900,000.

کتیبه آمد از خطبه که شاه تحویل دو ماه قبل از او در سال 1968 ترور شد. صحبت به جماعت آتلانتا Ebenezer کلیسای باپتیست پادشاه نقد آنچه که او به نام خودخواه "درام عمده غریزه" فراخوانی تصویر از یک showboat که منجر به یک رژه.

تصور خود را در مدح شاه گفت: او می خواست به یاد و برای یک هدف بالاتر.

"بله, اگر شما می خواهید به می گویند که من یک درام عمده می گویند که من یک درام عمده برای عدالت" پادشاه گفت:. "می گویند که من یک درام عمده برای صلح است. من یک درام عمده برای عدالت. و تمام دیگر کم عمق چیزهای مهم خواهد شد."

اما مقطر به کتیبه ای که در جنوب چهره یادبود و تندیس: "من یک درام عمده برای عدالت و صلح و عدالت است." این طراحی شده است برای مطابقت با یک اندازه و مختصر نوشته در جنوب صورت: "از کوه ناامیدی یک سنگ از امید است."

ترس بیش از نسخه ناقص رشد پس از واشنگتن پست زد قطعه نظر طراحی با توجه به abridgement. شاعر و نویسنده مایا آنجلو گفت: از آن ساخته شده پادشاه صدا مانند یک "متکبر twit."

از نقل قول حذف شد در زمان برای سالگرد 50 از پادشاه مارس در واشنگتن در ماه اوت سال 2013 است.


شش قابل توجه MISQUOTES

Rev. پادشاه است که قطعا نه تنها شخصیت تاریخی به نقل قول نابجا. در اینجا نگاهی به برخی از نقل قول های معروف که نمی شد گفت: راه شما ممکن است فکر آنها بودند.

"اگر آنها هیچ نان و اجازه دهید آنها را به خوردن کیک."

— ماری آنتوانت

نقل است که در واقع از "اعترافات" یک کتاب توسط فیلسوف فرانسوی ژان ژاک Rosseau. این نقل قول از کتاب: "من recollected این فکر گفت: از یک شاهزاده خانم که در حال اطلاع داد که مردم کشور تا به حال هیچ نان گفت: پس از آن اجازه دهید آنها را به خوردن شیرینی.' "

Rosseau حتی مشخص کنید که آن را گفت. Antionette شد تنها 14 سال زندگی در اتریش زمانی که این کتاب منتشر شد. قول اول منسوب به او در سال 1843 – 50 سال بعد از او اجرا شد. قبلا در آن بوده است نسبت به دختران Louis XV.


"من رد از آنچه به شما می گویند, اما من دفاع خواهد به مرگ راست خود را به آن می گویند."

— ولتر

این نقل قول از کتاب "از ولتر" توسط ساناز بئاتریس سالن تحت نام قلم S. G. Tallentyre منتشر شده 129 سال پس از ولتر مرگ است. Archivists در ولتر موسسه و موزه در ژنو می گویند که نامه ای از سالن اعتراف او به اشتباه قرار داده شده عبارت در علامت نقل قول.

چه ولتر در واقع گفته مورخان می گویند: "فکر می کنم برای خودتان و دیگران اجازه دهید لذت بردن از امتیاز به انجام این کار بیش از حد."


"شما می توانید برخی از مردم همه زمان ها و همه مردم برخی از زمان, اما شما نمی توانید احمق همه مردم در همه زمان ها."

— آبراهام لینکلن

این نقل قول بود گزارش هرگز در طول عمر خود یا موجود در مقالات خود را. به جای آن ذکر شده بود در یک کتاب منتشر 36 سال پس از لینکلن مرگ است. از این رو مورخان شک او گفت: آن گزارش واشنگتن پست.

از سوی دیگر لینکلن می گویند در سال 1858: "یک خانه تقسیم شده علیه خود را نمی تواند ایستاده." که یک نقل قول از انجیل متی 12:25: "هر پادشاهی تقسیم شده علیه خود آورده است به ویرانی; و هر شهر یا خانه تقسیم شده علیه خود نخواهد شد."


"من اختراع اینترنت است."

— گور

این یک مشکل است چرا که او آن را می گویند ... مرتب کردن بر اساس. چه گور در تلاش بود به می گویند گزارش کریستین ساینس مانیتور: به او کمک کرد ایجاد پایه و اساس اینترنت و فشار دولت ایالات متحده برای قرار دادن مواد آنلاین.

واقعی نقل قول از مارس 1999 مصاحبه با سی ان ان Wolf Blitzer: "من در طول خدمت در کنگره ایالات متحده, من در زمان ابتکار عمل در ایجاد اینترنت. من در زمان ابتکار عمل را در حرکت رو به جلو طیف وسیعی از طرح های است که ثابت کرده اند به کشور ما مهم رشد اقتصادی و حفاظت از محیط زیست و بهبود سیستم آموزش و پرورش ما."


"من می توانید ببینید روسیه از خانه من است."

— سارا پیلین

پیلین هرگز آن را گفت. در واقع این بود که توسط کمدین Tina Fey, بازی پیلین در "شنبه شب زنده است."

در سپتامبر 2008, چارلز گیبسون از ABC News خواسته پیلین – سپس فرماندار آلاسکا – چه بینش او را به دست آورد از نزدیک بودن به روسیه است. او پاسخ داد: "آنها ما را در کنار درب همسایگان و شما در واقع می توانید ببینید روسیه از زمین در اینجا در آلاسکا; از جزیره ای در آلاسکا است."

که توسط راه درست است: آلاسکا کمی Diomede جزیره است که تنها 2½ مایل دورتر از روسیه بزرگ Diomede جزیره است.


"این یک گام کوچک برای انسان یک جهش بزرگ برای بشریت."

— نیل آرمسترانگ

آرمسترانگ بلند گفت که صدای فعال میکروفون در آپولو 11 فضایی کوتاه کردن آنچه که او در واقع گفت: "یک گام کوچک برای یک مرد است."

زبانشناسان در ایالت میشیگان و اوهایو دانشگاههای دولتی مورد تجزیه و تحلیل ضبط مقايسه آن با صدای الگوهای در واپاکونتا اوهایو که در آن آرمسترانگ بزرگ شدم. خود حکم: آن را کاملا ممکن است او گفت "یک مرد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن