میلیاردر نیکوکار کن گریفین خرید Basquiat نقاشی برای بیش از $100 میلیون - Thu, 05 Jun 2020 PST

ارگ موسس و شیکاگو نیکوکار کن گریفین در نظر دارد برای حفظ در نظر Jean-Michel Basquiat نقاشی او به تازگی خریداری

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

ارگ موسس و شیکاگو نیکوکار کن گریفین در نظر دارد برای حفظ در نظر Jean-Michel Basquiat نقاشی او به تازگی خریداری شده به بیش از 100 میلیون تن در روز جمعه گفت.

فروش به گریفین و قیمت Basquiat را در مقیاس بزرگ در سال 1982 بوم "پسر بچه و سگ در یک Johnnypump" شد به گزارش خبرگزاری بلومبرگ پس از یک گزارش در هنر صنعت خبرنامه بائر Faxt.

"اکثریت قریب به اتفاق کن هنر مجموعه ای است که بر روی صفحه نمایش در موزه ها برای عموم به لذت بردن از" ارگ سخنگوی ضیا احمد گفت: زمانی که نظر رسیده. "او در نظر دارد برای به اشتراک گذاشتن این قطعه به عنوان به خوبی."

Basquiat شد نیویورک هنرمند که آورده خیابان تأثیرات به گالری و آنه "انقیاد و نژاد پرستی و حرص و آز و کوچک از امریکا" به عنوان یک دستیار نزدیک نوشته شده است. کار او قدردانی شده است در قیمت به رکورد-تنظیم سطح از مصرف بیش از حد هروئین مرگ در سال 1988 در سن 27.

یک جمجمه سیاه و سفید نقاشی خود به نام "بدون عنوان" به فروش می رسد در حراج در سال 2017 به جمع Yusaku, Maezawa برای $110.5 میلیون رکورد برای هر کار توسط یک آمریکایی یا آفریقایی هنرمند. دوم Basquiat شکستن $100 میلیون سد نشان می دهد که قیمت بود نه یک اتفاق.

در فروش یک منبع گفت که به پایان رسید چند ماه پیش گریفین خریداری "Johnnypump" نقاشی از پیتر Brant, یک میلیاردر و پیشرو Basquiat جمع که اسم بنیاد حفظ هنر عمومی سالن در شهر نیویورک و Greenwich, Connecticut.

مدیران در Brant بنیاد بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

نقاشی بر روی صفحه نمایش در "ژان میشل باسکیت" در مراسم تحلیف نشان می دهد در Brant بنیاد نیویورک فضا در بهار 2019. اگر چه نمایشگاه عکس آن را نشان می دهد با یک محل برجسته در یک گالری دیواری آن را در میان آثار برجسته در این نمایشگاه به انتشار اخبار.

وب سایت Artwolf تماس "پسر بچه و سگ در یک Johnnypump" یک پر جنب و جوش نقاشی از حدود 8 14 فوت "یک کار به یاد ماندنی دوستیابی از سال 1982 زمانی که Basquiat رسیده اوج استعداد خود را. همانطور که معمول است در Basquiat ترکیب ساده است اما در کل نقاشی neo-اکسپرسیونیستی 'tour-de-نیروی' است که در آن معمولا لذت بخش صحنه از یک پسر در حال بازی با سگ خود را نقاشی شده است با هار انرژی اولیه کار هنری است."

گریفین پیشرو در کمک به موسسات فرهنگی در شیکاگو و نیویورک ، او splashiest هدیه در اینجا آمد اکتبر گذشته زمانی که موزه علم و صنعت شیکاگو گفت: آن را به عنوان سمبل گریفین به نام به خود را دارد پس از او اهدا 125 میلیون دلار.

"Johnnypump" ملحق خواهد شد با این نسخهها کار در گریفین مجموعه توسط زن و سیاه و سفید هنرمندان از جمله ویرژیل Abloh لی Krasner, Isa Genzken علامت برادفورد و Njideka Akunyili کرازبی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن