یکشنبه coronavirus به روز رسانی: 24 بیشتر MN مرگ و میر گزارش شده 435 موارد جدید

مینه سوتا را افزایش سریع در coronavirus تست آورده سیل جدید موارد مربوط به بیماران مبتلا نسبتا خفیف علائم.تعداد

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

مینه سوتا را افزایش سریع در coronavirus تست آورده سیل جدید موارد مربوط به بیماران مبتلا نسبتا خفیف علائم.

تعداد تست مثبت بیش از دو برابر شده در نه روز گذشته اما روزانه بستری شدن در بیمارستان هستند تا با تنها یک سوم در آن زمان.

با تست ramping تا "ما در حال حاضر تست به طور معمول سالم کارگران و افراد با علائم خفیف گفت:" کریس Ehresmann مینه سوتا ارشد اپیدمیولوژی بیماری های عفونی.

قبلا تست شده بود اولویت بندی به "آسیب پذیر و شکننده" مردم در دراز مدت مراقبت از امکانات و همچنین افرادی که در حال حاضر در بیمارستان بستری شد, بهداشت و درمان کارگران و دیگر خط مقدم پاسخ Ehresmann گفت.

وزارت بهداشت گزارش یکشنبه 24 بیشتر Minnesotans مرده بود از COVID-19 آوردن مجموع به 419 پس از دولت اول شناخته شده مرگ و میر ناشی از این بیماری در 19 مارس ،

تعداد تست مثبت است که در حال حاضر 6,663 تا 435 در آخرین روز.

به عنوان تست برای coronavirus افزایش یافته است و در مینه سوتا, تا درصد از آزمایشات که دوباره مثبت است. دوازده درصد از هفته گذشته تست مثبت بودند تا از 5 درصد یک ماه پیش از آن.

اما مردم با نسبتا خفیف علائم حساب برای بسیاری از این افزایش دهد.

در میان مردم شناخته شده است هنوز هم مبارزه با بیماری 12 درصد در بیمارستان بستری شدند که از اواخر بعد از ظهر شنبه. در اوایل ماه آوریل میزان بستری شدن برای فعال موارد بود که با توجه به پایونیر پرس تجزیه و تحلیل.

روند خط با بیمار Minnesotans' شکایت که تا همین اواخر آزمايشات بودن ارائه شده به کسانی که با علائم خفیف.

دولت هدف این است که برای 5000 نفر به آزمایش می شود هر روز با شروع از دوشنبه که وزارت بهداشت می گوید که در مسیر اتفاق می افتد. یک نقشه از مکان تست را می توان در یافت mn.gov/covid19/for-minnesotans/if-sick.

روزانه به طور متوسط 3,972 مردم تست شده اند پس از چهارشنبه دو سوم افزایش بیش از کسانی که روز گذشته در هفته است.

نزدیک به نیمی بهبود

وزارت بهداشت می گوید: 3,015 افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 بهبود یافته اند و دیگر نیاز به جدا شده از اواخر بعد از ظهر شنبه — که 618 مردم بیش از یک روز پیش از آن.

تعداد زیادی از مردم به نقطه ای نیست که نیاز به جداسازی در همان زمان Ehresmann گفت.

مردم دیگر نیاز به جداسازی یک بار آنها بوده است بدون علامت به مدت سه روز به گفته مقامات بهداشتی دولت.

وجود دارد 373 نفر بستری با تایید موارد COVID-19 به 4 p. m. روز شنبه که از 16 کمتر از روز قبل. اما این تعداد در بخش مراقبت های ویژه افزایش 20 تا 155; دولت بیمارستان ها هنوز توانایی اضافه کردن حدود 1600 مهم تر بیماران با توجه به دولت آمادگی داشبورد.

81 درصد از مرگ و میر در مراقبت دراز مدت

از 419 COVID-19 مرگ و میر در مینه سوتا ميانه سن بوده است 83 و حدود 81 درصد بوده است ساکنان مراقبت طولانی مدت و یا امکانات زندگی کمک.

بیست و یک از 24 نفر است که مرگ و میر گزارش شده از پنج شنبه تا به حال شده است زندگی در امکانات است.

سه نفر که فوت شد Ramsey County ساکنان در 60s, 70s و 80s; 19 شد Hennepin County ساکنان اعم از 40s خود را به بیش از 100 نفر از جمله هفت در 90s; و دو Anoka County ساکنان شد در 60s و 90s.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب