بازی: "آخرین از ما, قسمت دوم,' برجسته تقویم مسائل - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

"آخرین ما قسمت دوم" منتشر شده در روز جمعه و آن را بیشتر تفرقه تصویری بازی راه اندازی در حافظه اخیر است. در ساع

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

"آخرین ما قسمت دوم" منتشر شده در روز جمعه و آن را بیشتر تفرقه تصویری بازی راه اندازی در حافظه اخیر است. در ساعت منتقد بررسی و مخاطبان نمرات یکسان شروع به جاری شدن سیل وب سایت های مانند تقویم – نرمال برای یک بازی بزرگ آزادی.

اما غیر طبیعی برای انتشار بازی بود که درگیری بین بازی های روزنامه نگاران و اکثر مصرف کنندگان – یک 95/100 نمره ترکیبی از رسانه های خبری و یک "امتیاز کاربری" است که از نوسان 3.6-4.4/10 در طول هفته گذشته.

سرعت که در آن این دهها هزار کاربر نمرات شدند که ارائه شده باید با بالا بردن ابرو – "The Last of Us قسمت دوم" است که 25 ساعته تجربه و بسیاری از سرگرمی داوران پذیرفته شده آنها نمی تواند معده بازی را از طریق بازی تمام. در دفاع از کسانی که مهیجی پارسه اگر شما دوست نداشتن ناگهانی به نوبه خود داستان باعث می شود در دو ساعت علامت آن را بسیار بعید است که شما چه قدر بقیه داستان ایفا می کند.

توطئه های فراوان ، افرادی که دوست دارند بازی می گویند آن را که در "نقد و بررسی بمباران" با "آخرین از ما, قسمت دوم" صدای بازیگران Shannon Woodward و لورا بیلی به توییتر به ادعای هجوم بررسی منفی بود یک خودکار تلاش است.

"ربات مزارع به طور کامل فعال" وودوارد گفت.

در ضمن بسیاری از کسانی که دوست نداشتن بازی پیشنهاد کرده اند gaming روزنامه نگاران در حال پرداخت کردن – و یا حداقل انگیزه ترس از خود را در رسانه ها عبور بودن لغو.

بازی رسانه های خبری باید گهگاه در بر داشت خود را در لیست سیاه ناشران اما اندک شواهد از آن تا کنون اتفاق می افتد با توجه به بررسی فقیر.

Kotaku داده شد سکوت درمان توسط Bethesda و یوبی سافت برای سال, اما با انتشار خود و پذیرش آن دلیل بود که آنها به بیرون درز اطلاعات در مورد وجود بازی این ناشران نیست آماده اعلام نشده است.

در حالی که بازی نگاران بعید است که دیدگاه های خود را تحت تأثیر رسانه ها دسترسی به آن معنی نیست که هیچ چیز در همه به شک و تردید در مورد.

توسعه دهندگان اغلب به postlaunch پاداش توسط خود ناشران بر اساس بازی تقویم نمره پس از انتشار آن – مستند بهترین مثال بودن که Obsidian توسعه دهنده Chris Avellone توییتی در سال 2012 که "Fallout: New Vegas" "بود که مستقیما پرداخت هیچ حق امتیاز" – وجود دارد "تنها یک جایزه اگر ما 85+ در تقویم که ما نمی," او گفت:.

ابسیدین مدیر عامل Feargus Urquhart تایید این بیانیه گفت: در مصاحبه ای با Kotaku که "ناشران خواهم به تقویم نمرات به عنوان یک جنبه از قرارداد." در بالای آن, بسیاری از بازی های روزنامه نگاران حفظ ارتباطات شخصی با مردم در این صنعت است.

Alanah Pearce, یک, بازی, نویسنده ای که کار می کرد برای IGN برای چندین سال اظهار داشت در کانال YouTube خود که "روابط بین نویسندگان و ناشران و توسعه دهندگان می توانند مسائل است." او گفت که دوستان با تروی بیکر, صدای بازیگر زن را برای "آخرین از ما, قسمت دوم" باعث می شود او مردد به قلم هر نوع نقد و بررسی برای این بازی است.

به عنوان یک منتقد مهم نیست که چقدر دوست دارید یا دوست نداشتن یک محصول شما می خواهم نفرت به کمک اساسا به سرقت از مردم از خود را سخت به دست آورده پول پاداش. آن را به یک نقطه بی دست و پا به در می شود مضاعف بنابراین زمانی که تقویم دقیق الگوریتم برای محاسبه یک محصول "Metascore" همچنان محرمانه محافظت.

آنچه مشخص است این است که تقویم با استفاده از یک سیستم توزین برای قرار دادن تاکید بیشتری بر بررسی منتشر شده توسط برجسته این رسانه ها مانند IGN و GameSpot.

در نهایت نقش منتقد است برای اطلاع رسانی به مردم در مورد اینکه آیا یا نه آنها باید سرمایه گذاری وقت خود را در یک محصول و یا تجربه. بازی ناشران با استفاده از تقویم به اعطای یا خودداری پاداش به توسعه دهندگان پیچیده روایت thrusting حرفه ای داوران به یک وضعیت ناراحت کننده که در آن آنها تا حدی مسئول برای یک فرد چک.

تنها روش قابل دوام برای نشریات برای گریز از مشکل این است که به موضوع بررسی بدون نمره یا درجه.

که سیاست Kotaku, چند ضلعی و مجله تایم در میان دیگران. در مورد "آخرین از ما, قسمت دوم" انتقادات ارائه شده توسط این رسانه ها بودند که مهمترین آنها مخلوط شده است. شد 99-و-شمارش بررسی مثبت "پرداخت" توسط Sony? تردید.

داستان یک پلاریزه اما مقدار باور نکردنی از کار که رفت به بصری و صوتی طراحی هل "بازی های ویدئویی به یک فرم هنری" روایت چیزی هر بازی نگار مطمئن است به درک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب