Blue Jays پیشنمایش: آستین مارتین را بازی اردن رومانو خواهد شد (در نهایت) و بیشتر پیش بینی های جسورانه

از آن آسان است برای فراموش کردن در میان جهانی و همه گیر است که این قرار بود که در سال جیز آبی و طرفداران خود ر

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

از آن آسان است برای فراموش کردن در میان جهانی و همه گیر است که این قرار بود که در سال جیز آبی و طرفداران خود را می تواند رویای دوباره.

ولادیمیر Guerrero جونیور بو ❄ و کون Biggio در اینجا برای اولین بار خود را اگر کوتاه فصل لیگ بیس بال. Nate پیرسون در راه خود را به بالا با تعداد دیگری از جوان و با استعداد اسلحه به دنبال دارد. آنها تا حدودی غیر منتظره فرود آمد ace در Hyun-Jin Ryu نشانه آن است که این باشگاه مقابل دفتر مه خوب را در تعهد به صرف هنگامی که زمان مناسب است.

آنها ممکن است رقابت برای سریال های روز دنیا, اما همه چیز قطعا شروع به نگاه کردن. و چهار ماه بدون بیس بال اجازه می دهد تا زمان کافی برای خواب بهترین سناریو بنابراین در اینجا برخی از پیش بینی های جسورانه:

  • بو ❄ منجر خواهد شد جیز در هدف قرار دادن و بهتر .311 میانگین او در سال گذشته

امکان .400 hitter وظیفه در 60 بازی فصل ممکن است loom اما انتظار نداریم که از❄. هنوز او را نگاه مانند یک مرد در یک ماموریت در صفحه در بهار و تابستان آموزش. او 46 بزرگ-بازی های لیگ در سال گذشته و باید یک درک بهتر از کوزه او را اگر چه او خواهد بود جدید ترین لیگ ملی شرق اسلحه.

  • اردن رومانو خواهد پایان فصل به عنوان جیز' نزدیک

مدیر چارلی Montoyo اشاره به اختصار در این امکان از سال گذشته اغل گاو یا حشم بود نازک تر و کن Giles نگاه مقصد برای یک تجارت است. سپس رومانو شد خسته خود را به سرعت کاهش یافته و او پژمرده سریع. این مرخم مادری نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد نشان می دهد تا این سال در بهترین شکل زندگی خود را و پرتاب سخت تر از همیشه. با جایلز در معامله بلوک دوباره جیز خواهد شد و به دنبال راه اندازی مرد رافائل Dolis آنتونی باس و رومانو به عنوان گزینه های خود را محل. رومانو در 27 متناسب با جیز' let-the-کودکان و نوجوانان-بازی بازی های فلسفه است.

  • آستین مارتین کرک لیگ های بزرگ

جیز " بالا پیش نویس انتخاب است که در 60 بازیکن در استخر و واجد شرایط به نام کردن. مارتین در زمان زمین توپ سوم در طول تابستان اردوگاه منطقه ای که این تیم می تواند یک کمی نازک اگر تراویس شاو مبارزات و یا مجروح می شود. او همچنین می تواند کمک کند در خود. مدیر راس اتکینز گفت: 21 ساله می تواند مکمل جیز' جوان هسته. اگر فرصتی می آید, چرا که نه?

  • Nate پیرسون را به چالش برای AL rookie از سال

و با چالش ما معنی پایان بالاتر از کون Biggio (پنجم) و ولادیمیر Guerrero جونیور (ششم) را در سال 2019. پیرسون خواهد شد برخی از رقابت سختی از جمله شیکاگو وایت ساکس outfielder رابرت لوئیس و دیترویت ببر right-hander کیسی يار اما او می اندازد سه رقمی.

  • جیز را به پایان برساند سوم در شرق آل

آنها خفاش ها و اصلاحی چرخش است. در بوستون outfielder Mookie بتی رفته است ace Chris فروش مجروح چرخش نامشخص است و نزدیک براندون کارگر تلاش کرده است در اردوگاه تابستانی. جیز ممکن حذفی محدود فقط رتبهدهی نشده است, اما دخالت Red Sox امکان پذیر است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Laura Armstrong

تاریخ گفتگو

س:

شما چه هستند MLB پیش بینی برای این فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن