اسپوکین ولی آتش خلاصه: افزایش traffice حوادث نگه می دارد و بخش شلوغ - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

دو هفته از ماه ژوئن 8-21 مشغول بودند آنهایی که برای اسپوکین ولی آتش نشانی با تعداد تصادفات رو به افزایش است. چ

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

دو هفته از ماه ژوئن 8-21 مشغول بودند آنهایی که برای اسپوکین ولی آتش نشانی با تعداد تصادفات رو به افزایش است. چند جزئی بودند در حالی که دیگران تعطیل جاده ها و صدمات ناشی از. چند تا از سقوط درگیر موتور سیکلت.

اتومبیل های متعدد درگیر در یک تصادف در Argonne جاده و خیابان اصلی در 2:45 p. m. در 10 ژوئن. با توجه به Spokane County, کلانتر, دو اتومبیل مسابقه شد و کنترل را از دست داده برخورد و آمار سه اتومبیل های پارک شده و یک قطب قدرت.

خدمه گزارش زیادی باقی مانده زمینه با اتومبیل های پراکنده در اطراف و تمام شد و بالغ بر. وجود werealso شکسته و شیر آتش نشانی آتش سوزی آسیب دیده مخابراتی جعبه و آسیب دیده درختان. یک راننده تا به حال به extricated از ماشین خود را. جاده ها بسته شد برای چند ساعت در حالی که این تصادف مورد بررسی قرار گرفت و تمیز.

خدمه در موتور 9 بازگشت از یک تماس در ساعت 9:30 صبح در 15 ژوئن زمانی که آنها متوجه یک خودرو در چمن با یک آسیب دیده جلویی در کنار آسیب دیده قطب قدرت در منسفیلد در نزدیکی ایستگاه 8. یک زن ایستاده در کنار ماشین گفت: او مجروح شدند.

یک تصادف گزارش شده در 8900 بلوک شرق Sprague خیابان فقط بعد از ساعت 11 صبح روز 12 ژوئن اتفاق افتاد پس از راننده تا به حال یک موضوع پزشکی. بخشی از جاده مسدود شده بود و پلیس نامیده می شدند.

دیگر تماس از ژوئن 8-12

ژوئن 8: غیر قانونی آتش اردوگاه گزارش شده بود در Dishman تپه های غرب از تقاطع 8th خیابان و Dishman. خدمه واقع شده و خاموش کردن آتش. ممکن است غیر قانونی آتش نشانی گزارش شد 7700 بلوک شرق گیاهی شبیه شاهبلوط هندی فقط پس از 6:30 p. m. خدمه یافت سوزاندن شاخه های درخت در یک گودال آتش با هیچ کس در خانه است. آتش قرار داده شد. یک گزارش از پالت سوزش پشت شهر آفتاب کلیسا در آمد و پس از 9:30 p. m. آتش نشانان به قطع زنجیره ای در یک دروازه برای دسترسی به سوزاندن پالت پشت کلیسا. پلیس در حال حاضر در صحنه صحبت کردن به مرد مراجعه کننده تنظیم آتش است. فقط قبل از ساعت 11 شب تماس بگیرید آمد و در حدود سه سوزاندن چرخ دستی های خرید و یک شمع سوختن زباله در خالی بسیاری در نزدیکی منطقه از نژاد Sprague و هاوانا. یک مرد در منطقه بود و او گفت که او نمی شروع آتش سوزی شد اما تلاش برای قرار دادن آن را.

ژوئن 9: خدمه نامیده می شدند تا سوم و دانشگاه برای یک وسیله نقلیه که تا به حال شده که در یک تعقیب و گریز پلیس در اطراف 12:20 صبح ماشین بیش از حد گرم بود اما نه در آتش است. ممکن است غیر قانونی آتش نشانی گزارش شد در 300 بلوک از شمال برنز جاده فقط پس از 7:30 p. m. صاحب خانه شد سوزاندن مواد شمشیربازی در شومینه در فضای باز. او دستور برای خاموش کردن آتش.

ژوئن 10: دود گزارش شد که از یک حیاط خلوت در منطقه Bowdish جاده و پیرس جاده ها است. صاحب خانه شد سوزاندن زباله های حیاط که غیر قانونی است و آن را بیش از حد نزدیک به یک گاراژ. به آنها گفته شد برای خاموش کردن آتش.

ژوئن 15: غیر قانونی آتش سوزی گزارش شده در منطقه McCabe جاده و فارست خیابان. خدمه یافت صاحب خانه و سوزاندن شاخه های بزرگ و مقوا. او مطلع شد که او نمی تواند به سوزاندن زباله های حیاط یا مقوا. یک ماشین آتش نشانی گزارش شد در منطقه Fancher جاده و برادوی در 5 p. m. ماشین شد و بنا به گزارش ها داشتن مسائل مکانیکی.

16 ژوئن: بلدوزرها آمار گاز خط در منطقه ساشا فاک نوجوان لین و همیشه سبز جاده در 8:22 صبح خدمه بررسی ساختمان های مجاور برای تجمع گاز تا Avista خدمه وارد شده و بسته به خط پایین.

17 ژوئن: یک حیاط باقی مانده آتش سوزی گزارش شد در 800 بلوک جنوبی هنری جاده ها است. صاحب خانه گفته بود که آتش بیش از حد بزرگ بود و او تنها می تواند سوزاندن هیزم. از او خواست اگر او می تواند اجازه دهید آن را سوزاند اما گفته شد برای خاموش کردن آتش.

ژوئن 20: صاحب خانه در 400 بلوک از شمال Mitchell دادگاه بود با حفر یک سوراخ برای یک پست حصار زمانی که او به یک گاز خط در مدت کوتاهی پس از 3:30 p. m. او گفت: ورود خدمه که او خود را به آب و برق واقع قبل از او شروع به حفر. Avista نامیده می شد را تعطیل نشت.

ژوئن 21: خدمه دره موتور 7 بازگشت از یک تماس زمانی که آنها کشف یک مراقب کودک نو پا در حال اجرا در سراسر خیابان چهارم در Margiold. آنها فعال خود چراغ اضطراری برای جلوگیری از ترافیک و رفت و کودک است. خانه اش واقع شد و مادرش گفت که پسر و خواهر و برادر خود بود بازی داخل خانه و او نمی دانست که او تا به حال در سمت چپ صفحه اصلی.

با شماره های: خدمه در پاسخ به 691 تماس در دو هفته از ماه ژوئن 8-21 از جمله 553 تماس برای خدمات اضطراری پزشکی.

پاسخ دیگر شامل یک توپ فوتبال ضربه و شکستن آبپاش آتش سر واشر فشار نشت بنزین یک زن بیرون از ماشین با توله سگ خود را صاحب خانه که رسید یک گاز خط ابری از دود که معلوم شد ناشی از یک کامارو سوزاندن لاستیک و گزارش آتش سوزی خودرو که تبدیل به دود از دود ماشین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن