Gonzaga را nonconference برنامه شامل PK دعوتی صفحه اصلی تاریخ با دو D-من تازه واردان - Mon, 10 Jun 2020 PST

Gonzaga را nonconference برنامه همچنان به شکل بگیرد با این حال-به-اعلام matchup در Phil Knight دعوتی و خانه ب

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

Gonzaga را nonconference برنامه همچنان به شکل بگیرد با این حال-به-اعلام matchup در Phil Knight دعوتی و خانه بازی در برابر دو لشکر من تازه واردان است.

این Zags توافق کرده اند که برای بازی در PKI در Nov. 17 در پورتلند اما شده است وجود ندارد یک اطلاعیه در حریف خود را. The gray industries گزارش ماه نوامبر گذشته که Oregon روبرو خواهد شد BYU به عنوان بخشی از این رویداد در Moda مرکز.

The PKI می افزاید: به Gonzaga نوامبر برنامه که شامل یک سفر جاده ای به تگزاس (Nov. 13) و سه بازی در چهار روز (Nov. 26 و 27 و 29) در اورلاندو دعوتی. جفت برای تعطیلات مسابقات نشده اند را اعلام کرد.

Gonzaga, رتبه شماره 1 در چند فصل رتبه بندی را سرگرم ترلتن دولت در دسامبر. 14 و بلارمین در دسامبر. 21. تگزاسی ها بر اساس در Stephenville خواهد بود در فصل اول در D-I غربی کنفرانس ورزشی پس از خروج از D-دوم Lone Star کنفرانس.

تگزاسی ها هستند مربی بیلی josh harris عنوان یک ستاره در حال افزایش در 2000s قبل از او حرفه ای بود sidetracked با مسائل مربوط به سلامت DUI دستگیری و اتهامات بازیکن بدرفتاری.

Josh harris تبدیل به اطراف UTEP و Texas A&M را در برنامه های قبل به دو سال از روی لئامت دادن در کنتاکی. آخرین بخش من سر کار مربیگری در فناوری تگزاس در 2011-12. او سر مربی رنجر وارد کالج از 2015-2020.

"Gonzaga تا به حال موفقیت به همان اندازه به عنوان هر کسی که در این کشور برای مدت زمان طولانی است که به عنوان خوب به عنوان آن می شود برنامه عاقلانه" josh harris گفت: در یک مدرسه آزاد است. "این بازی خواهد بود یک چالش بزرگ برای ما برنامه اما یک چالش ما خواهد شد نگاه به جلو به عنوان ما شروع ما بخش من تجربه است."

ترلتن دولت که به پایان رسید 18-12 فصل گذشته را بازدید UCLA در Nov. 20 Texas A&M on Dec. 2 و پپرداین در دسامبر. 23.

زمان ترلتن دولت بازی می افتد پس از GU سه بازی کشش با بازی های خانگی برابر آریزونا (Dec. 5) و واشنگتن (Dec. 12) ساندویچ اطراف Dec. 8 مرحله نهایی مسابقات با تنسی پیش بینی شده توسط بسیاری به عنوان یک پیش فصل بالای 10 تیم در جیمی V کلاسیک در باغ میدان مدیسن.

بلارمین یک مدرسه کاتولیک خصوصی در لوئیزویل کنتاکی در حال پیوستن به D-I اطلس خورشید کنفرانس (ASUN). شوالیه شد اعضای D-II دریاچه های بزرگ دره کنفرانس پس از 1978-79.

شوالیه واجد شرایط برای آخرین 12 D-II ملی مسابقات و برنده این عنوان در سال 2011. آنها به پایان رسید 20-8 فصل گذشته خود را در کمترین پیروزی در مجموع پس از اتمام 17-11 در سال 2008.

این Gonzaga-بلارمین بازی فقط دو روز پس از Zags را در Texas Tech به احتمال زیاد بالای 15 تیم در دسامبر. 19 در جری News کلاسیک در ققنوس. GU از دست داد به Texas Tech 75-69 در سال 2019 نخبگان و هشت.

"مربی (کریس) ریش انجام داده است یکی دیگر از کار فوق العاده از ساختمان Texas Tech بازگشت به قدرت ملی مانند او انجام داده و در همه دیگر خود را به مدارس قبلی," مربی چند علامت در گفت و گو آزاد است. "ما به دنبال به جلو به بازی در سطح بالا در سراسر کشور مربوط به بازی در یک شهر که در آن ما برنامه تا به برخی از خاطرات بزرگ. شخصا از آن خواهد شد یک تجربه بسیار ویژه تجلیل از یک مرد بزرگ و یک دوست در جری News."

دیگر ترکیب هیرو در News کلاسیک در صحبت کردن چوب توچال عرصه شامل BYU مقابل ایالتی آریزونا سان فرانسیسکو در مقابل گراند کانیون و سن دیگو در مقابل Northern Arizona. Gonzaga دستیار مربی تامی لوید پسر لیام در گراند کانیون ورودی استخدام در کلاس.

این Zags دارای دو دهانه برای پر کردن خود nonconference تخته سنگ قبل از WCC بازی آغاز می شود در دسامبر. 31. Gonzaga برنامه ریزی شده است برای سرگرم شمال فلوریدا (Nov. 20), Cal State بیکرزفیلد (Nov. 22). شمال فلوریدا به اشتراک گذاشته ASUN به طور منظم فصل با عنوان آزادی در فصل گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن