NCAA بسیاری از قوانین. بازیکنان والدین در تعجبم که چرا از آن است none برای کوروناویروس. - Mon, 29 Jun 2020 PST

هنگامی که جکی همیلتون فکر می کند در مورد آینده فوتبال کالج فصل و پسرش – Kyle همیلتون دانشجوی سال دوم دفاعی در

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

هنگامی که جکی همیلتون فکر می کند در مورد آینده فوتبال کالج فصل و پسرش – Kyle همیلتون دانشجوی سال دوم دفاعی در نوتردام – او روال نگرانی در مورد ایمنی از ورزش پیوست جدید ترس: COVID-19.

نوتردام برنامه ای برای تست همه بازیکنان در هر هفته برای coronavirus و همیلتون گفت: در یک مصاحبه تلفنی در این هفته او معتقد است این مدرسه در حال انجام است همه چیز را می تواند به حفظ پسر خود را امن است. اما آنچه در مورد آرکانزاس – نوتردام حریف خود را برای خانه, درب بازکن, در سپتامبر – که در آن بازیکنان در حال گرفتن تست شده فقط در صورتی که علائم و یا یاد بگیرند که آنها در نزدیکی یک فرد آلوده?

"آیا من می خواهم فرزند من در زمینه مقابله با برخی از بچه ها که ممکن است آن را داشته باشد اما نمی داند چرا که او بدون علامت?," گفت: Hamilton یک مدیر منابع انسانی از حومه آتلانتا. "چگونه است که قرار است به کار می کند؟"

همیلتون یکی از هزاران نفر از پدر و مادر از بازیکنان فوتبال در سراسر کشور دست و پنجه نرم کردن با پرسش های بی پاسخ در مورد کوروناویروس در این ماه به فرزندان خود بازگشت و به دانشگاه ها برای اجتماعی فاصله تمرینات. و مانند پدر و مادر دیگر صحبت کرد که در مصاحبه های تلفنی این هفته همیلتون متمرکز انتقاد او در دست کردن رویکرد NCAA است که او و دیگر پدر و مادر سرزنش برای balkanized, بی ربط رویکرد به بحران در سراسر, ورزش, که, در, راه, تشابه دولت فدرال را از دست داده و همه گیر.

برخی از مدارس در حال آزمایش هر بازیکن در هر هفته. برخی از مدارس نیست تست مگر اینکه بازیکنان علائم. و برخی از مدارس نیاز به بازیکنان به نشانه چشم پوشی افزایش نگرانی در میان پدر و مادر از صورتحساب بیمارستان و مسئولیت قانونی در این رویداد فرزندان خود را توسعه شدید COVID-19 علائم.

"این فقط به نظر می رسد مانند هر کس مستقل" همیلتون گفت. "NCAA است قوانین و راهنمای همه چیز را تحت خورشید ... چگونه آنها نمی ساخت هر گونه قوانین برای این کار؟"

NCAA رئیس جمهور علامت Emmert کاهش یافت یک مصاحبه درخواست این هفته است. در یک ایمیل NCAA سخنگوی استیسی اوزبورن کارگردانی یک خبرنگار به انجمن coronavirus صفحه وب که در آن انتشار توصیه می شود اما لازم نیست – دستورالعمل.

"فردی در مدارس باید تصمیم گیری در کنسرت با قابل هدایت از محلی و دولتی مقامات دولتی با توجه به بازگشت به دانشگاه بازگشت به تمرین و بازگشت به رقابت" اوزبورن نوشت.

دو پزشک در NCAA را covid-19 پانل مشاوره در مصاحبه های تلفنی گفت: آنها گفته شده ارتباط ندارد قدرت به نیاز مدارس به اجرای سیاست های.

"من نه یک کالج ورزشی هواخواه بنابراین این حکومت مسائل خارج از حوزه" گفت: Amesh Adalja, یک متخصص بیماری های عفونی و محقق ارشد در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت. "اما به طور کلی بله ... شما باید می خواهید مطمئن شوید که تیم زیر همان نوع از قوانین ... به طوری که شما لازم نیست که یک نامتناسب خطر در یک طرف."

به کریس و Mya Hinton که دوگانگی – بله مدارس باید همه همان سیاست اما هیچ گپ نمی تواند که اتفاق می افتد – آیا رضایت بخش است. ماه گذشته Hintons – که فرزندان کریستوفر و Myles بازی در میشیگان و استنفورد بود – آغاز فوتبال کالج پدر و مادر 24/7 یک گروه مدافع با آرمان های موثر بر coronavirus سیاست های ایمنی در ورزش.

در کمتر از یک ماه نزدیک به 900 پدر و مادر از سراسر کشور به عضویت این گروه در Facebook صفحه که در آن آنها را به اشتراک نگرانی ها و سوالات در مورد سیاست و مسائل آشکار در مدارس مختلف. شاید رایج ترین شکایت پدر و مادر گفت: NCAA نه الزامی سطح میدان بازی در سیاست های ایمنی مانند تست.

"ما انجام داده ایم همه چیز درست در صفحه اصلی زمانی که پسر بودند و در اینجا" گفت: Chris Hinton بازنشسته NFL مقابله با توهین آمیز که 13 سال در لیگ عمدتا با Indianapolis Colts. "و سپس به انتشار آنها تحت شخص دیگری نظارت ما فقط نگران رفتن به جلو است که به نظر می رسد مانند هر کس نیست در همان صفحه."

Mya Hinton, یک وکیل بازنشسته ابراز نگرانی کالج, ورزشی, بخش اولویت مالی خوب بودن خود را بر سلامت و ایمنی از بازیکنان فوتبال توسط barreling به جلو با برنامه های معمولی در وسط یک بیماری همه گیر.

"واقعیت این است که کل دلیل ما با داشتن این گفتگو پول است. این فوتبال برنامه به خصوص در قدرت پنج [کنفرانس] صندوق اکثر ورزش های دیگر و اکثریت از همه حقوق" Mya Hinton گفت. "وجود دارد یک تن از پول درگیر در اینجا است که یک راز نیست."

• • •

این Hintons ملاقات در نورث وسترن که در آن کریس بود که همه آمریکایی توهین آمیز مقابله و Mya بازی بسکتبال. در سال 1983 پیش نویس NFL, Chris گرفته و چهارم به طور کلی توسط Denver Broncos و سپس بخشی از یکی از معروف ترین معاملات در تاریخ فوتبال زمانی که او در برخورد به بالتیمور کلت برای آینده سالن از شهرت کارفرمایی جان Elway.

در 13 فصل با کلت آتلانتا فالکونز و وایکینگها مینه سوتا, Hinton بود به نام هفت Pro کاسه و پنج همه طرفدار تیم اما اغلب اشاره کرد در مصاحبه با یک خوشخو تن بود که او آگاه دستاوردهای خود را در این زمینه را تحت الشعاع قرار توسط یک بار معامله می شود یکی از بهترین quarterbacks در تاریخ از این بازی است.

پس از کریس بازنشسته های Hintons حل و فصل در خارج از آتلانتا و افتتاح دو فروشگاه شراب که آنها برای فرار از 20 سال قبل از فروش در اوایل این سال است.

"در حال حاضر ما باید مقدار زیادی از زمان در دست ما" کریس Hinton گفت. "بنابراین ما اساسا NCAA بدترین کابوس."

این Hintons' نگرانی آغاز شد و در اواخر مارس آن را به عنوان روشن شد مدارس شد حرکت رو به جلو با تمرینات در ماه ژوئن بدون جهانی coronavirus سیاست های ایمنی.

پس از یک تیم زوم تماس با Michigan football مقامات – که در آن مربی جیم Harbaugh و تعدادی از پزشکان و مربیان توضیح داد سیاست های خود را – این Hintons احساس امن اجازه می دهد کریستوفر جونیور یک دانشجوی سال دوم دفاعی lineman برای رفتن به دانشگاه. میشیگان مورد آزمایش قرار همه بازیکنان زمانی که آنها بازگشت و بحث در مورد برنامه ای برای تست تصادفی دسته از بازیکنان هفتگی هنگامی که آنها شروع, تمام, تماس, تمرین در ماه اوت است.

دانشگاه استنفورد است و در عین حال اجازه می دهد تا بازیکن به پردیس برای تمرینات بنابراین Myles – این Hintons' پسر جوان یک offensive lineman که ورودی اول – هنوز هم با آنها زندگی می کنند در خارج از آتلانتا.

"ما احساس می کنیم مثل استنفورد و میشیگان در حال انجام یک کار خوب" کریس Hinton گفت. "اما در حال تنگ فیل در سیرک نمی کند, شما را لاغر."

به زودی پس از Hintons آغاز شده فوتبال کالج پدر و مادر 24/7 پدر و مادر از یک بازیکن در شرق کارولینای نگرانی در مورد قانونی چشم پوشی پسر او خواسته شده بود برای ثبت نام. این Hintons کاهش یافته است برای اتصال یک خبرنگار با این پدر و مادر را از نگرانی پسر خواهد صورت عواقب.

در پاسخ به یک درخواست ایمیل, East Carolina ورزشی تام سخنگو McClellan تایید مدرسه خواسته بود بازیکنان به نشانه چشم پوشی قبل از بازگشت به دانشگاه برای تمرینات این ماه است.

چشم پوشی ارائه شده به واشنگتن پست پس از باز کردن پرونده درخواست می پرسد دانش آموزان به اذعان آنها آگاه باشید از خطرات ناشی از تماس با COVID-19 و در حال بازی فوتبال برای کارولینای شرق به طور داوطلبانه.

آن را نیز نیاز به دانش آموزان به چشم پوشیدن از "ECU ورزشی آن بخش کارکنان آن امنا افسران و عوامل از و در برابر همه ادعای مسئولیت, حقوق, علل, عمل, هزینه, هزینه های وکیل و هزینه هر طبیعت, آنچه, آیا شناخته شده و یا ناشناخته برای هر گونه آسیب از دست دادن یا آسیب ناشی از انقباض COVID-19 ویروس."

"فلسفی شبیه به آنچه که ما انجام داده ایم سالانه برای تکان مغزی فاجعه بار خطر" McClellan توضیح داده شده در ایمیل.

بازیکنان فوتبال از بازگشت به متدیست جنوبی دانشگاه و به ایالتی اوهایو در این ماه بوده است استقبال با درخواست به ثبت نام در اسناد مشابه. SMU را چشم پوشی می خواند و به همین ترتیب برای یک گردش در کارولینای شرق.

"هدف ما در ارائه این سند به تایید می کنند که ما دانشجو-ورزشکاران اذعان دارد که خطر مرتبط با همراه با یک بیماری همه گیر به خصوص از آنجایی که آنها می تواند عامل تحت پروتکل های ما فقط برای یک دوره کوتاه از زمان در هر روز" SMU مدیر ورزشی ریک هارت در بیانیه ای گفت.

اوهایو ایالت سند بر خلاف دیگران را شامل نمی شود زبان انتشار مدرسه از مسئولیت.

Ohio State ورزشی, سخنگوی جری Emig در یک ایمیل گفت: مدرسه COVID-19 سند تعهد – و نه چشم پوشی و "است که نگاه به عنوان یک سند قانونی."

"این است که اذعان ما دانشجو-ورزشکاران از مسئولیت های خود را به نگه داشتن خود دانشجویان و ایالتی اوهایو جامعه امن در طول این بحران" Emig نوشت.

Mya Hinton که فارغ التحصیل از نوتردام دانشکده حقوق و کار برای چند سال در محلی دادستان دفاتر در سنت پل و آتلانتا ابراز شک و تردید در Emig را ادعا می کنند.

"آیا شما عبارت از آن به عنوان یک تعهد و یا چشم پوشی از آن چشم پوشی ... آیا آن را نگه دارید تا در دادگاه یکی دیگر از ماده" Mya Hinton گفت. "این درست نیست ... شما چگونه نیروی ورزشکاران دانش آموز به دور ثبت حقوق قانونی در یک وضعیت که در آن شما در واقع آنها را وادار به عقب می آیند و بازی می کنند؟"

در مصاحبه ها و ایمیل های این ماه بحث coronavirus ایمنی سیاست سخنران برای چندین ورزشی ادارات تاکید کرده اند این تمرینات هستند. در حالی که از لحاظ فنی درست است با توجه به Hintons و دیگر پدر و مادر این نادیده فشار پسران خود را احساس می کنید برای شرکت به عنوان از دست رفته تمرینات می تواند به معنای ناراحت کننده مربیان و عقب افتادن در رقابت برای زمان بازی.

"به عنوان پدر و مادر که چرا این مهم است که ما یک صدای" Mya Hinton گفت. "شما نمی خواهید به 18 یا 19 ساله بچه صحبت صادقانه برای ترس از عواقب."

• • •

در ژوئن 10, Hintons ارسال یک ایمیل به هر مدیر ورزشی و رئیس جمهور در بخش مدرسه و همچنین به NCAA ترسیم نگرانی های خود را.

"چرا از آن است که آن را می آید به انتقال, قوانین, بهره مندی از نام تصویر و شباهت و یا الزامات واجد شرایط بودن NCAA می توانید پیدا کردن یک اندازه 7" که هر مدرسه می تواند به راحتی جا اما جامع ایمنی راهنمایی برای COVID-19 واگذار به فرد مدارس ؟ " Hintons نوشت. آنها درخواست ایجاد یک پدر و مادر کمیته مشورتی که ورودی در سیاست های ایمنی با NCAA به عنوان به خوبی به عنوان با هر یک از فوتبال کنفرانس.

نه روز بعد Hintons دریافت نامه ای از Emmert. در ابتدا آنها هیجان زده NCAA رئیس بود پاسخ داد. تا زمانی که آنها به عنوان خوانده شده نامه.

"این واقعا آدرس هر چیزی که ما خواسته برای" کریس Hinton گفت. "من فکر کردم آن را بسیار کلی و تا حدودی بی اعتنا."

"به عنوان یک پدر و مادر من همدردی با شما در مورد اهمیت دانستن بیشتر در مورد محیط های فرزندان خود را می تواند رفتن به" Emmert نوشت. "نقش ما این است که به ارائه راهنمایی. ... ایالتی و محلی پروتکل های اطراف COVID-19 متفاوت بر اساس هر مدرسه محل. ... آن است که مسئولیت هر دانشگاه برای انجام همه آنها می توانند برای حمایت و حفظ سلامت دانشجو-ورزشکاران است."

Emmert اجتناب درخواست برای یک پدر و مادر کمیته در حالی که با توجه NCAA دانشجویی مشورتی کمیته.

"این است که روشن ما انتظار که عضو مدارس در حال انجام کار درست برای دانش آموزان و اتخاذ بهترین تصمیمات آنها می تواند به حفظ سلامت خود. با تشکر از شما دوباره برای نوشتن" Emmert به این نتیجه رسیدند.

دو پزشک مشورت با NCAA در COVID-19 بحران در مصاحبه های تلفنی گفت: به آنها گفته شده است که این انجمن در اجرای قدرت محدود به بازی های رقابتی مسائل مانند استخدام و زمان تمرین و که آن را نمی تواند از نظر قانونی اختیارات سیاست مانند هفتگی coronavirus تست در مدارس.

"NCAA تحمیل نمی کند. آن را تنها می تواند" گفت: ویلیام Schaffner, استاد طب پیشگیری و بیماری های عفونی در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت.

NCAA گهگاه گرفته است گسترده تر آن از نظر نظارت قدرت – مهمترین هنگامی که وضع مجازات شدید علیه پن استیت در سال 2012 بیش از جری سندوسکی سوء استفاده جنسی مورد; مجازات ارتباط در نهایت کاهش می یابد و پس از سال ها از دادخواهی – اما آن را در طول تاریخ است واگذار بهداشت و مسائل ایمنی به فرد مدارس با توجه به تیم Nevius سابق NCAA محقق که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک وکیل به نمایندگی از ورزشکاران کالج.

اما Nevius اشاره NCAA حکومت توسط یک هیئت مدیره از روسای دانشگاه ها با قدرت با آیین نامه اجازه می دهد که برای اقدامات اضطراری. اگر NCAA مدیره می خواستم به دستور جهانی coronavirus ایمنی سیاست Nevius معتقد است, آن می تواند.

"این یک وضعیت شدید است که در آن رهبری مرکزی, من فکر می کنم خواهد بود بسیار ارزشمند برای حفاظت از سلامت و ایمنی ورزشکاران" Nevius گفت.

پزشکان مشاوره NCAA وجود دارد گفت: دلایل مشروع و چرا از سیاست های جهانی مانند هفته تست می تواند چالش برانگیز است. Coronavirus آزمون گران هستند اعم از 40 دلار به 240 دلار در هر, پس از تست همه ورزشکاران و کارکنان هفتگی در پاییز که می تواند میلیون ها هزینه ممکن است مقرون به صرفه برای بخش دوم و سوم مدارس و حتی در میان برخی کوچکتر تقسیم من مدارس.

"این بخش باید خیلی بیشتر منابع" Schaffner گفت. "اگر شما لازم نیست که مقدار زیادی از پول خود را در برنامه برای رفتن به کمتر استادانه درست شده است."

اما حتی با تمام این پول از طریق ثروتمندترین برنامه های تست و پروتکل های ایمنی مورد بحث در کالج فوتبال به عنوان مهاجم به عنوان کسانی که پیشنهاد و مورد بحث برای NBA, NHL و لیگ اصلی بیس بال. در تست کسانی که لیگ در حال بحث در مورد روزانه و یا هر روز دیگر در حالی که دقیق ترین برنامه در کالج تماس به صورت هفتگی انجام شد.

Nevius سابق NCAA محقق اشاره کرد یکی از تفاوت های عمده ای بین دانشگاه و طرفدار ورزش: ورزشکاران در ورزش حرفه ای باید اتحادیه های کارگری.

"تقریبا در هر مکالمه من در مورد کالج ورزشی در هر نقطه جوش پایین به این: ورزشکاران باید بدون صدا و یا نمایندگی" Nevius گفت: "و آنها در حال آنهایی که با در نظر گرفتن تمام خطرات."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب