بهداشت حرفه ای پزشکی در حمایت از تظاهرات برجسته سلامت, نابرابری در نامه - Sun, 14 Jun 2020 PST

کارشناسان بهداشت عمومی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می گویند اخیر موجی از اعتراضات و ناآرامی در سراسر ا

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

کارشناسان بهداشت عمومی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می گویند اخیر موجی از اعتراضات و ناآرامی در سراسر ایالات متحده در پاسخ به این نوع از نابرابری آنها در شغل خود را به صورت روزانه.

بیش از 1 ، 000 پزشکان و اساتید و کارشناسان بهداشت عمومی و دانشجویان رشته های پزشکی یا بهداشت عمومی از جمله برخی از دانشگاه واشنگتن و دانشگاه ایالتی واشنگتن امضا نامه ای سرگشاده در حمایت از اعتراضات در سراسر کشور.

"سفید برتری یک کشنده مسئله بهداشت عمومی است که predates و منجر به COVID-19" نامه متحده قبل از توضیح چگونگی سیستم های ظلم و منجر به سوء سلامت برای مردم بومی مردم و مردم از رنگ در ایالات متحده است.

COVID-19 به طور نامتناسبی تحت تاثیر سیاه آمریکایی ها در سراسر کشور.

"مردم سیاه و سفید با COVID-19 تشخیص داده می شوند و بعد در دوره بیماری و نرخ بالاتر از بستری تهویه مکانیکی و مرگ" در این نامه می گوید. "COVID-19 در میان سیاه بیماران است و در عین حال یکی دیگر از کشنده تجلی سفید برتری."

راشل بندر ایگنکیو استادیار در بخش آلرژی و بیماری های عفونی در UW, کمک های قلم نامه همراه با همکارانش از موسسات در سراسر کشور است.

ایمان قیمت به تازگی به پایان رسید او مدرک کارشناسی ارشد و در دانشگاه کار در WSU در پولمن. او در ادامه مطالعات خود را برای تکمیل مدرک دکترا در پیشگیری از علم است.

او به تازگی به Missoula برای شروع کار به عنوان یک کارگر بهداشت در هند شهری مرکز بهداشت با تمرکز بر استفاده از مواد مخدر و پیشگیری از خودکشی.

قیمت او گفت: امضا این نامه از آنجا که در تحقیق و تجربه او می داند که نژادپرستی نظاممند است "یک عامل بزرگ سلامت و نابرابری."

"این چیزی بود که من احساس کردم واقعا به شدت مورد چون من یک فرد هستم از رنگ و بهداشت حرفه ای," او گفت:.

نامه اماکن در سراسر کشور در اعتراض به سیاست های خشونت برانگیخته توسط قتل جورج فلوید در دست مینیاپولیس افسران پلیس در زمینه اشاره کرد که آنها را محکوم تظاهرات به عنوان "خطر برای COVID-19 انتقال است."

"تظاهرات علیه نژادپرستی نظاممند است که پرورش نامتناسب بار COVID-19 در جوامع و همچنین استمرار خشونت پلیس باید حمایت شود" در این نامه می گوید.

در این نامه به تشریح شیوه های خوب برای تظاهرات از جمله پوشیدن پوشش صورت و حفظ 6 فوت از فضا زمانی که امکان پذیر است از جمله مشاوره برای اجرای قانون مقامات نه تنها معترضان.

قیمت گفت: او قصد دارد برای شرکت در یک شب زنده داری که دختر او را به سازماندهی این آخر هفته در Missoula پوشیدن ماسک. او با اشاره به اقدامات دیگر مردم می توانند اگر آنها راحت نیست و یا نمی تواند اعتراض مانند حمایت از سازمان های محلی و یا تماس با نمایندگان مجلس.

"هیچ راه شما می توانید از علت بدون نیاز به جسمی بیرون رفتن وجود دارد," او گفت:.

باز نامه ای نیز مخالف اجرای قانون استفاده از گاز اشک آور و دود و یا سایر مواد محرک تنفسی که می تواند دستگاه تنفسی بیشتر مستعد ابتلا به عفونت است.

"آنچه در ابتدا توجه مرا جلب شد نگرانی از گاز اشک آور و سایر مواد محرک در زمانی که ما نمی خواهیم مردم را به سرفه و لمس کردن چهره خود گفت:" هیلاری Godwin, رئیس UW دانشکده بهداشت عمومی که شخصا امضا این نامه به عنوان به خوبی.

"و این چیزی است که من به طور کلی به نفع هر حال اما این یکی از آن لحظات بود که در آن مانند" Hey که خوب نیست.' "

بندر ایگنکیو اشاره می کند که گاز اشک آور و اسپری فلفل می تواند پایدار و اثرات مضر به چشم یک فرد پوست و دستگاه تنفسی.

"به همین دلیل آنها ممنوع بین المللی در جنگ است. اما ما استفاده از آنها را غیرنظامیان در شهرستانها؟" بندر ایگنکیو نوشت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

یک مطالعه از ارتش ایالات متحده استخدام تکمیل آموزش های پایه دریافتند که قرار گرفتن در معرض riot control agent o-chlorobenzylidene malononitrile نیز نامیده می شود CS منجر به یک خطر بسیار بالاتر از اینکه مبتلا به بیماری حاد تنفسی که منجر به بسیاری از سربازان از رفتن به بیمارستان و تحت درمان پس از قرار گرفتن در معرض در طول آموزش خود را.

مطالعات شبیه به این منجر شود مقامات بهداشت عمومی و ارائه دهندگان خدمات به ترس که همه گیر باعث می شود قرار گرفتن در معرض مواد محرک تنفسی و حتی بدتر. COVID-19 تنفسی است ویروس و اثرات آن در یک فرد ریه ها می تواند شدید به خصوص در معرض خطر افرادی که مسن تر هستند و یا شرایط بهداشتی اساسی. بیماران نیاز به بیشتر اورژانس مراقبت های بهداشتی ممکن است نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی برای کمک به آنها در تنفس.

در نهایت نامه تساوی در تشابه بین این جنبش ها دیده می شود در خیابان ها در سراسر کشور و همه گیر بازی در همان زمان.

"این مسائل مربوط به و شما می توانید با COVID که وجود نابرابری و بی عدالتی به طوری که آن را نه یک یا/و یا اعتراض و یا امن از COVID," قیمت گفت. "اینها مربوط به مسائل و این چیزی است که همچنین نیاز به توجه است."

در واشنگتن دولت فعلی اما ناقص قومیت داده COVID-19 موارد نشان می دهد که این ویروس جدید است به طور نامتناسبی تحت تأثیر مردم از رنگ در سطح ایالت.

دولت شناسایی قومیت یک فرد در 68 درصد از COVID-19 موارد است. از موارد که در آن قومیت ثبت 42 درصد اسپانیایی هستند.

تمام موارد COVID-19 در nonwhite ساله قومیت های گروه را تا 63 درصد از دولت کل موارد با وجود مردم سفید ساخت تا 68% از کل دولت و مردم است.

"این یک فرصت برای برجسته که نابرابری از نظر سلامت ما می بینیم در کشور ما لازم نیست برای انجام هر چیزی ذاتی و یا بیولوژیکی با کسانی که در گروه" Godwin گفت. "آنها را با ساختارهای اجتماعی ما ایجاد شده در جامعه ما و بی عدالتی ما همچنان به تداوم در جامعه ما تا زمانی که ما شروع به از بین بردن کسانی که بی عدالتی ما نمی دیدن نتایج ما می خواهم برای دیدن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب