اعتراض, کالج فوتبال, بازیکنان, بالا, استخدام پیدا کردن صدای خود را واقعا مهم

سوخت توسط یک حس توانمندی است که در حال رشد بود و برای هفته ها Ceyair رایت باز توییتر خود برنامه شب 17 ژوئن. او

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

سوخت توسط یک حس توانمندی است که در حال رشد بود و برای هفته ها Ceyair رایت باز توییتر خود برنامه شب 17 ژوئن. او تا به حال چیزی برای گفتن دارد و به عنوان یکی از بالا ناکرده فوتبال استخدام در جنوب کالیفرنیا او را بدون مشکل corralling مخاطبان هنگامی که او ارسال کرده است.

"8:46 صبح tmr" او thumbed به آی فون خود را برجسته جیر با یک قلب emoji.

در عرض چند ثانیه پاسخ از رایت پیروان ریخت. آنها بیشتر به دنبال روشنگری در مورد اشاره به مقدار زمان به درک چوین او زانو در جورج فلوید گردن. به جای آنها ربودهشده با پیش بینی که لس آنجلس لویولا بالا cornerback ممکن است ارتکاب به مورد علاقه خود را در کالج صبح روز بعد در 8:46.

طرفداران از USC, اورگان و نوتردام وزن در گدایی از 17 سال به انتخاب مدرسه خود را.

"من حتی نمی فکر می کنم مردم آن را به عنوان یک تعهد چیز" رایت بعدها می گویند.

وقتی شنبه صبح آمد, آن دسته از طرفداران آموخته است که رایت بود در واقع یک تصمیم — نه فقط یکی از هر کسی انتظار می رود. او تا به حال انتخاب کرده اند به استفاده از صدای خود را برای اولین بار.

چه آغاز شده به عنوان یک بحث با پدرش کلودیوس در آشپزخانه, جدول, حال شکوفا به فیلم های Ceyair و 17 دیگر لس آنجلس-منطقه فوتبال چشم انداز صحبت کردن در برابر خشونت پلیس و نژادپرستی.

"در طول تاریخ" Ceyair آغاز می شود "آمریکایی های آفریقایی تبار مواجه شده اند به ظاهر unsurmountable ناملایمات. ما شده ایم مورد ضرب و شتم کشته و تبعیض."

"هشت دقیقه و 46 ثانیه به تغییر جهان" به شرح زیر تاج صدمین سالگرد پایان دفاعی کوری مباشر, شماره 1 استخدام در سراسر کشور در سال 2021 کلاس.

"ما هرگز خواهد بود که همان" دو نفر دیگر تکرار کنید.

"تماشای زندگی یک مرد فرار بدن خود دروغ چهره را در خیابان ... تماس برای مادرش ... من دیدم پدر من برادر من خودم" سه بازیکن از خواندن اسکریپت.

کلودیوس به حال گذراند دیگر بازیکنان خط اما نه پسرش. Ceyair یک بازیگر مشتاق که بازی LeBron James' پسر در "فضای جم: جدید میراث" مقدار زیادی احساس راحتی در پوست خود.

"ساخت آن را به خانه با خیال راحت نباید یک فکر در ذهن من" Ceyair می گوید: "اما متاسفانه آن را برای مردم سراسر کشور که شبیه من است. زمان در حال حاضر به تغییر.

"من جورج فلوید."

"ما در حال جورج فلوید" بقیه بازیکنان پاسخ دهند.

Ceyair را انتخاب خواهد که به صبر برای یک روز دیگر. تنها تعهد او و دوستان خود را آماده برای روز شنبه بود که یکی به "هدایت جامعه در یک مسیر جدید است."

سر خود را-جعلی در حالی که غیر عمدی بود اتصالات در راه است. یک بازیکن هرگز به عنوان قدرتمند به عنوان لحظه ای قبل از او و یا او بر میدارد یک مدرسه. اما پس از ملی نامه ای از قصد امضا شده است اهرم انتقال به مدرسه و کارکنان مربیگری با یک رفت و برگشت از یک قلم. برای سه تا پنج سال آینده بسته در طول یک اقامت در محوطه دانشگاه بازیکنان زندگی می کنند توسط این کد که باید سکوت خود و یا خودش به خوبی از این برنامه است.

کالج, فوتبال و فوتبال به عنوان یک ورزش به طور کلی با آن نظامی اخلاق — هرگز یک پناهگاه امن برای فعالیت. اما نسل بعدی بازیکنان در حال حاضر می بیند یک پنجره برای امید واقعی است که نمی توان snuffed خواهم که از پیشینیان خود.

با سیاه و سفید زندگی مهم جنبش برگزاری این کشور توجه پس از فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس وجود دارد یک لیست در حال رشد از جدید مدل نقش ظاهر در سراسر کشور:

در ایالت فلوریدا دفاعی مقابله با ماروین ویلسون به نام سر مربی مایک Norvell در توییتر پس از او گفت: Norvell mischaracterized چگونه مربی به کار گرفته BLM بحث با بازیکنان.

"این یک دروغ است" ویلسون توییتی تهدید به رهبری یک تیم از تحریم ایالتی فلوریدا را داوطلبانه تمرینات.

بعد Norvell عذرخواهی کرد و Seminoles ملاقات برای شروع درمان زخم ها.

در Clemson که خانه برده صاحب John C. Calhoun را کشت و زرع به عنوان یک ملی نقطه عطفی تاریخی در محوطه دانشگاه, ببر, بازیکنان سازماندهی یک اعتراض مسالمت آمیز و کشیده سر مربی Dabo Swinney بود که زیر آتش برای مصرف اتهام نژاد پرستی در برنامه های خود را به طور جدی به شرکت. روز پس از تمسخر برای پوشیدن "فوتبال مسائل" تی شرت وجود دارد Swinney عمومی صحبت در تمایل خود را برای یادگیری به عنوان یک مرد سفید پوست در این زمان از زندگی مهم است.

در Oklahoma State, ستاره های در حال اجرا به عقب Chuba هوبارد به دنبال ویلسون منجر به tweeting انزجار خود را در دیدن که سر مربی مایک Gundy شده بود با پوشیدن یک امریکا, اخبار شبکه تی شرت در حالی که ماهیگیری. OAN اخبار کانال تایید شده توسط رئیس جمهور تهمت شده بود بی اعتنا از زندگی مهم است.

"من نمی خواهد پایه برای این" هوبارد توییتی. "این کاملا غیر حساس به همه چیز که در جامعه و این غیر قابل قبول است. من نمی خواهد انجام هر کاری با Oklahoma State تا همه چیز تغییر کند."

در عرض چند ساعت هوبارد و Gundy به نظر می رسد با هم در یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی که در آن Gundy گفت: "من به دنبال به جلو به ساخت برخی از تغییرات که در بالا شروع می شود با من."

تعیین کننده حرکت مانند ویلسون و هوبارد استفاده می شود این سایت متعلق به جوانب مثبت. آن را تا به حال به LeBrons که نشان داد ورزشکاران جوان راه است.

"از آن صحبت می کند به شجاعت از دانشجویان ورزشکار و من فکر می کنم این شجاع می ایستد خواهد شد و حتی بیشتر الهام بخش از غرفه های حرفه ای که شاید اگر همه چیز خواهد بود گرفته شده از آنها را با توجه به شغل خود را هنوز هم می تواند خوب" گفت: N. Jeremi Duru ورزشی استاد حقوق در دانشگاه آمریکایی. "هنگامی که شما دانشجو-ورزشکاران با هم آمدن در برابر بی عدالتی آن جرقه تمام کسانی که در حال تماشای ورزشکاران انجام همه کسانی که میپرستیمش ورزشکاران به طور کلی جوان برای شروع به این علت نیز هست."

استخدام کلاس 2021 خواهد بود که اولین آزمون مورد. این بازیکن در حال حاضر به اشتراک گذاشتن یک هدف با بچه ها که در حال حاضر در برنامه ورزش underused عضلات.

وقتی تگزاس بازیکنان فوتبال ساخته شده مطالبات در هفته گذشته برای مدرسه به حذف ساختمان نام و آثار تاریخی است که باید اتصال به نژادپرستی یک دلیل وجود دارد که خود را در خطر انتخاب شد به قطع تمرین بازیکنان میزبانی استخدام. UCLA بازیکنان را انتخاب کرد همان اهرم نقطه در خواسته های خود را منتشر شد جمعه توسط لس آنجلس تایمز برای محافظت بیشتر در بازگشت آنها به دانشگاه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

چه کسانی Longhorns و برونز می دانست این است: هیچ برنامه در حال رفتن به برنده شدن بدون توانایی به طور مداوم جذب سیاه ورزشکاران است.

"این است که رفتن به انقلابی استخدام" گفت: پل Finebaum که میزبان روزانه فوتبال کالج رادیو نمایش پخش می در ثانیه شبکه. "این است که در مرحله جنینی از یک جنبش است که به خوبی می تواند این ورزش را برای نسل بعدی. آن را به تغییر همه چیز.

"شما نگاهی به مایک Gundy برای یک ثانیه. من هیچ زمینی ایده چگونه او را همیشه در حال رفتن به قادر به جذب دوباره او پس از سه تا چهار روز از مطلق buffoonery. بحث های زیادی در حال حاضر در حال رفتن به خارج وجود دارد وجود دارد: که در حال رفتن به قادر به انطباق? آنچه مربیان قادر به این کار؟"

رایت مانند صدها نفر دیگر در سراسر کشور با رنگ آبی تراشه پسران است.

Ceyair گفت که او نمی تواند انتخاب یک مدرسه که در آن او را احساس نمی کند اعتماد به نفس در برنامه سطح سواد اجتماعی.

"آیا شما واقعا در مورد این جنبش و یا شما فقط گفت: آن؟" کلودیوس گفت. "شما باید از خودتان بپرسید: آیا واقعا معتبر است؟"

تا سال 2020 در حال حاضر راه اندازی به یک کالج ورزشکار حقوق. NCAA به دلیل فشار از نام و تصویر و شباهت قانون در حال توسعه در بیش از 30 کشور شد و در واقع آماده شدن برای تدوین آیین نامه جدید خود را به اجازه می دهد بازیکن را به سود خود را از زمان پوشیدن مدرسه رنگ — البته با برخی از "گارد ریل" است که از amateurism.

زمانی که این بیماری همه گیر آمار در ماه مارس تعطیل بهار کالج های ورزشی و فوتبال, بهار, عمل, آن را به اندازه کافی روشن است که مدارس خواهد بود به نظر رسید که در آن لطمه می زند بیشتر است. درآمد از دست رفته از لغو مسابقات بسکتبال NCAA شد یک چیزی. حالا تصور کنید اگر وجود نداشت فصل فوتبال.

اکثر کالج, بازیکنان فوتبال در حال حاضر قابل درک است که بازی های خود را — بازی در مقابل ده ها هزار نفر و پخش برای صدها هزار نفر ایجاد بورس های تحصیلی برای واترپلو تیم ساخته و سافتبال استادیوم و مطمئن ساخته شده قدرت پنج مدیر ورزشی حقوق افزایش یافت و به هفت چهره.

اما ضرورت است که با کنفرانس ها و مدارس شروع به جمع آوری برنامه های دقیق از چگونه آنها می تواند "با خیال راحت" بازگشت کالج فوتبال بازیکنان به تمرینات در میان همه گیر? که احساس می کردم چیزی جدید نه تنها برای بازیکنان بلکه برای دیرین ناظران از قدرت پویایی است.

"من دیده ام هرگز تغییر مسابقه از طریق ورزش است که در درجه اول اجرا شده است توسط استبدادی مربیان فوتبال که هیچ علاقه واقعی و یا نگرانی در مورد آنچه که بازیکنان خود را می گویند هنگامی که آنها در محوطه دانشگاه" Finebaum گفت. "در حال حاضر شما در حال دیدن جیب مقاومت در مکان های کاملا. مهم ترین بخش از این بیماری همه گیر. ما در حال درخواست بازیکنان برای انجام چیزهایی است که کاملا رک و پوست کنده من نمی دانم اگر کسی واقعا بهترین منافع خود را در قلب. در حال حاضر این اجازه را دریافت کالج فوتبال در استادیوم و خود پسند تلویزیونی و ما نگرانی در مورد هر چیز دیگری بعد."

سپس جورج فلوید اتفاق افتاده است.

برای کلودیوس رایت نسل از دیدن یک مرد سیاه و سفید مردن می خواهم که بدون داشتن حتی سعی به مبارزه با عقب دردناک بود اما نه دقیقا چشم باز.

"همه چیز را فقط اتفاق می افتند به آرامی در مقابل چشمان ما" گفت: Jaylin اسمیت به شدت استخدام تپه ماموریت اسقف Alemany cornerback از گراش. "ما در نهایت با دیدن آن همه است. این اتفاق می افتد شده است برای بیش از 400 سال در حال حاضر آن را ریشه دیدن این سیستم چگونه است نوع زد و ما چیزی برای منحرف کردن ما از آن است."

این بار تلویزیونی سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات نشان داد بیشتر مردم سفید در حضور بسیاری از آنها جوان و پرشور در مورد عدالت اجتماعی است. به جای این خبر با تمرکز بر تعداد COVID-19 موارد یا بالقوه برای یک واکسن کانال ماند قفل شده است به تصاویر بسته بندی شده در خیابان. تصاویر از راهپیمایی پر خوراک رسانه های اجتماعی در غیاب دیگر حوادث قرار داده و با این بیماری همه گیر.

"برای همیشه مردم همیشه فقط قادر به خاموش کردن همه چیز است که آنها را قبول ندارند با" UCLA offensive lineman جان Gaines دوم گفت. "و این نیست یک زمان که در آن شما می توانید آن را انجام دهد."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

گاینس افزایش اشتباه دوم می داند آنچه در آن احساس می کند مانند به خاموش کردن. زمانی که او به ارمغان آورد تا مسائل مربوط به نژادپرستی و خشونت پلیس که قبلا همکلاسی های خود را در میلواکی را در دانشگاه بالا, خصوصی, همه نر یسوعیون مدرسه که دارای یک ثبت نام که 72 درصد سفید و براق او را.

Philando کاستیا یک 32 ساله سیاه پوست کشته شد, یک افسر پلیس در توقف ترافیک در سال 2016. گاینس دانش آموزی در دبیرستان در زمان خشم بود که یک مرد رانندگی با شریک زندگی خود را و جوان, نوجوانان در ماشین می تواند داغستان به عنوان او با پیروی از یک افسر ،

خوب همکلاسی های خود پاسخ داد: او یک تفنگ.

همکلاسی های خود را به او گفتم او فقط در حال چشمگیر است. که او می خواست همه چیز را در مورد مسابقه. او تلخ است.

او می گوید که انجام داده بودن "gaslighted" در حال حاضر.

چهار سال بعد Gaines متوجه او تا به حال نشده است به درستی تحصیل به ایستادن برای نظرات خود را. از طریق آفریقایی-آمریکایی تاریخ کلاس در UCLA او به دست اورد اعتماد به نفس در آنچه به اعتقاد او. در این ماه او صحبت کرد و با هدایت یک پروژه با UCLA فوتبال بازیکنان و مربیان که به نوبت در زمان مطالعه اشاره کرد و اسکریپت های نوشته شده توسط Gaines و دفاعی lineman Odua Isibor برجسته فلوید مرگ و نژادپرستی نظاممند.

این ایده از دانشگاه UCLA تصویری پس از Gaines' برادر بزرگتر را به او نشان داد و تصویری از ایالت اوهایو بازیکنان در یک پروژه مشابه. به عنوان بیشتر و بیشتر بازیکنان با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی به عنوان شخصی, بلندگوهای آن را ایجاد یک "dominoing اثر" Duru گفت و عمل اقتدار پرسش ممکن است گسترش به مسائل خارج از مسابقه است.

ورزشکاران در USC رهبری پیگیری همه آمریکایی آنا Cockrell تشکیل ایالات سیاه, دانش آموز-ورزشکار انجمن و منتشر شده یک لیست از خواسته های این هفته پس از مشاوره با مدیران ورزشی. این گروه خطاب تنوع اقدامات مانند به دنبال متنوع متقاضی استخر و با توجه به سیاه و سفید نامزدها برای پوزیشن های باز در حالی که همچنین لابی برای ورزشکاران را شامل می شود در مکالمات در مورد بازگشت به دانشگاه در میان همه گیر.

صحبت کردن در مورد هر گونه بی عدالتی نژادی و یا در غیر این صورت است که "مدنی ما تقریبا انسانی وظیفه" گفت: USC offensive lineman Jalen مکنزی یک UBSAA عضو.

Gaines' نام ذکر شده است UCLA بازیکنان که روز شنبه خواستار یک شخص ثالث سلامت رسمی برای نظارت بر تیم ملی فوتبال در بازگشت به آموزش در میان همه گیر و حمایت از بازیکنان را انتخاب کنید که به صحبت کردن و یا به شرکت نمی کنند. او خاطر نشان کرد که چرا او باید در عمل در حال حاضر هر زمان او را ترک خانه خود را به اجرا.

مادرش همیشه او را به یاد خود را می پوشند UCLA دنده. آن می تواند خود را سپر.

"این می تواند چیزی است که موجب صرفه جویی در زندگی من" Gaines گفت.

"وجود دارد یک امتیاز است که می آید با یک دانش آموز-ورزشکار در قدرت پنج مدرسه, بله, اما در پایان روز, ما همه هنوز هم سیاه و سفید مردان و زنان است."

در ژوئن 13 روز Clemson سیاه زندگی موضوع اعتراض WSPA اخبار کارولینای جنوبی ارسال شده تصویری از وانت به صف کردن در خیابان, اجازه دادن به آنها متفق پرچم, پرواز, یکی پس از بعدی.

بعد از آن روز Clemson را دانشجوی سال اول کارفرمایی DJ Uiagalelei از بللفلور سنت جان Bosco, بازتوییت آن را با یک نظر: "Dang این دیوانه به دلیل این که من به مدرسه بروند و من هم تماس خانه دوم من ... غمگین برای دیدن این."

Jaylin دیویس بالا cornerback استخدام خارج از سانتا آنا مادر Dei شد شگفت زده برای دیدن آن بیش از حد. او بازدید کرده بود Clemson با Uiagalelei امتیاز بالا کارفرمایی در سال 2020 کلاس بود که چگونه او آن را به یاد.

"هنگامی که ما وجود دارد ما حتی نمی دانند که نوع از چیزی که اتفاق افتاده وجود دارد," دیویس گفت:. "آنها عمدتا برجسته دانشگاه و فوتبال جنبه های کلمسون. آنها را نشان نمی دهد خیلی از شهر ها و همه چیز."

روز جمعه دیویس متعهد به اورگان.

ادم Collins افزایش ارشد در سنت جان بوسکو که متوجه شده بود توسط Clemson مربیان به عنوان او گرفتار عبور از Uiagalelei. کالینز متعهد به کلمسون به دلیل برنامه رکورد چشمگیر تبدیل گیرنده گسترده چشم انداز به جوانب مثبت — DeAndre هاپکینز سامی واتکینز مایک ویلیامز.

این ویدئو از مؤتلفه پرچم و انتقاد از Swinney اواخر در حال توسعه پاسخ به Black Lives Matter — را تحت تاثیر قرار نیست برنامه های خود را برای تبدیل شدن به یک ببر. حتی اگر برخی در جنوب کالیفرنیا ممکن است آن را درک کنند.

"من فقط می خواهم بگویم واقعا جای گرم می شود" کالینز گفت. "شما به غذا خوردن در اطراف شهر همه خوب و واقعا پذیرش. این شروع می شود با مربی Swinney. او فرستاده است ما به عنوان سربازان و پدر و مادر ما ویدئوها از او پرداختن به مسائل و فقط او را به عنوان یک چهره از اعتراض قرار گرفت که این هفته واقعا گفت: بسیاری به من در مورد او را به عنوان سر مربی."

قبل از همه گیر اسقف Alemany را اسمیت در حال برنامه ریزی یک, استخدام, سفر به جنوب, جایی که او بود با توجه به در نظر گرفتن بازدید رسمی به تگزاس و آلاباما و Clemson, در میان دیگران.

"آن را به سختی تصمیم گیری در مورد مردم چه آنها در مورد خارج از فوتبال" اسمیت گفت. "شما می خواهید به دانستن در مورد سر مربی چیزی است که او خارج از فوتبال است. من شده است با پرداخت نزدیک توجه است.

"من احساس می کنم مثل من قبل از تصمیم گیری من می خواهم به دانستن در مورد این شهر بیشتر, اگر آن را یک شهر است. من فکر می کنم این بسیار مهم است برای رفتن به یک شهر که در آن شما را دوست داشت و که کل شهر امن است. که یک عامل بزرگ برای من است."

Ceyair رایت گفت که مربیان که استخدام او — سیاه و سفید شده و با پرداختن به این موضوع سر در شروع با اساسی ترین سوال: چه احساسی داری ؟

"این نوع مانند فیل در اتاق در حال حاضر" Ceyair گفت. "آن را باید خطاب. در این زمان است که اجازه می دهد مدارس به نشان می دهد که در برخی از مسائل."

Ceyair ساخته شده آن را به جهان شناخته شده یکشنبه, جایی که او ایستاده بود. او گفت: پاسخ خود را به تصویری شده است "شگفت انگیز است."

"من فقط فکر می کنم که مردم بسیار خوشحال با نسل جوان" Ceyair گفت.

برخی از کسانی که همان طرفداران که آمده بود برای تعهد خود در 8:46 صبح مانده بودند با تحسین را برای مرد جوان و دوستان خود را.

"قدرتمند" یک پاسخ گفت. "با تشکر از شما برای استفاده از صدای خود را و خود را از پلت فرم به اشتراک گذاری خود را در قلب و تجربه و به ساخت شتاب. انگار یک کوه به صعود و آن بوده است مدت زمان طولانی وجود دارد اما ما در حال حرکت سریع تر از حد معمول در جهت درست است. #BLM."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن