مینه سوتا موزه هنر آمریکایی مدیر منتشر شده از کار

کریستین Makholm است که مدیر مینه سوتا موزه هنر آمریکایی برای بیش از یک دهه منتشر شده از موقعیت خود را با توجه

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

کریستین Makholm است که مدیر مینه سوتا موزه هنر آمریکایی برای بیش از یک دهه منتشر شده از موقعیت خود را با توجه به انتشار اخبار از موزه اواخر روز سه شنبه بعد از ظهر.

کریستین Makholm

رئیس هیئت مدیره گرگوری صفحه گفت: یک مدیر موقت به زودی اعلام خواهد شد و M آغاز خواهد شد و ملی در جستجوی یک مدیر جدید. او کاهش یافته است به نظر دلایل Makholm خروج.

Makholm نقش کلیدی در موزه گسترده بازسازی و حرکت تاریخی پیشگام اندیکت ساختمان در مرکز شهر سنت پل در سال 2018 است. زمانی که او شروع به در M در سال 2009 موزه ندارد یک خانه دائمی.

اولین مرحله از M تسهیلات در, رابرت خیابان 18,700 فوت مربع و شامل گالری فضاهای عمومی و یک مرکز برای خلاقیت است. این $12.5 میلیون فضای باز در دسامبر سال 2018 است. مرحله دوم بود که انتظار به پایان خواهد رسید در سال 2020 اضافه خواهد شد بیشتر گالری ها و پر کردن طبقه اول پایونیر اندیکت ساختمان پیچیده است.

در انتشار اخبار صفحه گفت: هیئت مدیره بررسی زمان فاز دوم ساخت و ساز است که برآورد هزینه از $10.5 میلیون.

نمایشگاه اخیر در ساختمان جدید شامل جامعه همکاری از جمله "تاریخچه است که در اینجا نیست: هنر و خیالی" به میزبانی مشترک با عرب, سازمان فرهنگی Mizna; و "انتخاب از سلاح های افتخار و کرامت: سند چشم انداز Gordon Parks و Jamel Shabazz," co-سرپرستی رابین Hickman-Winfield و SoulTouch محصولات.

M در حال حاضر بسته به علت COVID-19 محدودیت ها و نگرانی های بهداشتی. موزه قبلا اعلام کرده بود آن را نمی خواهد بازگشایی تا اوایل 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب