نیاز به کاهش و 4 میلیون دلار از بودجه موسسه مینیاپولیس هنر کاهش کارکنان

نیاز به کاهش و 4 میلیون دلار از آن سال مالی 2021 بودجه موسسه مینیاپولیس هنر روز دوشنبه اعلام کرد که این کاهش ک

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

نیاز به کاهش و 4 میلیون دلار از آن سال مالی 2021 بودجه موسسه مینیاپولیس هنر روز دوشنبه اعلام کرد که این کاهش کارکنان و انجماد غیر اتحادیه حقوق و دستمزد. رهبری را به 15 درصد کاهش در پرداخت.

در انتشار اخبار این موزه مینیاپولیس گفت: این کاهش به علت عدم اطمینان اقتصادی از coronovirus بیماری همه گیر. هفده کارکنان در زمان buyouts و یکی دیگر از 22 گذاشته شد خاموش در روز دوشنبه. کاهش حدود 15 درصد از کل کارکنان در شهرهای دوقلو' بزرگترین موزه هنری است.

میا ذکر "بی سابقه مشکلات مالی" و گفت: این پیش بینی "کاهش می یابد به دست آورده و کمک درآمد بیش از 12 ماه آینده و فراتر از آن."

این موزه سال مالی آغاز می شود ژوئیه 1. میا سال مالی بودجه برای سال 2021 است 30 میلیون دلار.

برنامه های تور و حوادث معلق خواهد شد و "recalibrated." در این موزه همچنین انتظار برای کاهش ساعات کار توسط 43 درصد زمانی که این موزه بازگشایی درهای خود را به عموم در اواسط ماه جولای.

"چند تصمیم گیری سخت تر از یک است که شامل کاهش ما کارکنان اختصاص داده شده," کتی Luber, تاکید دانکن مک میلان مدیر و رئیس جمهور گفت: در انتشار اخبار. "ما به دنبال گزینه های متعدد برای نجات به عنوان بسیاری از کارکنان به عنوان امکان پذیر است و در حال سپاسگزار به دریافت PPP وام به عنوان بخشی از مراقبت های عمل است که ما را مجاز به پرداخت تمام کارکنان از طریق ژوئن 19 در موزه بسته شدن. ما نیز با دقت مورد بررسی اینکه آیا وجود منابع بکر از درآمد یا جدید فرصت جذب سرمایه است که می تواند کمک به کاهش نیاز به کاهش بیشتر اما این ممکن نبوده است. ما عمیقا متاثر از این وضعیت بسیار دشوار است و در حال سپاسگزار برای ما کارکنان سهم و تعهد خود را به خدمت بازدید کنندگان ما است."

هفته گذشته ارکستر مینه سوتا اعلام کرد نوازندگان داوطلب به طور موقت کاهش حقوق خود را 20 درصد به کمک شامل هزینه های مربوط به COVID-19 بیماری همه گیر. حقوق و دستمزد و کاهش خواهد بود محکم در سراسر سازمان و اجرا از طریق پایان سال مالی با مدیر موسیقی Osmo Vänskä و رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Michelle Miller سوختگی در نظر گرفتن 30 درصد کاهش; نوازندگان و اداری رهبری اعضای تیم در نظر گرفتن 20 درصد کاهش و سایر کارکنان تمام وقت گرفتن کاهش در سطح پایین تر. نزدیک به 200 قسمت-زمان حوادث کارکنان شده است در وقفه پس از ارکستر انجام را متوقف کرده در اواسط ماه مارس و تنها بازگشت به فعال برنامه زمانی که ارکستر است که قادر به از سرگیری کنسرت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب