رهبران جهان تعهد میلیاردها دلار برای واکسن ویروس تحقیقات - Mon, 04 May 2020 PST

بروکسل – رهبران جهان و سازمانها و بانک ها در روز دوشنبه متعهد 7.4 میلیارد یورو (8 میلیارد دلار) برای تحقیق برا

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

بروکسل – رهبران جهان و سازمانها و بانک ها در روز دوشنبه متعهد 7.4 میلیارد یورو (8 میلیارد دلار) برای تحقیق برای پیدا کردن واکسن جدید کروناویروس اما هشدار داد که این فقط آغاز یک تلاش است که باید پایدار در طول زمان به ضرب و شتم این بیماری است.

بودجه و متعهد در یک ویدئو کنفرانس اجلاس به میزبانی اتحادیه اروپا کاهش یافت و حاشیه ای کوتاه از 7.5 میلیارد یورو که در پی اما بیشتر پول می رسند می تواند در روزهای آینده. مهمترین آنها وجود ندارد از این رویداد بود که ایالات متحده, که در آن بیش از 67,000 مردم فوت کرده اند و روسیه است.

با وجود کمبود U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: هدف دنبال دوشنبه برای کمک به پیدا کردن یک واکسن جدید درمان بهتر و آزمون برای این بیماری تنها تا کنون به میزان یک "پرداخت پایین" در این ابزار است که خواهد شد مورد نیاز برای مبارزه با ویروس.

"برای رسیدن به, همه, همه جا, ما به احتمال زیاد نیاز به پنج برابر این مقدار" اشاره به این حادثه تلخ گفت.

دولت گزارش داده اند که حدود 3.5 میلیون عفونت و بیش از 247,000 مرگ و میر ناشی از این ویروس با توجه به تعداد دانشگاه جانز هاپکینز. اما به عمد پنهان شیوع پایین, تست, نرخ و فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی به معنای واقعی مقیاس همه گیر بسیار بیشتر است.

مردم در بسیاری از کشورها در سراسر جهان و بویژه در اروپا در این هفته در حال بازگشت با احتیاط به کار می کنند اما مقامات محتاط باقی می ماند موج دوم از عفونت و یک واکسن واقعی تنها طلایی گلوله به اجازه می دهد چیزی شبیه زندگی عادی را از سر گرفت.

"در فضای فقط چند ساعت ما جمعی متعهد 7.4 میلیارد یورو برای واکسن تشخیص و درمان" رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen گفت: حدود سه ساعت پس از این رویداد رو در جریان است. "این همه پول کمک خواهد کرد که ضربه شروع بی سابقه همکاری جهانی."

اصلی هدف به جمع آوری حدود 4 میلیارد یورو ($4.37 میلیارد دلار) برای واکسن تحقیقات برخی از 2 میلیارد یورو برای درمان و 1.5 میلیارد دلار ($1.64 میلیارد دلار) برای تست.

این وعده را به مسیر فراتر از آمدن در ارزهای مختلف. برخی از کشورها اعلام کرد پول خود را برای ملی تلاش های تحقیقاتی در ترکیب با کسانی که آنها را به سازمان های بین المللی. دیگران نیز پیشنهاد ترکیبی از وام با کمک های مالی خود را. وعده ساخته شده به سمت تحقیقات واکسن پس Jan. 30 نیز محسوب می شود.

جدا از بسیاری از رهبران اروپایی سر از دولت و دولت از, استرالیا, کانادا, اسرائیل, ژاپن, اردن, آفریقای جنوبی و ترکیه صحبت کرد در این مراسم همراه با چین سفیر اتحادیه اروپا.

رئیس جمهور امانوئل پاکسازی هشدار داد که "یک مسابقه در برابر زمان در جریان است" به او اهدا 500 میلیون یورو از طرف فرانسه است.

جدا از بسیاری از رهبران اروپایی سر از دولت و دولت از, استرالیا, کانادا, اسرائیل, ژاپن, اردن, آفریقای جنوبی و ترکیه نیز با توجه به صحبت می کنند و همراه با چین سفیر اتحادیه اروپا.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که "در این مسابقه به کشف واکسن برای شکست این ویروس است که یک رقابت بین کشورها اما فوری ترین مشترک تلاش ما طول عمر."

در میان بزرگتر سهم ژاپن متعهد بیش از 800 میلیون دلار در حالی که آلمان ارائه شده 525 میلیون یورو است. ایتالیا و اسپانیا شاید سخت ترین ضربه توسط این ویروس در اروپا و هر که با ارائه بیش از 100 میلیون یورو است. سوئیس هلند و اسرائیل نیز متعهد 378 میلیون یورو و 192 میلیون یورو و 60 میلیون دلار بود.

ملیندا گیتس روسای بنیاد بیل و ملیندا گیتس گفت که ضرب و شتم ویروس "را بیش از ساخت یک واکسن در دسترس به بالاترین پیشنهاد. آن را در حال رفتن به بیش از ارائه آن تنها به مردم در کشورهای ثروتمند. همه گیر نیست تا زمانی که مردم در همه جا می توان واکسینه در برابر آن."

حدود 100 گروه های تحقیقاتی در حال پیگیری واکسن با نزدیک به یک دوجین در مراحل اولیه آزمایشات انسانی و یا آماده برای شروع است. اما تا کنون هیچ راهی برای پیش بینی که – اگر هر واکسن را با خیال راحت کار و یا حتی به نام یک جبهه-دونده.

Dr. Anthony Fauci دولت ایالات متحده را بالا متخصص است هشدار داد که حتی اگر همه چیز کاملا در حال توسعه یک واکسن در 12 تا 18 ماه خواهد یک رکورد برای سرعت.

حتی اگر برای اولین بار مفید واکسن شناخته شده است وجود دارد نمی خواهد به اندازه کافی برای همه در ابتدا. تعداد فزاینده ای از واکسن سازان می گویند که آنها در حال حاضر شروع به دم تن از دوزهای – هدر رفتن میلیون ها دلار اگر آنها شرط می بندم اشتباه اما نامزد اصلاح چند ماه خاموش انبوه واکسن اگر انتخاب خود را از تابه خارج.

در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران دو ارشد مقامات ایالات متحده sidestepped سوال در مورد تهمت و دولت تصمیم به شرکت.

مقامات که نیست مجاز به بحث در مورد این موضوع با نام و صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن پیشنهاد کرد که ایالات متحده مشارکت لازم نیست به این دلیل که ایالات متحده همچنان بزرگترین کمک کننده به طرح های بهداشت جهانی حتی پس از تعلیق کمک های مالی به چه کسی است.

آنها گفتند که بسیاری از برنامه های مورد بحث در این کنفرانس شد و در حال حاضر بودجه توسط آمریکا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب