صدها نفر تست مثبت در تایسون غذاهای گیاهی در آرکانزاس - Sun, 21 Jun 2020 PST

ST. پترزبورگ فلوریدا. – تایسون مواد غذایی است که به دنبال گزارش می دهد که چین آداب و رسوم آژانس به حالت تعلیق

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

ST. پترزبورگ فلوریدا. – تایسون مواد غذایی است که به دنبال گزارش می دهد که چین آداب و رسوم آژانس به حالت تعلیق مرغ-واردات از یک تایسون تسهیلات در ایالات متحده پس از coronavirus موارد تایید شده در میان کارکنان آن است.

یک تایسون سخنگوی گفت: این کارخانه در سوال این است که در اسپرینگدیل, Arkansas.

"در تایسون ما اعتماد به نفس محصولات ما امن هستند و ما امیدوار مشاوره بین ایالات متحده و دولت های چینی را حل و فصل این موضوع" نوشت: سخنگوی گری مایکلسون در یک ایمیل به آسوشیتد پرس.

"اولویت ما این است که سلامت و ایمنی از اعضای تیم ما و ما به همکاری نزدیک با وزارت کشاورزی ایالات متحده ایمنی مواد غذایی و بازرسی خدمات برای اطمینان حاصل شود که ما تولید تمام مواد غذایی ما در انطباق کامل با دولت الزامات ایمنی" در این بیانیه اضافه شده است.

مایکلسون همچنین اشاره کرد که همه جهانی و ایالات متحده در سازمان بهداشت و درمان علاوه بر ایالات متحده غذا و دارو معتقدند که هیچ مدرکی برای حمایت از انتقال COVID-19 همراه با غذا.

اعلام کردن چین روز یکشنبه به هیچ جزئیات این مقدار گوشت را تحت تاثیر قرار.

روز جمعه Tyson Foods اعلام نتایج coronavirus تست در امکانات خود را در بنتون و واشنگتن شهرستانهای آرکانزاس و گفت که حدود 95 درصد از کارکنان که در نهایت آزمایش مثبت برای این ویروس را نشان نمی دهد هر گونه علائم. از 3,748 کارکنان آزمایش 481 آزمایش مثبت برای COVID-19 و 455 بدون علامت بودند.

شده اند وجود دارد چند دیگر COVID-19 شیوع بیماری در تایسون گیاهان در سراسر ایالات متحده از جمله در کارولینای شمالی نبراسکا و آیوا است.

در ماه نوامبر چین برداشته پنج سال ممنوعیت ایالات متحده مرغ. چین مسدود شده بود ایالات متحده مرغ واردات یک ماه پس از شیوع آنفولانزای مرغی در ماه دسامبر 2014 بسته کردن یک بازار آورده است که بیش از 500 میلیون دلار ارزش از آمریکا و مرغ و بوقلمون و دیگر محصولات طیور در سال 2013.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب