تام کلی: نکات مفید قبل از اینکه شما به جاده - Fri, 17 Jul 2020 PST

ما همسایه جوان, کریستوفر افتخار اعلام اولین شغل – آبیاری و نظارت بر انتساب پایین خیابان, نه بر خلاف اولین کار

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

ما همسایه جوان, کریستوفر افتخار اعلام اولین شغل – آبیاری و نظارت بر انتساب پایین خیابان, نه بر خلاف اولین کار من از چند دهه پیش.

خود مشتریان عنوان شد برای تابستان, تور یک Americana ماشین سفر خواهد کرد که شامل بازدید Yellowstone, گراند کانیون گراند Tetons.

کریستوفر خواسته شده بود به آب گیاهان جمع آوری هر متمرد روزنامه ها و ایمیل های ناخواسته و به نوبه خود در نور بالاتر از گاراژ چند بار در هفته.

صدا آشنا است ؟

همسایه ها شده بود برنامه ریزی سفر برای ماه خواهد بود و رفته شش هفته. همه اعضای خانواده به استثنای یک نوجوان دختر سن بودند و مشتاقانه در انتظار ماجراجویی.

یکی دیگر از خانواده زندگی می کنند در خانه های خود را در طول دو هفته با استفاده از آن به عنوان پایه ای برای گشت و گذار در اطراف غربی واشنگتن و بریتیش کلمبیا.

چه کریستوفر است که من (به غیر از توانایی غیر طبیعی به درستی کویل یک شلنگ باغ در ثانیه) است و دسترسی به انواع مختلفی از تعطیلات چک لیست در اینترنت. بسیاری از ارائه راهنمایی ها و پیشنهادات خود را برای تعطیلات آماده سازی از جمله اطلاعات حتی بدون در نظر گرفتن در اولین شغل خود را می توانند درک کنند. برای مثال www.today.com به طور مداوم به تماشای روند مصرف کننده, اخبار و شاخص های دیگر که کمک دقیق پالس از نیازهای مصرف کننده و علاقه است.

اگر شما رهبری را برای بیش از یک زن و شوهر از شب را وقت اضافی برای آماده سازی قبل از اینکه شما بسته است. در اینجا برخی از پیشنهادات از قبل از پشت بسته بندی ماشین از جلوی خانه:

• ارسال و یا نور چراغ در زمانی که شما دور, ترجیحا با یک خودکار و زمان بندی دستگاه. نصب motion-sensor چشم انداز چراغ نزدیک همه ورودی به خانه این ارزان چراغ می تواند از بین بردن سایه مناطق.

• توقف تحویل مانند ایمیل و روزنامه. بسیاری از مصرف کنندگان در حال درست در تفکر زیادی صندوق پستی کفایت خواهد کرد.

• اجازه ندهید غریبه می دانم زمانی که شما دور. فراموش نکنید که کسانی که مزاحم telemarketers که اغلب بپرسید که می توانید آنها را دوباره تماس بگیرید.

• باید اعتماد همسایه خود را بررسی کنید و خانه. افراد جوان عاشق پول خرج اضافی برای تابستان هزینه.

• مطمئن شویم که اموال خود را و نگه داشتن تا به روز موجودی. بیشتر از هر حامل بیمه را به شما بگویم اموال باارزش هستند تحت بیمه.

• فروشگاه اشیاء با ارزش خود را در صندوق امانات. یک زن و شوهر از موارد اضافی به بانک جعبه هنگامی که شما برداشت خود را صرف پول نقد.

• نصب یک سارق سیستم زنگ خطر. در دیگر اعمال امنیت stickers to your windows.

• اصلاح درختچه ها و درختان نزدیک به خانه. بیش از حد رشد بوته ها می تواند به ارائه یک محل برای مخفی شدن برای مزاحمان. اصلاح گیاهان غالبا و اجازه ندهید که بوته ها رشد قد بلند که آنها مبهم پنجره ها. برش دور متراکم بوته زار در نزدیکی درگاه یا زیرزمین ورودی.

• امن خانه خود را با کیفیت قفل بر روی درب و پنجره. اگر آن زمان به آن را انجام دهد به هر حال, آن را حس می کند به بهتر امن تر از متاسفم است.

نمیتوانیم اغلب زمانی رخ می دهد که صاحب خانه دور هستید در تعطیلات و خانه تنهایی. یک قاعده سرانگشتی مناسب این است که اجازه دهید خانه خود را نگاه خالی.

بسیاری از راهنمایی های آنلاین در حال علم موشک نیست اما آنها نه چیزهایی که مردم همیشه به یاد داشته باشید در این زمان مشغول قبل از خروج از خانه.

همچنین اگر شما اجاره خانه خود را – مانند همسایگان ما انجام می دهند برای نهایی دو هفته از تعطیلات خود را – شما احتمالا می تواند پرداخت هزینه برای آن دسته از اقدامات آماده سازی با مالیات نقدی. اما شما لازم نیست که به یک مقیم یک جامعه منحصر به فرد به جیب مالیات اجاره پول نقد.

به این خاطر است که مجاز به اجاره خانه خود را برای 15 روز و یا کمتر به عنوان طولانی به عنوان شما و ادعا نمی هر یک از کسر مالیات به طور معمول مجاز در ملک مورد اجاره را مانند استهلاک و یا تعمیر و نگهداری. این گزینه می تواند در مفید آمده است برای مردمی که نمی خواهند به در اجاره بازی و در عین حال گاهی اوقات پیدا کردن آنها می تواند اجاره محل خود را.

این چیزی است که به نظر در هر فصل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب