خواهد NBA انتخاب کردن مهلت هر گونه دراز مدت پیامدهای?

چند چیز کمی به عنوان یک هفته دیگر آغاز می شود اما صادقانه نیست آن را به برخی از تفکر سخت را به مطمئن شوید که د

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

چند چیز کمی به عنوان یک هفته دیگر آغاز می شود اما صادقانه نیست آن را به برخی از تفکر سخت را به مطمئن شوید که دقیقا چه روز هفته هر روز هفته است ؟

من قسم می خورم در یک نقطه و زمان آخرین شب من مرده بود خاص آن وسط هفته و روز کانادا گیر در وسط این یک بهشت به همه ما کمک کند تا بدانند چه چیزی است.

-

چهارشنبه بلندی که تا حدودی قابل توجهی در کل این ایده گرفتن NBA را به بالا و در حال اجرا به پایان فصل شود چرا که این مهلت برای هر بازیکن به انتخاب کردن از در نظر گرفتن بخشی در اورلاندو هر آنچه شما می خواهید به تماس با آن است.

تا کنون تا آنجا که من می توانم بگویم چهار بازیکن باید تصمیم گرفت که آنها نمی خواهد – دیویس Bertans واشنگتن اوری بردلی از لیکرز پورتلند Ariza ترور و شب گذشته ویلسون چندلر از شبکه.

آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بسیاری از تصمیم گیری برای پیوستن به آنها و به چه دلیل.

(تا آنجا که من می تواند به اینسو انسو جمع کردن تمام 17 رپتورز در فلوریدا در حال حاضر, اما ما به شما دریافت کنید که بعد از تایید در امروز)

من نمی توانم تصور کنید که هر کسی با داشتن یک مشکل با یک بازیکن هم تیمی و یا یک حریف – تصمیم گیری در معرض خطر است که ارزش آن نیست یا به دلایل بهداشتی یا دلایل شخصی – اما من تعجب می کنم دو چیز است:

اول وجود خواهد داشت عواقب از بازیکنان دیگر ؟

خواهد هم تیمی تعجب می کنم که برخی از زمان در آینده آیا نجات واقعا یک ایده خوب بود و به آنها نگاه وری در بازیکنان که نمی بخشی را زمانی که آنها در حال ساخت فداکاری آنها خواسته شده است که به?

من قطعا امیدواریم که نیست و من مرده مطمئن شوید که هیچ کس می گذرد به عموم شرم یک بازیکن برای تصمیم گیری آن را به ارزش آن را ندارد اما از آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه طولانی نارضایتی زمانی که همه چیز در نهایت به چیزی نزدیک به نرمال.

تیم عجیب و غریب زندگی اشخاص و حس با هم بودن و یا "ما همه در این مبارزه با هم" نوع مهم است.

ارزش تماشای.

دوم اینکه چه تیم فکر می کنم از این بازیکنان است.

البته و به حق لیگ وعده داده است بدون مجازات و بدون عواقب برای هر کسی که مردد است.

برای تلفن های موبایل خوب است و آن را در راه آن باید باشد و هیچ دلیل امروز را به هر کس در خود کلمه اما خواهیم دید که آنچه که در واقع اتفاق می افتد در چند ماه پس از پایان این bastardized فصل است.

-

یک روز در اواخر هفته گذشته من رفت و نشست خارج در پاسیو در محلی من و تا به حال یک زن و شوهر و نیش زدن به غذا خوردن و صبح دیروز رفتم و استقبال ترین مدل موی در تاریخ سر من.

حدس من تابستان سرگرم کننده است بیش از, درست است ؟

اما شما می دانید چه ؟

هر دو بار من رفت, من عینک, ماسک, و, صادق, به, خوبی, من جان سالم به در برد.

واقعا فرار از من چرا هر کسی نمی پوشیدن ماسک در این روزها حتی اگر من حدس می زنم کمتر از نیمی از مردم را دیدم در من گشت و گذار پوشیده نیست یکی.

این یک عمده اعمال آن را از نظر پزشکی ثابت شده باشد یکی از معدود چیزهایی که ما می تواند همه را به حداقل کاهش سرعت شایع گسترش COVID-19 و رک و پوست کنده آن را درست انجام دهید برای کمک به نه تنها خودتان بلکه انسان همکار خود را به عنوان به خوبی.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

من فکر نمی کنم هیچ دلیل منطقی نیست که برای پوشیدن یک من صادقانه نیست.

و اگر دولت حکم آنها را و شروع به گفتن مأموران شروع به نوشتن بلیط برای افرادی که نمی, خوب من خوب است که با.

پوشیدن ناجور ماسک!

-

من کاملا باید این را در بالای دیروز کیسه مراسلات پستی به دلیل اهمیت ژوئن 28 و دلایل جدی برای بزرگداشت آن است.

به من هیچ لیست از بهترین و مهم ترین Canadians – و من صحبت کردن نیست فقط ورزشکاران و یا فقط مخترعان و یا فقط سیاستمداران و یا چه چیزی شما اما مهم ترین کانادایی ها از همه زمان – لیست شروع می شود و متوقف می شود با تری فاکس که گذشت در تاریخ 28 ژوئن 1981.

-

آن را برای رفتن به یک هفته و من مطمئن هستم که شما مشغول هستید پس چرا نمی هفتگی ruminations برای یکشنبه کیسه مراسلات پستی از راه امروز ؟

فقط با کلیک بر روی askdoug@thstar.ca و انجام آنچه شما انجام دهد.

-

رپتورز?

خوب برنامه های در حال جریان برای ما به صحبت می کنند به ماسایی و فرد VanVleet بعد از این صبح هنگامی که آنها را به یک استراحت از اجتناب از تماس با انسان های دیگر در coronavirus چاه مستراح است که در فلوریدا و آن را می تواند به خوبی به شنیدن آنچه که آنها می گویند.

دیگر از آن آنها باقی می ماند در زیر لیگ را قبل از اورلاندو تمرین قوانین است که محدود کردن تعداد بازیکنان و مربیان است که می تواند در دادگاه در همان زمان.

محدودیت های آن می رویم برداشته شود تا پایان هفته آینده زمانی که رپتورز و 21 تیم فرود در دیزنی به طور رسمی رسمی این راه اندازی مجدد آغاز شده است.

تاریخ گفتگو

س:

شما چه فکر میکنید در مورد بازیکنان امید بستن به خارج از NBA بازگشت به فصل در اورلاندو? به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب