MLB رسانههای رود به تماس 2020 جاده ها از خارج از سایت محل منبع می گوید

تصور کنید اگر روی Halladay کامل بازی در سال 2010 کول Hamels' no-hitter وظیفه در سال 2015 و یا هر راه دیگری باز

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

تصور کنید اگر روی Halladay کامل بازی در سال 2010 کول Hamels' no-hitter وظیفه در سال 2015 و یا هر راه دیگری بازی مدرن فیلیز تاریخچه نامیده می شد توسط رسانههای که نیست در واقع در ballpark را که در آن اتفاق افتاده است.

به انجمن خوش آمدید بیس بال در coronavirus سن.

اگر وجود دارد یک فصل لیگ بیس بال در سال 2020 — لیگ و بازیکنان' association هنوز توافق بر جبران خسارت برای بازیکنان و یا نهایی بهداشت و ایمنی پروتکل های رادیو و تلویزیون و گوینده گفته شده است برای آماده سازی برای تماس با جاده ها از راه دور با استفاده از مانیتور یا در استودیو و یا در خانه تیم ورزشگاه, یک منبع آشنا با این وضعیت روز پنجشنبه گفت.

این احتمال وجود دارد فیلیز پخش تیم — تام مک کارتی جان Kruk بن دیویس و سوزان مورفی در تلویزیون; Scott Franzke لری اندرسن و کوین Frandsen در رادیو — خواهد بود مستقر در شهروندان بانک پارک زمانی که این باشگاه در جاده ها است.

تصمیم به ترک پخش در صفحه اصلی خواهد بود بخشی از MLB طرح برای محدود کردن اندازه از هر تیم و سفر مهمانی حتی برای جاده ها است که در فاصله رانندگی — در فیلیز' مورد نیویورک و واشنگتن و احتمالا بالتیمور و بوستون بسته به بخشی تجدید و برنامه ریزی است. پخش به طور معمول سفر با تیم های.

در 67 صفحه اول پیش نویس سلامت و ایمنی دستی که ارائه شد به بازیکنان, انجمن سه هفته پیش MLB برشمرد روش برای برگزاری یک فصل در میان یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 108,000 مردم در ایالات متحده است. جاده تیم را به ویژه تند و تلخ رفتاری محدودیت هایی از جمله عدم اجازه به ترک هتل به غیر از رفتن به ورزشگاه. آنها همچنین ممنوع از استفاده از هتل به ورزشگاه و سایر امکانات مشترک و یا در تاکسی Ubers یا دیگر اشکال حمل و نقل تودهای.

با منع رادیو و تلویزیون و گوینده از سفر MLB نیز فعال اجتماعی بهتر فاصله خانه-تیم پخش خدمه که می تواند با استفاده از هر دو صفحه اصلی و بازدید از غرفه به جای قراردادن به یک به طور معمول در فضای محدود.

MLB و بازیکنان در ارتباط باقی می ماند در تقابل بیش از یک طرح اقتصادی برای شروع این فصل است. به طور خاص اتحادیه تمایلی به بازگشایی یک مارس 26 توافقنامه که برای بازیکنان برای دریافت نرم افزار تاریخ حقوق بر اساس بازی های انجام شده. صاحبان تیم ادعا می کنند آنها را از دست بدهند حداقل 40 درصد از درآمد خود را بدون طرفداران در بازی و می خواهید برای تحمیل اضافی پرداخت کاهش در بازیکنان است.

مذاکرات قرار بود به آرامی قبل از رسیدن به یک وقفه در این هفته. اگر طرف نمی تواند رسیدن به یک توافق MLB معتقد است که مارس 26 توافقنامه اجازه کمیسر راب مانفرد به طور یک جانبه به پیاده سازی یک برنامه. این لیگ در حال برنامه ریزی برای یک پتانسیل 50-بازی miniseason با توجه به گزارش های متعدد احتمالا به عنوان یک راه برای گرفتن این بازیکنان به توافق برسند به کمتر از 100 درصد از خود نرم افزار-دارای حقوق.

مانند بسیاری از به خطر انداخته است که باید برای ورزش به بازگشت در طول همه گیر تماس ها از خارج از سایت مکان است ایده آل نیست. آن را می تواند انجام شود هر چند.

ESPN انجام شده است تقریبا روزانه از راه دور telecasts از بیس بال کره ای سازمان ها از اوایل مارس با پخش کار از خانه خود را در استودیو و انجام زندگی می کنند تماس های بازی است که تقریبا بیش از 10 ، 000 کیلومتر دور است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب