ما انتظار می رود به گزارش شکستن رکورد اقتصادی غوطه

توسط MARTIN CRUTSINGERواشنگتن (AP) — پس از تحمل چه بود مطمئنا یک رکورد شکنانه رکود گذشته اقتصاد آمریکا چهره یک

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

توسط MARTIN CRUTSINGER

واشنگتن (AP) — پس از تحمل چه بود مطمئنا یک رکورد شکنانه رکود گذشته اقتصاد آمریکا چهره یک تار چشم انداز به عنوان یک سودای coronavirus تشدید شک و تردید در مورد هر گونه بهبود پايدار در بقیه سال.

یک شیرجه در هزینه های مصرف کننده به عنوان مردم در خانه مانده و اجتناب, خرید, سفر و یا جمع آوری در جمعیت به عنوان ویروس خروشان تخمین زده شده است فرستاده اقتصاد در حال غرق شدن در حدود 32 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم. خواهد بود که بیش از سه گانه قبلی بدترین سه ماهه اقتصادی سقوط 10 درصد افت مجموعه در سال 1958. افسرده فعالیت در زمینه هایی از قبیل کسب و کار و سرمایه گذاری در ساخت و ساز خانه و مخارج دولت نیز به احتمال زیاد منجر به بدترین سه ماهه انقباض در سوابق قدمت آن به سال 1947.

روز پنج شنبه دولت را مسئله اول خود را از سه برآورد از فعالیت های اقتصادی به عنوان اندازه گیری توسط تولید ناخالص داخلی, آوریل تا ژوئن چهارم.

خیلی گیج کننده بود انقباض سه ماهه گذشته که اکثر تحلیلگران انتظار دارند اقتصاد برای مدیریت تیز جستن به عقب در زمان ژوئیه-سپتامبر چهارم شاید از آنجا که 17 درصد و یا بالاتر به صورت سالانه. در عین حال با نرخ تایید coronavirus موارد در حال حاضر رو به افزایش در اکثر متحده کسب و کار بیشتر مجبور به عقب نشینی دوباره دهانه و جمهوری خواه سنا پیشنهاد به مقیاس دولت کمک به بیکاران اقتصاد می تواند به بدتر شدن در ماه های آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شرط بندی در برابر که در نتیجه این ادعا که اقتصاد را تحت V-شکل بازیابی که در سه ماهه گذشته را غوطه خواهد بود و به دنبال آن یک جهش چشمگیر در سه ماهه جاری — امیدوار-برای دوز خبر خوب این است که گزارش می شود در اواخر ماه اکتبر طولانی نیست قبل از روز انتخابات.

در عین حال بسیاری از اقتصاددانان در حال صحبت کردن در مورد های مختلف حرف از حروف الفبا. و اشاره کرد که اقتصاد نمی تواند به طور کامل بهبود می یابند تا زمانی که این بیماری همه گیر است که شکست خورده و یا یک واکسن است که به طور گسترده ای در دسترس آنها تصور a W شکل سناریو که در آن یک جهش در سه ماهه جاری خواهد بود و پس از یک دوره پایدار ولرم رشد و یا حتی آشکار رکود است.

"این markdowns هستند که به دلیل روشن اقتصادی آسیب این ویروس در حال انجام است گفت:" علامت گذاری زندی اقتصاددان ارشد در مودی تجزیه و تحلیل, که گفت که او معتقد است که اقتصاد در حال از دست دادن شغل در این ماه پس از دو ماه از سود.

"ما در حال رفتن در جهت معکوس در اینجا" زندی گفت.

تحلیلگران هشدار می دهند که چشم انداز تیره می تواند هنوز هم بیشتر اگر کنگره نتواند به اندازه کافی به تصویب کمک های مالی به جای انقضای 600 دلار در هفته فدرال افزایش مزایای بیکاری و یا ارائه کمک کافی برای کسب و کار و دولت های ایالتی و محلی. جمهوری خواهان مجلس سنا منتشر شد $1 تریلیون پیشنهاد روز دوشنبه که می افتد به مراتب کمتر از $3 تریلیون اندازه گیری مجلس تصویب کرده است ترک یک شکاف عظیم برای دموکرات ها و جمهوری خواهان به پل به عنوان برخی از عناصر کنگره زودتر اورژانس امداد برنامه های اجرا.

گزارش های اخیر طرح احتیاطی تصویر اقتصاد با بارگیری در این هفته برنامه های کاربردی برای مزایای بیکاری هنوز هم با شکوه 1 میلیون و ضریب اطمینان مصرف کننده در حال سقوط به شدت با کاهش در میشیگان و فلوریدا و تگزاس و کالیفرنیا که همه دچار یک تجدید حیات در تایید ویروس موارد است.

در عین حال در بیشتر امیدوار, علامت, فروش, جدید, و قبلا متعلق به خانه در حال افزایش است, پس از تیز کاهش در بهار به لطف فوق العاده کم نرخ وام مسکن. و از آن گزارش شد جمعه که تعداد زیادی از آمریکایی ها از امضای قرارداد برای خرید خانه افزایش 16.6 درصد در ماه ژوئن پس از یک رکورد 44% افزایش در ماه مه.

اقتصاددانان افزایش کمک دولت اساسا به عنوان ایستگاهی اقدام به حفظ و رکود اقتصادی از تعمیق بیشتر است. مهم ترین نیاز آنها موافق است برای کنترل این ویروس به احتمال زیاد از طریق یک واکسن است که به احتمال زیاد نمی تواند به طور گسترده ای در دسترس تا سال آینده.

"اگر شما به من بگویید چه اتفاقی خواهد افتاد به ویروس من به شما بگویم آنچه اتفاق می افتد به اقتصاد" گفت آواز برنده Sohn, یک کسب و کار و استاد اقتصاد در Loyola Marymount University در لس آنجلس. "در حال حاضر ما شاهد حرکت صعودی و کاهش در فعالیت" از آنجا که از قیام در ویروس موارد است.

Sohn اشاره کرد که اقتصاد نیاز 6½ سال به دست آوردن مجدد زمین آن را از دست داده بود در 2007-2009 رکود اقتصادی ، این بار او گفت: بهبود به احتمال زیاد حتی طولانی تر است.

دولت حمایت شده است در نظر گرفته شده در بخش بزرگی به حفظ خانواده ها و کسب و کار — از مبارزه بیکاری کارگران را به مردم رو اخراج از آپارتمان ها به صاحبان فروشگاه ها در خطر ورشکستگی است. در عین حال حتی اگر دولت صرف عظیم مجموع حدود 3 تریلیون دلار با بیش آمده است و فدرال رزرو کاهش نرخ استقراض به پایین ترین سطح خود از مزایای سهولت ممکن است تنها برخی از آسیب.

نظر سارا Farish که تا به حال به نزدیک او مسافرخانه در Orcas جزیره در شمال سیاتل بین آوریل و ژوئن. با مسافرخانه محدود به 50 درصد ظرفیت محلی سفارشات درآمد باقی مانده و خاموش چشم انداز کاروانسرا سطح نرمال است. سی و پنج مراسم عروسی بود که رزرو شده برای تابستان امسال لغو شده است.

Farish نگرانی در مورد چه اتفاقی خواهد افتاد اگر مسافرخانه است مجبور به بستن دوباره اگر وجود دارد تجدید حیات این ویروس در واشنگتن است. این فقط یک مشکل کوتاه مدت; کاروانسرا باید بسیار سود آور در تابستان برای پوشش هزینه های خود را در طول کندتر ماه.

او موفق به دریافت یک چک برنامه حفاظت از وام و کسب و کار کوچک مدیریت فاجعه وام. اما بانک ظاهرا نگران خطر وام رفتن بد لغو خط اعتباری.

"ما در حال تلاش برای انجام همه چیز ما می تواند روز به روز به حفظ سلامت ما کسب و کار" Farish گفت.

___

AP کسب و کار نویسنده Joyce M. روزنبرگ در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن