Dear Abby: Pregnant bride-to-be چهره انتخاب بین دو برادر

DEAR ABBY: زمانی که من مشغول بود به من تماس بگیرید "جیک." من عمیقا در عشق با او تنها به قلب من شکسته هنگامی که

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

DEAR ABBY: زمانی که من مشغول بود به من تماس بگیرید "جیک." من عمیقا در عشق با او تنها به قلب من شکسته هنگامی که او به من فریب خورده, بنابراین من آن را شکست ، یک زمان کوتاه بعد من توسعه یافته احساسات برای برادرش "Jed." یک چیز به دیگری منجر شد و Jed و من مشغول به ازدواج در دو ماه.

وقتی که جیک متوجه من شد آشنایی Jed او رشد از راه دور. من فکر کردم آن بود که او در شوک بود. به تازگی او به من تماس گرفت و از من دعوت به شام. فکر آن را تا به حال به انجام این کار با برنامه های عروسی من پذیرفته شده است. هنگامی که ما آماده به ترک جیک به من گفت که او هنوز هم مرا دوست داشت و تا به حال ساخته شده است یک اشتباه وحشتناک است. من تا به حال تا به حال چند نوشیدنی و ما به پایان رسید تا داشتن یک شب ایستاده است.

من فقط متوجه من باردار هستم و من مطمئن هستم که اگر جیک پدر یا Jed است. راستش من هنوز هم دوست دارم جیک اما او نمی تواند نگه داشتن و من فکر نمی کنم او می تواند برای حمایت از من و یک نوزاد. باید چه کار کنم ؟ من باید نگه داشتن دهان من بسته و ازدواج Jed که یک کار خوب و وفادار است? — ظرف غذا بزرگ در جنوب

عزیز ظرف غذا بزرگ: شما می شود انجام یک کار وحشتناک زیانی به Jed اگر شما ازدواج با او را در حالی که شما "صادقانه" هنوز هم برادر خود را دوست دارم. اگر شما, شما خواهد شد برای یک عمر گناه و نا امیدی و شانس هستند که شما و جیک نمی قادر خواهد بود برای دور ماندن از هر یک از دیگر. در حالی که ازدواج در این شرایط ممکن است به نظر می رسد مثل یک راه حل جذاب برای شما از نظر اقتصادی آن را یک توپ کریستال به پیش بینی آن خواهد شد یکی دیگر فاجعه است.

به جای تلاش برای راه آسان را راست ستون فقرات شما نم و انجام کار درست است. پدری آزمون تعیین خواهد کرد که کدام برادر است که پدر فرزند خود را و کسی که باید از آن پشتیبانی می کند.

عزیز ابی: من 16 سال و 6 پا بلند است. من در حال حاضر شده است از طریق بدترین از ناامنی و حتی اگر من در حال حاضر برخی از اعتماد به نفس من ارتفاع هنوز هم مرا ناراحت می کند. من همیشه بلندتر از همسالان من و مقصر من مشکلات اجتماعی در ارتفاع. کسی اشاره و آن را هر روز و جایی که من کار هر مشتری نظرات به آن بیش از حد.

من سعی می کنم ناراحت شود بیش از چیزی است که من نمی تواند تغییر دهد. من می دانم که مردم معنی نیست که می تواند مضر, اما آن را می سازد من احساس می کنم مثل من ایستادگی کردن بیش از حد. من هم احساس می کنم بیش از حد بزرگ و بیش از حد بی دست و پا برای فعالیت های عادی. شلوار من هرگز به اندازه کافی بلند و دامن من همیشه بیش از حد کوتاه است. من باید برای تنظیم صندلی ماشین و تجهیزات سالن های بدنسازی مناسب.

بدتر از همه, آن را خارج از قرار دادن برای پسران. بسیاری از آنها کوتاه تر و استناد به آن به عنوان دلیل آنها علاقه مند نیست در من شاعرانه. من می دانم که این ممکن است به نظر می رسد بی اهمیت اما این بزرگترین ناامنی و غلبه بر. لطفا کمک کنید. — قد بلند مشکل در نیومکزیکو

عزیز مشکل: بسیاری از مردم در نظر ارتفاع به عنوان یک مزیت است. شما ممکن است بیش از حد هنگامی که شما تصمیم به خود و افتخار به آن.

در مورد مشکل خود را در پیدا کردن لباس است که متناسب با انجام برخی از تحقیقات آنلاین و شما کشف فروشگاه که تهیه کردن به زنان و مردان است.

من نمی توانم موج گرز سحر و جادو و رفع ناامنی از مردان جوان در جامعه خود و نه شما می توانید. این است که چرا من شما مشاوره برای گسترش افق دید خود را نگاه کنید و بیشتر به صورت داستان عاشقانه دلیل آن نیست فراتر از دسترس شما است. یک راه برای انجام این کار ممکن است به توسعه علاقه به بسکتبال ورزشی است که جذب افراد قد بلند.

هنگامی که شما مسن تر بررسی کنید به یک گروه به نام قد بلند باشگاه های بین المللی. اگر شما در حال 21 و بیش از 5 فوت و 10 اینچ, شما واجد شرایط برای پیوستن به و دیدار با مردم دیگر که نمی خواهد قرار داده و در تمام ارتفاع خود را. شما را پیدا خواهد کرد آنها را با رفتن به tall.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب