واقعیت-چک کردن موزیکال "همیلتون' - Mon, 06 Jul 2020 PST

Lin-مانوئل میراندا موسیقی "همیلتون" در مورد یکی از جالب تر بنیانگذاران شده است یک ضربه بزرگ در همه جا از آن ب

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

Lin-مانوئل میراندا موسیقی "همیلتون" در مورد یکی از جالب تر بنیانگذاران شده است یک ضربه بزرگ در همه جا از آن بازی های برگزار شده: خاموش برادوی در برادوی, یک سری از ملی تورهای و در حال حاضر در دیزنی+. اما چگونه نزدیک می کند داستان این نشان می دهد شما را به تماشای این آخر هفته مطابقت با واقعیت تاریخی است? در مکان: نه بسیار نزدیک.

سابقه "همیلتون"

چگونه "همیلتون" رفت و از طولانی تاریخی کتاب به یک ضربه برادوی موسیقی:

مارس 26, 2004: پنگوئن منتشر شده در مطبوعات مورخ ران News را 818-صفحه بیوگرافی از الکساندر همیلتون. آن را تبدیل به بهترین فروشنده.

جولای 2008: در حالی که در شکستن از خود آمار برادوی نشان می دهد "در ارتفاعات" Lin-مانوئل میراندا طول می کشد News کتاب با او در تعطیلات در مکزیک است. اعتصاب الهام بخش او را به مجموعه ای همیلتون داستان به موسیقی است.

آوریل 12, 2009: میراندا دعوت شده است به انجام در "کاخ سفید شب شعر و موسیقی و دکلمه." به جای موسیقی از "در ارتفاعات" او انجام اولین آهنگ خود را از "همیلتون Mixtape" پروژه – یک آهنگ است که بعدا تبدیل به موسیقی باز شماره.

Jan. 11, 2012: میراندا در حال حاضر دارای چندین آهنگ ها انجام می شود. او انجام آنها را به عنوان بخشی از یک "هیپ-هاپ آهنگ چرخه" در مرکز لینکلن' American Songbook سری.

جولای 27, 2013 در: میراندا انجام یک کارگاه تولید کار خود را در Vassar خواندن جشنواره است. با این نقطه او کل قانون اول و سه آهنگ از عمل دوم انجام شود. سه اعضای بازیگران این کارگاه تولید خواهد شد پیوستن به off-Broadway بازیگران یک سال و نیم بعد.

جولای 29, 2014: فروش بلیت برای میراندا جدید نشان می دهد – شرکت به نام فقط "همیلتون" برای اکران در ماه ژانویه آف-برادوی در نیویورک عمومی تئاتر است. بلیط فروش به سرعت. میراندا توییتهایی که او را "غرق پاسخ خود را به همیلتون tix در فروش."

Jan. 20, 2015: "همیلتون" برای اولین بار در تئاتر عمومی. کل آن تعامل به فروش می رساند. برنده آن هشت, درام, میز جوایز از جمله برجسته موسیقی.

Aug. 6, 2015: "همیلتون" حرکت به ریچارد راجرز تئاتر در برادوی است.

سپتامبر. 25, 2015: برادوی بازیگران اصلی ضبط "همیلتون" منتشر شده است بر روی CD. این آغاز بکار در شماره 12 در بیلبورد 200 آلبوم نمودار و اوج در شماره 3. آن را نیز به صرف زمان در شماره 1 در بیلبورد رپ آلبوم نمودار.

سپتامبر. 28, 2015: بنیاد مک آرتور نام میراندا یک "نابغه گرانت" همکار.

Feb. 15, 2016: این "همیلتون" بازیگران ضبط برنده یک جایزه گرمی برای بهترین آلبوم موسیقی تئاتر. در حالی که پذیرش جایزه خود را, میراندا raps خود را با تشکر از yous.

مارس 18, 2016: "همیلتون" برنده جایزه پولیتزر برای درام.

مارس 3, 2016: "همیلتون" نامزد دریافت جایزه شده است برای 16 جوایز تونی – ترین تا کنون توسط یک واحد تولید. در مراسم اعطای جوایز یک ماه بعد "همیلتون" برنده 11 Tonys از جمله بهترین موسیقی و بهترین امتیاز اصلی, بهترین کتاب موسیقی, بهترین بازیگر, بهترین بازیگر, بهترین بازیگر برجسته و ویژه بهترین بازیگر نقش مکمل زن.

Oct. 19, 2016: در حالی که "همیلتون" هنوز هم اجرا می شود به فروش می رسد-از مخاطبان در برادوی, شیکاگو تولید "همیلتون" باز می شود در CIBC تئاتر است. میگوئل سروانتس نقش میراندا نقش به عنوان همیلتون.

مارس 10, 2017: اول ملی آمریکا تور "همیلتون" آغاز می شود در Orpheum تئاتر در سان فرانسیسکو. دوم تور آغاز خواهد شد 11 ماه بعد.

این Pantages Theatre در باز کردن شب های لس آنجلس اجرا از "همیلتون: موزیکال آمریکایی" در لس آنجلس در اوت. 16, 2017. (کریس Pizzello / آسوشیتد پرس)

Nov. 21, 2017: "همیلتون" باز می شود در ویکتوریا قصر تئاتر در لندن است. از آن خواهد شد به برنده هفت الیور جوایز سال آینده از جمله بهترین موسیقی جدید.

Jan. 11, 2019: سوم آمریکا تور "همیلتون" باز می شود با یک هفته سه نامزدی در پورتوریکو. میراندا بازده در نقش سرب است.

جولای 3, 2020: دیزنی+ آغاز می شود زنده جریان "همیلتون" – با آن اصلی برادوی اصلی بازیگران که تا به حال ثبت شده است بیش از دو شب در ماه ژوئن سال 2016.

واقعیت-چک کردن بزرگ ژامبون

به میراندا اعتبار "همیلتون" روشن می سازد از همان آغاز که آن را با هدف دقت تاریخی. برای شروع به نشان می دهد ویژگی های یک چند نژادی, بازیگران بازی حوادثی که اتفاق افتاد و پس از تولد از کشور در 1770s – زمانی که بسیاری در امریکا, سیاه, جمعیت بود ، در حالی که همیلتون خودش متولد شده و در غرب هند او قطعا سفید. و جورج واشنگتن و توماس جفرسون و Aaron Burr معمولا بازی های برگزار شده توسط سیاه و سفید بازیگران. هیچ یک از آنها سیاه بود بدیهی است.

Daveed را از دست Diggs به عنوان توماس جفرسون (Dinsey+)

همه این عمدی است. "ما در حال گفتن داستان پیر مرده, مردان سفید اما ما با استفاده از بازیگران از رنگ" میراندا گفت: خبرنگار هالیوود در سال 2015. "و که باعث می شود داستان تر و فوری تر در دسترس مخاطبان معاصر." میراندا اقیانوس اطلس گفت: "این یک داستان در مورد امریکا و سپس گفت: آمریکا در حال حاضر است."

هافینگتون پست با اشاره به این که با کیر سیاه, لاتینی, کیرخوری, آسیایی, آمریکایی, میراندا است "نشان میدهد که چگونه بی ربط بنیانگذاران' سفیدی است که به ادعای خود در کشور است."

از سوی دیگر میراندا گفت: – اقیانوس اطلس نیز در سال 2015 – که او "احساس مسئولیت عظیم بود و در طول تاریخ به عنوان دقیق که ممکن است."

گذشته از مسائل مربوط به تنوع – و شما می دانید این واقعیت است که همه raps – در اینجا راه های دیگر که در آن موسیقی متفاوت از زندگی واقعی:

برده داری

درست است که همیلتون بود یک عضو از نیویورک Manumission جامعه تشکیل شده در سال 1785 که حمایت به صورت تدریجی رهایی بردگان در آن دولت است. اما او قبل از نقل مکان به امریکا همیلتون مشغول به کار برای یک شرکت بازرگانی در سنت کریکس. دانشگاه ایالتی لوئیزیانا استاد تاریخ در دانشگاه نانسی Isenberg می گوید همیلتون خود را پس از خریداری دو بردگان برای $250.

"تصور کنید اگر یکی از این آهنگ ها در موسیقی بود '$250,' " Isenberg آسوشیتدپرس گفت. "این را هر کس در مخاطبان پیچ و تاب خوردن و جیغ و آن را به طور کامل تضعیف قهرمانانه پیام و مترقی همیلتون که آنها می خواهند و آنها طلب است."

سیاست

لسلی Odom جونیور به عنوان Aaron Burr و Lin-مانوئل میراندا به عنوان الکساندر همیلتون. (Dinsey+)

همیلتون دوست game, بانک های بزرگ است. او اعتماد کلی جمعیت ایالات متحده و در یک نقطه به نام برای یک رئیس جمهور به پادشاه مانند قدرت و سنا که در خدمت برای زندگی است. استاد تاریخ در دانشگاه پرینستون شان Wilentz نیویورک تایمز گفت که همیلتون "بود و بیشتر از یک مرد برای 1% از 99 درصد است."

این نشان می دهد این تصور توماس جفرسون صرف جنگ انقلابی در پاریس. Jefferson صرف جنگ در کنگره قاره ای و به عنوان فرماندار ویرجینیا. او نمی جایگزین بنجامین فرانکلین به عنوان وزیر به فرانسه تا سال 1784.

Aaron Burr

همیلتون بپرسید نه با مته سوراخ کردن برای کمک به نوشتن "The Federalist Papers" یک سری از مقالات منتشر شده در سال 1787 و 1788 در حمایت از تصویب قانون اساسی جدید است. به جای همیلتون نوشت: 51 از آنها جان مدیسون نوشت 29 و جان جی نوشت: پنج.

John Adams نیست آتش همیلتون به عنوان او نشان می دهد. در واقع همیلتون استعفا داد و به عنوان وزیر خزانه داری در دسامبر. 1, 1794 دو سال قبل از آدامز رئیس جمهور شد.

زندگی شخصی

گلپر Schuyler رابطه با همیلتون تا حد زیادی اغراق آمیز است. در نشان دادن او به او می گوید او تعهد به ازدواج با یک مرد ثروتمند چون او پدر است نه پسر. در واقع فیلیپ Schuyler تا به حال 15 کودک از جمله دو پسر. دلیل واقعی واقعی گلپر نمی تواند ازدواج همیلتون: او در حال حاضر همسر و دو فرزند خود را.

در "استراحت" 9 ساله فیلیپ همیلتون می گوید: "من یک خواهر اما من می خواهم یک برادر کوچک." در واقع فیلیپ در حال حاضر دو برادر کوچکتر در آن زمان است.

میراندا با Phillipa سو به تصویر کشیدن الیزا همیلتون. (Dinsey+)

در نمایش, Jefferson, مدیسون و با مته سوراخ کردن رویکرد همیلتون در مورد امر است. در واقع آن را جیمز مونرو و دو نفر دیگر. مونرو که از Jefferson. در سال 1797 روزنامه نگار James T. Callender نوشت و توزیع جزوه متهم همیلتون از خیانت و از یک طرح مالی که آسیب دیده همیلتون شهرت. همیلتون سرزنش مونرو برای نشت داستان خود امر.

در نشان دادن الیزا برگ همیلتون بعد از اخبار از امر عمومی ساخته شده است. News کتاب روشن می سازد که الیزا بود بیشتر عصبانی با کسانی که نشان داد این امر از او با همیلتون خود را.

دوئل

در "ضربه همه ما دور" رشد و فیلیپ و جورج Eacker مبارزه با یک دوئل قبل از 1800 انتخابات ریاست جمهوری که در آن Eacker جان فیلیپ با شلیک تعداد هفت. در زندگی واقعی دوئل مبارزه بود در نوامبر. 23, 1801 – و پس از 1800 انتخابات – و نه مردان اخراج برای بیش از یک دقیقه پس از شمارش. Eacker در نهایت به ضرب گلوله هدف قرار دادن فیلیپ در ران. فیلیپ روز بعد درگذشت.

در نشان دادن همیلتون تایید جفرسون سیتی طی یک کراوات رای گیری در 1800 انتخابات ریاست جمهوری قرار می دهد که جفرسون به جای مته سوراخ کردن در کاخ سفید "در یک زمین لغزش." این آگهی با مته سوراخ کردن برای به چالش کشیدن همیلتون به چه خواهد بود منجر به مرگ یک دوئل است.

اول از همه یک کراوات رای به سختی می تواند به نام "لغزش." دوم آن های مختلف در انتخابات های مختلف سال که منجر به دوئل: با مته سوراخ کردن برای فرار فرماندار نیویورک در سال 1804.

با مته سوراخ کردن را از دست داده که انتخابات اما از آن بیرون آمد بعد از همیلتون نوشته بود پدر در قانون است که با مته سوراخ کردن بود "مرد خطرناک که باید نمی توان اعتماد کرد با کمر از دولت است."

همیلتون نامه به بیرون درز شد به آلبانی ثبت نام ، به طور طبیعی با مته سوراخ کردن نبود خوشحال. او و همیلتون رد و بدل تعداد حروف – که نسبتا با دقت به تصویر کشیده شده در این شماره "خود را بنده مطیع." به عنوان نشان داده شده در موسیقی آن این ارز که منجر به دوئل که به کشته شدن همیلتون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب