حتی جان سخت Blue Jays طرفداران تردید از بیس بازگشت امن

به عنوان خوانده شده را علامت شاپیرو اعلام کرد که بازگشت از بیس بال حرفه ای به تورنتو حداقل برای تابستان اردوگا

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

به عنوان خوانده شده را علامت شاپیرو اعلام کرد که بازگشت از بیس بال حرفه ای به تورنتو حداقل برای تابستان اردوگاه های آموزشی در روز پنج شنبه بعد از ظهر Blue Jays رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت امیدوار صعودی آوردن بازی برگشت میان coronavirus همه گیر را ارائه دهد بالابر حواس پرتی و برخی از لذت برای طرفداران.

اما بهت و حیرت است که حتی جان سخت جیز طرفداران احساس به عنوان آنها تامل تورنتو بازگشت به راجرز مرکز برای سه هفته اردوی آموزشی و همچنین احتمال این که دولت کانادا ممکن است تصویب این شهر به عنوان یک پایگاه برای لیگ بیس بال را کوتاه 60-بازی فصل به طور منظم. که به معنی جیز و بازدید از تیم به طور منظم عبور از مرز بین کانادا و ایالات متحده است که یک رکورد در روز پنج شنبه با 54,879 موارد جدید در یک روز برای بازی.

در نامه ای سرگشاده به شاپیرو ارسال شده در توییتر در روز پنج شنبه شب جیز فن اردن Glicksman یک تورنتو مادری که در حال حاضر از شیوه های پزشکی در بوستون و نیوتن, Mass., و سخنرانی در دانشکده پزشکی هاروارد گفت: تا آنجا که او را دوست دارم برای دیدن بیس بال در حال بازی او است "کاملا گیج که یک فصل است که برنامه ریزی شده اجازه دهید به تنهایی فکر." Glicksman به نام شاپیرو به مدافع برای لغو مرزی سفر ورزشی و برای لغو MLB فصل به عنوان یک کل به منظور کمک به صرفه جویی در زندگی می کند.

Glicksman معتقد است میزان سفر در پیشنهاد نجومی است که بیش از حد گسترده است.

"این تصور که مسافرت های بین المللی خواهد شد در حال حاضر درگیر است قابل سرزنش," Glicksman نوشت. "آن را قابل سرزنش است که تورنتو و کانادا ممکن است کشت با (Covid-19) به عنوان یک نتیجه از سفر از داغ ورزشی به منظور تسهیل یک MLB فصل است. آیا شهر, استان, کشور, اختصاص, ورزش, ضروری, وضعیت, یا دیگر بهداشت عمومی معافیت و یا نمی کند آن را به سمت راست. ما را دیده اند مقامات منتخب در هر دو طرف مرز را فقیر بهداشت عمومی تصمیم گیری است که باید تداوم گسترش این بیماری است."

او نه تنها جیز فن با نگرانی. به عنوان روز افتتاحیه نزدیک شدن بیشتر و بیشتر طرفداران به خصوص کانادایی هستند ابراز ناخرسندی خود را در رسانه های اجتماعی و به هر یک از دیگر.

"بیس بال باید نمی توان در حال حاضر گفت:" لسلی Mak که خواستار top world news عرشه پرواز در راجرز مرکز خود یک خانه دوم به طور منظم در طول یک فصل بیس بال. "اگر ایالات متحده شد و در همان فضا به عنوان کانادا در حال حاضر که در آن انتاریو بدترین ... ما می توانید ببینید که احتمالا ممکن است اما در حال حاضر آن را بسیار بد در بسیاری از کشورهای آن را بسیار خطرناک و در حال حاضر که این واقعا ترسناک است."

Blue Jays fan Lesley Mak plans to watch the Blue Jays when Major League Baseball returns but calls the sport's return in North America is "dangerous" and "really, really scary."

زمانی که امیلی مارتین سهام نام خانوادگی او می گوید: "مارتین مانند راسل" که در سابق جیز جالب توجه است. به عنوان بد به عنوان او را از دست, اگر بیس بال لیگ نمی تواند آن را به کار سلامت همه درگیر چیزی است که او را راحت قمار با.

"حتی اگر ما را خوش بینانه ترین نقطه نظر است که هر جیز آبی, بازیکن, مربی, کارکنان, بهترین بهره تورنتو در قلب و آنها در حال رفتن به انجام هر چیزی را به هر کسی قرار داده در معرض خطر ... من واقعا مطمئن نیستم که من راحت گسترش است که به با این حال بسیاری از تیم ها در حال رفتن برای پایان دادن به آینده در اینجا به خصوص با دو تن از کسانی که در تیم های آینده از فلوریدا به خصوص با هیچ کس در قرنطینه قبل از آنها را در اینجا دریافت" مارتین گفت.

"تمام طول می کشد برای یک مرد به حوصله کنید و هم بزنید دیوانه و ترک هتل و پس از آن همه چیز است."

جیز انتظار می رود برای رسیدن به در تورنتو در یک منشور خصوصی از بهار مجتمع آموزشی در Dunedin, Fla., بیش از آخر هفته. بازیکنان و کارکنان را تحت یک مصرف غربالگری از جمله چند COVID-19 آزمون که باید دوباره منفی در سفارش به هیئت مدیره پرواز. یک بار در تورنتو جیز همگروهی اجازه داده نخواهد شد به راجرز مرکز و adjoined تورنتو ماریوت هتل مرکز شهر یکی از بسیاری از بهداشت و ایمنی پروتکل های این باشگاه در محل قرار داده.

Toronto Blue Jay super fan, Brendan Panikkar poses for pictures in the Star studio.

برندان Panikkar شرکت میزبان Jay Bird Watching, پادکست است چندان نگران به اردوگاه های آموزشی در مقایسه با فصل به طور منظم اما او Mak و مارتین همه تعجب می کنم که چگونه بازیکنان و کادر پاسخگو خواهد بود برای ماندن در داخل. شاپیرو گفت: در روز پنج شنبه وجود خواهد داشت عواقب برای هر کسی که می شکند قرنطینه. Panikkar و مارتین تعجب می کنم اگر وجود خواهد داشت پلیس یا ماموران امنیتی در ورودی به ورزشگاه در حالی که Mak امید هر تیم منصوب "پاسخگویی سفیران" با این سازمان به طور مداوم یادآوری بازیکنان و کارکنان به ماندن در داخل.

"من مطمئن هستم که من اعتماد هر بازیکن است که در این بازدید تیم" Panikkar گفت. "شما می شنوید آن را در همه زمان. شما آن را شنیده که جاش دونالدسون یک بازدید کننده با اوکلند و دیگر بازیکنان است که آنها را از آمدن به تورنتو زیرا این شهر که در آن وجود دارد مردم در همه زمان ها وجود دارد مقدار زیادی برای انجام و پاسیو باز در اینجا در حال حاضر. من اصلا اعتماد به فردی بازیکنان پیر یا جوان به پلیس خود را به اندازه کافی به تنها ماندن در هتل و نه در یک شهر زیبا مانند تورنتو است."

هر سه نگران هستند که به دلیل بازیکنان بیس بال به طور کلی جوان و سالم آنها ممکن است احساس شکست ناپذیر در مواجهه با Covid-19. همه آنها سریع به اشاره است که در حالی که ویروس بر مردم کمتر در 20s و 30s کسانی که در گروه های سنی ایمنی نیست. آنها امیدوارند هر شیوع منجر به MLB بلافاصله تعطیل بازی.

"من فقط مرتب کردن بر اساس بدونم که ورزشکار در حال رفتن به بسیار بیمار بود و وقتی اتفاق می افتد که ... چگونه خواهد لیگ واکنش نشان می دهند ؟ خواهد لیگ در واقع تعطیل است؟," Mak گفت.

هنوز هم ایده طرد تیم های مورد علاقه خود به فلوریدا برای این فصل به طور منظم این تیم بازگشت تا طرح نشستن نیست به خوبی با طرفداران هر دو. آفتاب دولت شاهد موجی از coronavirus موارد در لحظه تنظیم یک رکورد روزانه روز پنج شنبه با 10,109 موارد جدید. Mak مارتین و Panikkar خواهد همه احساس راحت تر اگر تورنتو بود قادر به بازی در بوفالو, نیویورک, خانه خود را سه برابر یک تیم اما ورزشگاه Sahlen زمینه گزارش شده است که به لیگ برتر استاندارد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم دولت اولویت باید خوب بیشتر اینجا و به طوری که آنها باید گفت هیچ" Mak گفت. "از دیدگاه من من فکر می کنم اگر من قصد دارم برای تشویق آنها آن را سخت برای من بگو مطلقا هیچ راه است." اما من هم واقعا نمی خواهید آنها را در اینجا."

Avid Blue Jays fan Jordan Glicksman, a Toronto native and Boston-based physician, said in an open letter to club Mark Shapiro that he is baffled by the return of baseball amid the Covid-19 pandemic and called on the president and CEO to advocate for the cancellation of cross border travel for sports as well as the season as a whole to reduce health risks.

این است که تضاد است که باعث آشفتگی داخلی برای سرسخت جیز طرفداران. Mak مارتین و Panikkar همه هنوز برنامه ای برای تماشای جیز, بازی, بدون توجه به جایی که این تیم تماس خانه. Mak گفت که او خوشحال خواهید بود به تماشای بیس بال دوباره اما "سنگ" هر وقت دو نفر نزدیک. مارتین گفت: بیشتر به او فکر می کند در مورد آن بیشتر چیزهایی که او متوجه می شود می تواند به اشتباه. Panikkar تماس خود را "زیبا پاره" به ویژه به این دلیل او می داند که بازیکنان و کارکنان قرار دادن خود در معرض خطر است.

"من عاشق بازی بیس بال, و من می خواهم به تماشای آن اما آن را احساس نمی کند از نظر اخلاقی حق بود خوشحالم که آن را در" Panikkar گفت.

شاپیرو گفت: او انتظار دارد که وضوح بیشتر در تورنتو که در آن بازی خواهد کرد آن را به طور منظم فصل بازی در خانه در بعد از هفت تا 10 روز است. Panikkar تردید بیس بال به طور کلی است و حتی آن را باز روز با بسیاری از موانع هنوز هم روشن است.

"من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را ببینید."

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم شما احساس می کنید در مورد امکان بیس بال حرفه ای در حال بازی در تورنتو ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب