Bonner کلانتر گارد ساحلی در پاسخ به سیم هواپیما در دریاچه کار د لین - Sun, 05 Jul 2020 PST

دریایی تیم از, Kootenai, شهرستان کلانتر دفتر و گارد ساحلی ایالات متحده در پاسخ به گزارشات از سقوط هواپیما در د

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

دریایی تیم از, Kootenai, شهرستان کلانتر دفتر و گارد ساحلی ایالات متحده در پاسخ به گزارشات از سقوط هواپیما در دریاچه کار د لین.

شاهدان گزارش شاهد برخورد دو هواپیما در بالای آب توفنده به دریاچه در نزدیکی Powderhorn خلیج, با توجه به آزادی از Bonner شهرستان کلانتر دفتر. تصادف رخ داده در اطراف 2:20 بعد از ظهر

جان Cowles شد و در دریاچه با خانواده اش در زمان تصادف. Cowles گفت او نگاه کرد تا از قایق خود را برای دیدن آنچه که به نظر می رسد به یک "موتور انفجار" در یک هواپیمای دریایی پرواز بیش از 200 فوت سربار. یکی از هواپیما ها را بال و سپس از هم جدا شده و هواپیما سقوط به آب است.

Cowles گفت به اعتقاد او "فراتر از شک معقول" است که تنها یک هواپیما بود درگیر در تصادف.

یکی دیگر شاهد پاتریک پیرس بود فقط بیرون کشیدن از یک بارانداز بر روی جت اسکی خود را زمانی که او را دیدم دو تک موتور هواپیماهای آینده نسبت به یکدیگر 800 تا 900 فوت بالاتر از سطح آب است. پیرس است که یک خلبان و گفت: او به رسمیت شناخته شده توسط موتور برای تلفن های موبایل هر دو هواپیما قرار بود در سرعت نسبتا بالا است.

هواپیما زده یکدیگر سخت قبل از توفنده به دریاچه نه با یک انفجار اما فلزی, ترک خوردگی, صدای شبیه به دو قایق توفنده در برابر یکدیگر پیرس گفت. او حدس زده است که یک بال یک هواپیما تا به حال کوتاه دیگر کابین.

پیرس با عجله به صحنه تصادف. تنها چیزی که شناور بالای آب بود یک پل موقت نظامی زدن از یکی از seaplanes, او گفت:.

هواپیما یا هواپیماهای باقی می ماند در زیر 120 تا 130 پای آب, کلانتر, آزادی گفت. تعداد کارکنان در هر هواپیما ناشناخته است. مرگ و میر و صدمات و بازماندگان تایید نشده است.

این داستان در حال توسعه و به روز خواهد شد به عنوان اطلاعات بیشتر در دسترس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب