فعالان به دنبال پشتیبانی از نژادی عدالت و اسپوکن پلیس اصلاحات - Mon, 08 Jun 2020 PST

Spokane رئیس شورای شهر Breean Beggs ابراز حمایت خود را از معترضان اهداف دوشنبه شب از جمله ممنوعیت زانو به گردن

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

Spokane رئیس شورای شهر Breean Beggs ابراز حمایت خود را از معترضان اهداف دوشنبه شب از جمله ممنوعیت زانو به گردن داری روش مورد استفاده در جورج فلوید.

در یک جلسه رسمی در خارج از شهرستان اسپوکن سالن حدود 50 نفر بود در یک دایره گسترده ای به عنوان برگزار کننده و فعال رنه سفید در مورد راه هایی برای رسیدن به عدالت نژادی فراتر از تظاهرات و راهپیمایی.

سفید گفت: جمع آوری شد و نه اعتراض و نه یک تظاهرات اما یک راه برای "آموزش خودمان و هر یک از دیگر" در مورد بزرگتر سیستمیک مسائل اطراف سیاه زندگی مهم جنبش و تظاهرات اخیر.

به عنوان Beggs ترک جلسه شورای شهر سفید نام او را به صحبت می کنند به جمعیت. Beggs کرد و گفت: شرکت در بازی یکشنبه شب در مرکز شهر اسپوکان اعتراضات و تا به حال متوجه یک تفاوت عمده در تن بین تظاهرات اخیر و هفته گذشته ،

"من فکر می کنم بزرگ تمایز بود که پلیس با اتخاذ استراتژی های مختلف" Beggs گفت: نقشه کشی توافق از مخاطبان است. "آنها با ما بر روی دوچرخه در کنار ما نیست تا صف ضد شورش."

Beggs به جمعیت گفت که شورای شهر در حال صرف روز دوشنبه در جلسه کار بر روی یک لیست از پتانسیل اصلاحات برای شروع کار در اسپوکن پلیس از جمله چاپ و نشر تمام امور داخلی تحقیقات و سوابق عمومی در دسترس آنلاین پس از یک درخواست به جای نیاز به یک درخواست در هر فرد است.

Beggs نیز گفت: این شورا خواهد بود به دنبال استفاده از زور در میان اسپوکن پلیس و "شاید در حال تغییر همه چیز در اطراف وجود دارد" اما اشاره او نمی تواند اظهار نظر در مورد جزئیات پلیس قرارداد تا زمانی که آنها برای رای دادن.

یک شهر فرمان محرومیت استفاده از زانو به گردن داری روش است که کمک به جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس در میان اصلاحات Beggs گفت که او امیدوار است برای به اجرا درآوردن. او اضافه کرد که بحث بر سر محدودیت استفاده شد "نه یک اتحادیه موضوع" و او انتظار چنین فرمان برای پیدا کردن پشتیبانی با بقیه اعضای شورا.

در حالی که هنوز هم وجود دارد کار باید انجام شود Beggs گفت: Spokane پلیس "قابل ملاحظه ای کاهش می یابد" استفاده از زور از سال 2006 اتو Zehm مورد که در آن یک تکامل غیر فعال کرد پس از نادرست مهار توسط اسپوکن افسران پلیس.

"این مهم است که به اعتباری که در آن به علت و تشخیص چه پیشرفت ساخته شده است" Beggs گفت.

شرکت کنندگان چند فشرده Beggs برای قطعی بیانیه ای در استفاده از گاز اشک آور و دیگر صفحه نمایش از زور در طول هفته گذشته تظاهرات. Beggs کرد و گفت: "hedged کمی" در ابتدا در حالی که انتظار برای اطلاعات بیشتر اما بعد دیدم فیلم از این رویداد را توجیهی برای استفاده از گاز اشک آور.

پس از Beggs' خروج سفید به کارگردانی بحث بازگشت به آموزش و پرورش و پیشرفت است. او را تشویق مخاطبان بیشتر از افراد جوان به "انجام تحقیقات خود" و رای دادن در واشنگتن آینده اولیه انتخابات.

"من شما نیاز به رای من نیاز جوانان به رای سفید" گفت. "زندگی خود را بر روی آن بستگی دارد. زندگی من بر روی آن بستگی دارد. اگر ما آنها را فقط نگه داشتن قرار دادن همان کسانی که به سفید مردم در, و هیچ چیز را تغییر دهید."

سفید تاکید کرد تمایل خود را برای اسپوکن معترضان به ارائه خواسته های خود را در یک "محترم راه مسالمت آمیز" را بهتر تقویت پیام خود را. او در ملاقات با اعضای شورای روز سه شنبه او گفت:, و او می خواست به نوبه خود در خارج از سالن شهرستان در حمایت از, به دنبال بهترین خود را.

"ما نمی توانیم اعتراض هر روز چون ما شغل ما خانواده" سفید گفت. "اما ما نمی توانیم به خانه و انجام هیچ چیز نیست. ما باید در اینجا ساخت صدای ما شنیده ام اما اجازه دادن به جامعه ما می دانیم که ما قصد ندارم به آنهایی شکستن پنجره های خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب