بررسی تعداد واحد ها و ویژگی های برج مرجان، میلان و تریتیوم منطقه 22 شهرک چیتگر

در منطقه 22 تهران برج های بسیار زیادی وجود دارد و برج های بسیار زیادی نیز همچنان در حال ساخت می باشد که از مهم

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1400

در منطقه 22 تهران برج های بسیار زیادی وجود دارد و برج های بسیار زیادی نیز همچنان در حال ساخت می باشد که از مهم ترین این برج ها می توان به برج های مرجان، میلان و تریتیوم اشاره کرد که امروزه بسیار گسترش پیدا کرده اند و در ادامه به توضیحات بیشتری در این مورد اشاره می کنیم.

منطقه 22 تهران را می توانیم یکی از بهترین و ناب ترین منطقه های تهران بدانیم که یکی از ایده آل ترین مناطق برای سرمایه گذاری در تهران می باشد، به همین دلیل است که امروزه شاهد ساخت و ساز های بسیار زیادی در این منطقه هستیم.

همچنین در این بخش بخوانید: چه اطلاعاتی باید در خصوص برج مرجان، میلان و تریتیوم منطقه ۲۲ شهرک چیتگر بدانیم؟

 

آشنایی بیشتر با برج مرجان، میلان و تریتیوم در شهرک چیتگر منطقه 22

 

برج مرجان:

در این منطقه یکی از فوق العاده ترین برج ها برج مرجان می باشد که زیبایی منحصر به فردی دارد و از گزینه های بسیار ایده آل برای سرمایه گذاری می باشد.

برج مرجان دارای 42 طبقه و 35 واحد می باشد، همچنین این برج دارای یک طبقه تجاری و یک طبقه لابی نیز می باشد که بر ارزش های این برج افزوده است، نکته ی بسیار مهمی که در این خصوص باید بدانیم این است که مجموع واحد های برج مرجان دست کم به 474 واحد نیز خواهد رسید.

 

برج میلان:

برج میلان را نیز می توانیم از محبوب ترین برج های این منطقه بدانیم، برجی که آماده سرمایه گذاری و خرید می باشد و چشم بسیاری از سرمایه داران را به خودش دوخته است.

این برج در حال حاضر دارای 26 طبقه می باشد که در هر طبقه ی آن نیز 4 واحد وجود دارد که به متراژ های 137، 173، و 177 تقسیم شده اند. برج میلان توسط شرکت اریکه نامی پارسیان در حال ساخت و بهره برداری می باشد.

برج میلان نیز امکانات فوق العاده ای همچون؛ لابی، انباری، پارکینگ، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و... می باشد که بر ارزش های این برج افزوده است.

 

برج تریتیوم:

اما برج تریتیوم را می توان بهترین و ایده آل ترین پروژه در غرب تهران نامید، از ویژگی های مثبتی که باعث شده تا این برج را نسبت به برج های دیگر مناسب تر بدانیم این است که برج تریتیوم در منطقه ای ساخته شده که آب و هوای فوق العاده خوبی را به ساکنین خود می دهد.

برج تریتوم دارای 26 طبقه می باشد که از تعداد 21 طبقه آن مسکونی می باشد و پیش بینی می شود که تعداد واحد های این برج به 168 واحد نیز برسد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن