گرفتن در ورزش: شما می دانید همه چیز خوب پیش نمی رود وقتی که تابستان را بهترین رویداد باید لغو شود - Tue, 15 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • که در آن بودند ، اوه بله. تاسف خوردن از دست را دوست دارد. که ما عشق Hoopfest آن را از دست داده

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

گرفتن در ورزش • که در آن بودند ، اوه بله. تاسف خوردن از دست را دوست دارد. که ما عشق Hoopfest آن را از دست داده است و برای سال 2020 و ما در حال تاسف خوردن آن است. که و چیزهای دیگر.

•••••••

• اعلام روز دوشنبه مورد علاقه ما در اسپوکن رویداد دیگر در تابستان سال 2020 برنامه آمد و به عنوان جای تعجب ندارد. اما انتظار می رود صدمه دیده می تواند فقط به عنوان به عنوان شگفتی است.

زمانی که ویروس اعداد شروع به رشد می کنند – برای کسانی از شما که در مرکز شهر و شایعه به یک "get-the-کرونا" حزب پس از ساعت در یک رستوران محلی اگر درست است شما یک بازی بزرگ که در آن آشکار شد این رویداد بر اساس تعامل هزار نفر ساخته شده در اطراف بسکتبال در خیابان های شهر نیست رفتن به رخ می دهد.

آن را برای رفتن به امن به مردم را از بیش از همه برای یک بسکتبال رویداد. آن را امن در هر نقطه این روزها به خصوص در داخل خانه اما یکی دیگر از استخوان را انتخاب کنید در زمان دیگری. امروز ما با تمرکز بر Hoopfest مرگ در سال و آنچه در آن به معنی.

امیدوارم چیزی بیشتر از آن.

اما آن را نمی خواهد بود آسان است. یک انجمن غیر انتفاعی رویداد مانند Hoopfest اجرا بر روی یک تیغ نازک حاشیه. از دست دادن آن رویداد امضا و درآمد آن را به تولید خرد است. هزینه باقی می ماند حتی اگر این درآمد از بین می رود.

که ما به ارمغان می آورد به نقطه ما. Hoopfest است تلاش برای نگه داشتن سر خود را بالای آب هر چند کمک حامیان مالی – مدیر اجرایی مت eli duncan گفت: ما Ryan Collingwood حامیان مالی کمک کرده اند قابل ملاحظه ای در حال حاضر و از طریق کمک های مالی از این بازی است. و پس از آن وجود مجازی Hoopfest سازمان حمایت است.

که به نظر می رسد تا کوچه من. این طرح به ثبت نام یک تیم دیگر بیش از تپه ورزشکاران و کمک به این علت با تلاش مجازی مسابقات چالش ها در اواخر ماه اوت. به نظر می رسد مانند یک برنده است. نه تنها ما را وادار به کمک به حفظ مسابقات حلال, ما همچنین یک تی شرت برای رفتن در مجموعه من.

پس از همه, یکی از آخرین برداشت من از اوایل این قرن است کمی موشی.

(توجه داشته باشید سریع برای افشای کامل: جوانان سفر بسکتبال گروه من کمک نظارت وابسته است با Hoopfest. سازمان ما کمک می کند تا با مدیریت و هماهنگی رویدادهای ما. آن را نیز تامین برخی از حمایت های مالی است. اما حتی اگر هیچ اتصال من هنوز هم برو جلو با طرح من. Hoopfest همواره برای من مهم از بازگشت در سال 1990 هنگامی که ما در زمان شرکت در این رویداد برای اولین بار به سال گذشته هنگامی که ما سرگردان مرکز شهر تماشای بازی پس از بازی.)

• وجود دارد بیشتر و بیشتر داستان در مورد مدارس طرح های احتمالی برای سقوط های ورزشی. ما امروز در مورد ضربه شارپی. اما این همه به نظر می رسد مانند یک اتلاف وقت است.

این روند رو به رشد تعداد coronavirus موارد مربوطه تعدادی از بستری شدن در بیمارستان و به ظاهر اجتناب ناپذیر مرگ و میر آن را دنبال نمی کند نگاه به مصاحبه ،

پس از آن من به یاد داشته باشید که چگونه ما احساس کردیم در اوایل و اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن است. شماره در حال سقوط بودند. کاهش تلاش های مشغول به کار بودند. آینده به نظر می رسید به باز کردن. این همه تغییر کرده است.

از جمله می توان مورد دوباره تنها در راه های دیگر. شاید مردم را با پوشیدن یک ماسک ساده به عنوان یک چیز خوب است. که آن کمک خواهد کرد که کنترل پخش. شاید به جای جمع آوری در گروه های بزرگ مردمی را عمل فاصله مناسب و نگه داشتن خود را میکروب به خود را دارند. شاید.

اما در حال حاضر آینده روشن نیست. آن را حتی 40 وات لامپ.

•••

Gonzaga: در طول چند روز گذشته جیم Meehan نوشته شده در مورد علامت چند و دیگر مربیان کالج – از جمله WSU را Kyle Smith – امضای قرارداد به یک ابتکار عمل برای افزایش فرصت برای اقلیت مربیان و او را تحت پوشش WCC تصمیم به اقامت در خارج از دفتر برای بقیه سال. ... کانر گیلبرت یک داستان در لیزا Fortier استخدام و چرا آن را ادامه داده است به شعبه در هر سال. ... به نظر می رسد به عنوان اگر ژاک کالینز خواهد بود قادر به بازی در NBA حباب.

WSU: دیگر به شدت در پی ایمنی تصمیم گرفته است برای حضور در واشنگتن است. تئو Lawson یک داستان در Jaden هیکس' تعهد و چگونه است که تعهد مربوط به نیک Rolovich اخیر گذشته است. ... تئو نیز تحت پوشش جهاد جنگل که به نام جایزه را پیش فصل لیست سازمان دیده بان. ... لری ویر مطبوعات جعبه پادکست از دیروز شامل گفتگو با جیم والدن در مورد فصل آینده. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی افراد بدبین در مورد سقوط در حال تبدیل شدن به یک کمی بیشتر خوش بینانه در مورد بهار فوتبال است. ... آیا شانس دعاوی را مجبور بهار فصل ؟ ... قرارداد برای Oregon State را nonconference بازی جالب است. ... لغو بازی فوتبال نیست سرگرم کننده برای هر کسی از جمله کلرادو. علاقمندان فقط امیدوارم که آنها می تواند بازی کند. ... اگر یوتا می کند بازی این سقوط چگونه بسیاری از مردم خواهد شد مجاز به تماشای ؟ ... UCLA استقبال در چهار نقل و انتقالات. ... سابق USC کارفرمایی JT Daniels خواهد بود قادر به بازی در گرجستان در این فصل است. ... ایالتی آریزونا کارفرمایی Jayden دانیلز در اوبراین لیست سازمان دیده بان. ... در اخبار بسکتبال یوتا بازیکنان باید کمی زمان بیشتری برای گزارش به دانشگاه.

EWU: دوشنبه مطبوعات جعبه غلاف برجسته لری صحبت کردن با هارون بهترین مورد آنچه عقاب را بر روی صفحه خود را در این تابستان. شاید نه به معنای واقعی کلمه.

Whitworth: صحبت از برنامه ریزی برای پاییز, Dan Thompson صحبت با دزدان دریایی' مدیر ورزشی تیم Demant در مورد مدرسه گزینه برای فوتبال و ورزش های دیگر.

Mariners: امروز M را پوشش بیشتر در مورد hitters با استثنای قابل توجه. Yusei کیکوچی تلاش دیروز در اولین intrasquad تفرج. ... داستان های دیگر ؟ وجود دارد فو تام مورفی و آستین Nola, برخی از تازه واردان به اردوگاه و بهترین از بسیاری Jarred Kelenic نوسان – و چرا M را بالا چشم انداز احتمالا نمی خواهد بازی در bigs در این فصل است.

رونالدینیو: سیاتل به حال اولیه بازی در اورلاندو دیروز. آن را از دست داد. در حال حاضر آن را تا به پیروزی نهایی آن گروه بازی و یا این دوباره شروع مسابقات واقعا خواهد بود شکست.

•••

• چه یک روز سرگرم کننده سفر. ما در سمت چپ اسپوکن در صبح دیروز و سوار به Palouse می افتد. این بود که من اولین بار با دیدن آن است. و بله, ما باید در زندگی داخلی شمال غرب از سال 1983. هی ما مشغول بودند. دیدم یک زن و شوهر دیگر در آنجا باقی ماند اما کاملا یک راه دور. پشت کردم به ماشین و رهبری جنوبی در سراسر رودخانه مار از طریق دیتون و تا تپه فراتر از اسکی Bluewood. پس از یک مسافت طولانی تا ورود به جاده کیم و من picnicked در وسط هیچ جا. ما پس از آن رفت و در یک پیاده روی نگاه کردن به مناظر که در بازه زمانی از Palouse در شمال به جنوب بیابان کشیده است که به اورگان. آن را با شکوه بود. آمدن از کوه ما شسته خاک سفت کردن Rav4 در خالی خودرو در دیتون و سپس بعد از گرفتن سراسر مار دوباره ما را بیشتر جاده پشت خانه. دیگر از نقاب تا مردمی را دیدیم در یک Ritzville ایستگاه گاز زن و شوهر در می افتد و مردمی که سوار توسط ما در حالی که ما می خوردند و یا پیاده ما نیست ارتباط برقرار کردن با کسی. آن روز زمانی را به تنهایی و زیبایی است. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب