کیسه مراسلات پستی: Wayne Gretzky است صرفه جویی در NHL دوباره

Wayne Gretzky است – دوباره – صرفه جویی در NHL.NHL – بازیکنان خود را صاحبان و طرفداران – زیادی برای تشکر از Gre

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Wayne Gretzky است – دوباره – صرفه جویی در NHL.

NHL – بازیکنان خود را صاحبان و طرفداران – زیادی برای تشکر از Gretzky برای. او لیگ را بر روی نقشه. وقت خود را در L. A. گسترش فن-پایه و بازیکن استعدادهای درخشان پایه.

و در حال حاضر با لیگ در مکث او به نظر می رسد فوق العاده نگه داشتن لیگ اخبار-جریان.

اگر شما در حال پیگیری این یکی از بزرگ است:

-به نظر می رسد با الکس Ovechkin, سیدنی کرازبی بابی Orr, برنی پدر و مادر و استیو Yzerman on NBC Sports "از طاق: NHL کلاسیک."

-مصاحبه با چشم انداز بالا در Sportsnet را "#HockeyAtHome: بعد آنهایی که بزرگ؟"

رو Ovechkin در در آنلاین بازی خیریه رویداد.

-Chimed در بر Michael Jordan, مستند "آخرین رقص" با رسانه های مختلف.

-گفتگو با Ontario برتر داگ فورد.

که بسیاری. و خاص این نسخه از کیسه مراسلات پستی مدیون زیادی به Gretzky, و همچنین. چه کس دیگری به تن 99? کسانی که در بزرگترین اهداف ؟ که می پردازد ادای احترام به چه کسی ؟ وجود چیزهای دیگر در اینجا: ایده بازگشت hub شهرستانها و شراب خواری-مشاهده ایده های.

اما در جایی که به هاکی بود بدون Gretzky?

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را هفته آینده نسخه.

در حال حاضر برای این هفته نسخه از کیسه مراسلات پستی.

سوال: سلام کوین. اگر بازی NHL راه اندازی مجدد این سال من فکر می کنم که به عنوان بازیکن نمی خواهد در بهترین شرایط و مستعد ابتلا به صدمات آن خواهد بود قضاوت خوبی برای تغییر قوانین در چک کردن باقی مانده از این فصل است. استفاده از همان قوانین است که زنان بازی می تواند صدمات و برای بیشتر هیجان انگیز هاکی.

به خوبی نگه داشتن Peter F.

پاسخ: من خوشحالم که شما رو بازیکنان پشت, اما من شک خواهیم دید که هر گونه تغییر روی یخ قوانین. ببر قادر نخواهد بود برای تغییر لکه های خود را و یا هر آنچه که عبارت است ... ;).

سوال: سلام کوین. وای! Syl برنامه های. او بت من (من 83 و شمارش).

فقط بدونم که چه افکار خود را در "آنچه که در حال معروف ترین اهداف در تمام دوران"?

من فکر هندرسون هدف در سال 1972 در نشست سری با روسیه (من وجود دارد) کرازبی هدف در سال 2010 بازی های المپیک(من نبود) و شاید Lemieux هدف در عبور از Gretzky.

من را فراموش کرده ام دقیقا وقتی که آن اتفاق افتاد.

همچنین شاید برگ معروف ترین اهداف است. من فکر Barilko هدف خواهد بود وجود دارد.

Frank B.

پاسخ: با تشکر از فرانک. شما یک افسانه است. بدیهی است که من تو را دیدم هرگز نرم افزار, بازی, اما زمانی که من در خواست بالا سپاس و یا هر چیزی شبیه است که من سعی می کنم به احترام این نسل است. پس من در آنچه که من به عنوان خوانده شده. بنابراین شما وجود دارد در '72 در روسیه ؟ عالی. من در مدرسه ابتدایی بود (سنت ترزا را حرم از گل کوچک).

من می خواهم قرار داده هندرسون را به عنوان معروف ترین اما واقعا نبود زیباترین بود ؟ Gretzky-به-Lemieux خیلی هدف 1987 کانادا جام. کرازبی را هدف طلایی در سال 2010. وجود دارد یک بیت از یک بابی Orr-پرواز-در-این-احساس می کنید احساس می کنید که Barilko هدف یک OT برنده به پرچ 1951 جام استنلی. اما من فکر می کنم من با سر اشاره کردن به زنان تیم سوچی 2014. ماری-فیلیپ Poulin OT برنده است. فوق العاده لحظه ای. (و آن هم از نوع به نظر می رسد مانند Barilko را بیش از حد.) و من پایان با Lemieux هدف برای زیبایی مطلق از آن سال 1991 جام استنلی نهایی بازی 2 مقابل مینه سوتا است. End-to-end راش. "Dekes تمام جهان" گفت: رنگ مرد هری نیل.

سوال: سلام کوین. من امیدوارم که این به شما می یابد و شما امن و صدا. من نوشته شده نیست در حالی که اما اخیرا برخی قطعات در ستاره مورد NHL بازگشت و ممکن است برنامه های من سوال منطق است.

اول از همه, من می خواهم NHL, MLB ، به عقب می آیند. من از دست این همه - حتی نورد چشمان من و با استفاده از انتخاب زبان هنگام تماشای مارتین Marincin سعی کنید به بازی دفاع.

اما من درک نمی کنم که برخی از منطق ارائه شده برنامه. اولین "مرکز شهرستانها." تورنتو ؟ واقعا ؟ تورنتو انجام داده است و نسبتا خوب کار شامل همه گیر منحنی مسطح است, اما آن است که هنوز یک شهر بزرگ با تعداد زیادی از پتانسیل برای عفونت و موج دوم. نمی کوچکتر مراکز (اگر آنها به حال این هتل ظرفیت) بهتر می شود. شهرهای ادمونتون و کلگری یا وینیپگ? کارولینای و وگاس شده اند به طور خاص ذکر شده به عنوان سایت های ایالات متحده, اما من مطمئن هستم که چرا.

به عنوان یک بازیکن و یا کارکنان یک کانادایی NHL تیم من می خواهم برای پرواز کردن به زندگی در هر شهر آمریکا? به عنوان برای بازیکنان از سراسر جهان, چگونه می توانم شما برای جبران این کشور در شهرستانها همه آنها از آینده ؟ روسیه و ایالات متحده به عنوان مثال هر دو تایر آتش سوزی در این نقطه و حتی سوئد (منطقی و تحصیل کرده به خوبی اجرا کشور با یک دولت با ثبات) گرفته شده است مسلما به خوبی در نظر گرفته شده بی بند و faire ("ما اعتماد مردم ما را به انجام کار درست") رویکرد به این بیماری همه گیر (بر خلاف همسایگان خود, دانمارک, فنلاند, نروژ) با عواقب جدی است. چگونه می توانم به شما با خیال راحت دوباره همه کسانی که سوئدی ها به برگها اتاق پانسمان ،

من می دانم که Bettman و صاحبان خود را می خواهند اما به نظر می رسد بیش از حد ممکن است برای غلبه بر مشکلات حداقل در هر زمان در این سال است. نه ؟

کالین (در sweatpants) در لندن

پاسخ: منطق hub شهرستانها صدا است. این عمل از آن ممکن است. منطق این است که هر کسی در داخل "hub" یا "حباب" را ترک نمی کند آن را. بنابراین نمی توان آلودگی متقاطع بین شهر بزرگ و بازیکنان/کارکنان و غیره. در واقع هر کسی که در داخل حباب باقی می ماند وجود دارد از Auston ماتیوز به آموزش کارکنان به کارکنان پخت و پز به هتل تمیز کردن کارکنان. این درخواست زمانی که چهار ماه است که چرا در عمل این کار ممکن است. اگر وجود دارد قابل توجه فشار از بازیکنان پس از آن برخی از نسخه کوتاه تر از فصل ممکن است در نتیجه.

تورنتو در لیست برای دلایل مختلف. Scotiabank عرصه به اندازه کافی locker-اتاق برای اداره تجهیزات از شش تیم. این شهر به اندازه کافی هتل ها و تمرین rinks. برخی از هتل ها حتی آنقدر نزدیک به پیست بازیکنان حتی نمی خواهد که برای رفتن به خارج با دلتا و لو ژرمن در نزدیکی مرتبط با مسیر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

بدون در نظر گرفتن "تایر آتش" از COVID نقاط ایده این است برای تست مکرر. اگر آنها بازیکنان سالم هستند آنها منطقی باید قادر به بازی. اگر این ایده از بازیکنان (و هر کس دیگری در داخل حباب) تست گرفتن اغلب در حالی که کسانی که در خارج از حباب ندارد و به اندازه کافی تست دیگری نامطلوب موضوع است. و اگر آنها به کانادا از خارج و سپس آنها را به قرنطینه مانند هر کس دیگری که بدان معنی است که هیچ اسکیت برای دو هفته. که یک موضوع بیش از حد.

سوال: سلام کوین. امیدوارم که شما در حال نگه داشتن تنها و بی خطر است.

من 72. من تیم بزرگ سیاه بازها (به عنوان آنها پس از آن) موفق به کسب یک جام در سال 1961. من رفتن به روز هنگامی که HNIC پخش تنها در دوره های 2 و 3 به استان من – حتی در طول برگشتی. ما یک آواز کابوی در ازای دوره 1.

بنابراین بسیاری از مردم من می دانم که در حال تماشای بازی میراث این روزها و آنها دو برابر بیش با خنده. من چگونه می توانم به آنها بگویید که میراث هاکی نیز خوب هاکی ؟ قرار دادن فراز و سخنان نیشدار در حال گرفتن به من y'know? آن را متفاوت بود هاکی اما آن شدید بود و خوب بود و همه ادعا می کند که میراث هاکی شرم آور است در حال p مست من ، مناسب عمل متقابل ،

باب K, Ingersoll در

پاسخ: به آنها بگویید که امروز بازیکنان هاکی صرفا ایستادن بر شانه غول. کانر McDavid همیشه ادای احترام به سیدنی کرازبی و Wayne Gretzky. کرازبی همیشه ادای احترام به Gretzky و Mario Lemieux. Gretzky همیشه به سر اشاره به Gordie Howe. Lemieux همیشه می دهد اشاره ای به موشک ریچارد. و غیره و غیره.

سوال: عزیز Kevin McGran: در حال حاضر که حبس را پرتاب یک فصل دیگر را در توالت, گمان می کنم بعدی اخراج می شود خواهد بود مربی (به اصطلاح) و جنرال موتورز.

بنابراین اجازه دهید من از شما بپرسم: آیا کسی می تواند آتش صاحبان? این Canadiens متحرک ساخته شده Molson خانواده میلیاردرهای (چه کس دیگری می تواند خود هاکی عرصه?). به نوبه خود آنها ریاست بر انحطاط و نابودی این تیم ابتدا با شرم آور و تحقیر از بهترین دروازه بان جهان در آن زمان (رفت و حداقل دو استنلی فنجان), استخدام احمق بازیکنان به عنوان احمق مربیان و مداوم تمایل به صرف هر گونه پول بازیکن در استخدام. این هیچ جای تعجب است که در نهایت به سرزنش غمگین عدم نگرانی برای Canadiens طرفداران.

Michael M

پاسخ: کاهش از حبس کاملا شگفت انگیز است برای من. مانند برگ آن را در یک طبقه حق رای دادن. بر خلاف برگها داستان خود را بهتر با شادتر انتهای. آنها در سراسر جهان زیر و خاص je-ne-عالی تفتیش-quoi. اما این چیز ساییده شده در لبه. امید است که مزرعه خود سیستم. GM مارک Bergevin – او از نه زندگی – ساخته شده آرایه ای موثر از استعداد های جوان از طریق سیستم مزرعه. آنها فاقد یک ستاره واقعی یک رهبر واقعی در میان جوانان است. Bergevin تلاش برای بازسازی در پرواز است. رقابتی ماندن بدون از دست دادن بیش از حد. پس از همه با کری قیمت و شیا وبر او دو بازیکن است که می توانید حمل بارهای بزرگ. آن را کار نکرده است. من از ترس هر دو تلف خواهد شد در مونترال گذشته نخست خود را قبل از مجمع از جوان با استعداد آماده است تا به رقابت در اقیانوس اطلس.

سوال: Kevin برای تغییر در اینجا یک سوال چیزهای بی اهمیت برای شما در دو بخش هیچ کمک و قبل از همکاران و یا اطلاعات آنلاین و یا از کتاب:

P1: شما می توانید نام تمام تیم NHL اجازه داده است که یک بازیکن برای پوشیدن

شماره 99?

P2: علاوه بر آقای Wayne Gretzky بودند که پنج نفر دیگر بازیکنان NHL

برای پوشیدن شماره 99?

پاسخ: راستش من فقط به یاد داشته باشید Wilf Paiement پوشیدن شماره 99 به عنوان یک افرا برگ همزمان با Gretzky در لیگ. ... به دنبال آن در هاکی-مرجع – و من می دانستم که این – ریک دادلی عینک 99 در سال 1981 با وینیپگ ... حفر عمیق تر ظاهرا Montreal Canadiens تا به حال سه بازیکن پوشیدن شماره 99 در 1934-35: جو بره Desse روشه و لئو Bourgeault. (بره بود اشتباه لامپ گاهی اوقات.)

پس از تیم های است که اجازه 99: مونترال, تورنتو, Winnipeg, ادمونتون, Los Angeles, سنت لوئیس و نیویورک رنجرز. اما من احساس می کنم مثل شما فکر می کنم وجود دارد ؟

سوال: آیا این بهترین نشان می دهد شما را تماشا کرده ام در طول قرنطینه?

همه بهترین, بیل L

پاسخ: من احساس می کنم مثل من از تماشای بیش از حد تلویزیون در قرنطینه. من در بر داشت در Roku هر فصل بورلی Hillbillies, به طوری که سرگرم کننده است. من بیشتر معتاد به آخرین رقص از من فکر کردم من می خواهم. ساندرلند Till I Die فوق العاده بود ، من یک footie فن یا, اما فصل دوم – که بر منابع مالی انتقال پنجره و بازاریابی از تیم فوق العاده بود. ویرانی از سقوط, oh my. اوزارک ، Better Call Saul, بیش از حد. و من به تماشای جنگ جهانی دوم در رنگ برای یک بیت از یک یادآوری از تاریخ است. کانادا و زیان در دیپپ و پیروزی در هلند خود را به علت.

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم Gretzky تلاش?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب