Miss بازار مال فروشان واشنگتن مدی Casto باقی می ماند مشغول حتی با بازار مال فروشان فصل بر روی یخ - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

پس از برنده شدن خانم بازار مال فروشان واشنگتن مجلل در اکتبر 2019, مهدیه Casto پر 2020 تقویم با rodeos. او آما

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

پس از برنده شدن خانم بازار مال فروشان واشنگتن مجلل در اکتبر 2019, مهدیه Casto پر 2020 تقویم با rodeos.

او آماده برای حضور در rodeos در سراسر ایالت واشنگتن به عنوان به خوبی به عنوان برخی در دنور لاس وگاس و دیگر شهرهای غربی, ایالات متحده است.

"حتی اگر آن را در ژانویه آن را برم تا به سرعت" او گفت: چهار ماه پیش.

اما در حال حاضر مانند بسیاری از مردم 26 ساله Casto یابد و خودش را در خانه و خیلی بیشتر با زمان کافی برای آماده شدن برای سال-پایان رقابت های ملی نهایی کاری که در این نقطه است که هنوز هم به عنوان برنامه ریزی شده Casto گفت.

این COVID-19 pandemic پاسخ داده Casto زمان برای مطالعه برای کسانی که در امتحانات و سوار اسب – دو چیز است که از قضا در شرایط عادی او نیاز به خودرا برای امتحان اماده به برنامه خود را.

"به طور معمول من می خواهم به سفر خیلی من خواهد بود در تلاش برای تست خودم مرتبا در هواپیما و یا در حال بارگذاری" Casto گفت: در هفته گذشته. "این به من هم به کم کردن سرعت و انجام آنچه که من نیاز به انجام برای آماده سازی. برای من که پوشش نقره ای."

هدف او این است که به سوار شدن 100 اسب های مختلف به عنوان بخشی از سوارکاری آماده سازی است.

"من در تلاش برای پیدا کردن مردم من می دانم که من می توانم اجتماعی فاصله از" Casto گفت: در هفته گذشته. "اسب نمی خواهم به نزدیک تر از 6 فوت. آن را بسیار آسان است."

به عنوان از دست ندهید بازار مال فروشان واشنگتن در این سال Casto خدمت "به عنوان سفیر حسن نیت در ایالت واشنگتن برای ورزش حرفه ای بازار مال فروشان" با توجه به وب سایت سازمان و سپس این فرصت را به رقابت برای دست کاری امریکا عنوان در رابطه با NFR در ماه دسامبر در لاس وگاس.

که در رقابت های ملی اجرا می شود برای یک هفته و شامل یک آزمون کتبی در بازار مال فروشان و اسب علوم extemporaneous, صحبت, مصاحبه, مد نشان می دهد و یک رقابت های سوارکاری است که در هسته از آنچه که از دست بازار مال فروشان واشنگتن است همه چیز در مورد Casto گفت.

"اولین و مهمترین بازار مال فروشان ملکه horsewoman, اعتماد به نفس, بر پشت یک اسب," او گفت:. "کسی که می تواند مسئولیت رسیدگی به یک اسب در بسیاری از شرایط است."

که مناسب Casto, که گفت که او در اوتیس باغ "مانند هر دیگر اسب-بچه دیوانه." او شروع در سن 2 بر یک اسب به نام خانم. در کلاس سوم او خریداری اولین, اسب, گرد و خاکی و شروع به 10 سال اجرا رقابت در 4-H.

هنگامی که او در ثبت نام در دانشگاه شرقی واشنگتن او نگهداری اسب او را و یافت می شود که در اطراف آنها بود بهترین بخشی از روز خود را.

"یکی از بزرگترین نقش را از دست ندهید بازار مال فروشان واشنگتن است که یک سخنگوی, و من نمی توانستم فکر می کنم از یک راه بهتر برای نشان دادن شور و شوق برای (این) راه زندگی," او گفت:. "آن احساس می کند مانند آن را بخشی از زندگی روزمره است."

بر این اساس در سال 2014 او زد و برنده از دست چنی کاری عنوان و سپس برای فرار از دست اسپوکن ایالتی بازار مال فروشان در سال 2016 برنده شدن در این نمایش بیش از حد. که به رهبری او را به رقابت برای دست واشنگتن یک عنوان است که تحمل هر چند در حال حاضر او هیچ وظایف رسمی او گفت: با حرفه ای بازار مال فروشان کابوی انجمن هنوز برای برگزاری هر rodeos این سال است.

"من ماندن به عنوان مثبت که ممکن است آن را آسان تر به قرنطینه که راه" گفت: Casto که "آماده به کار" از روز خود را به عنوان یک دستیار برنامه ریز برای Kalispel قبیله. "از آن گرفته شده تنظیم است. من نه کسی که نشسته هنوز."

او متوجه شده بیش از حد او چقدر ارزش ورزش های مختلف نه فقط بازار مال فروشان.

"جهان را متوقف کرده در حال چرخش زیرا ما نمی مارس جنون اما پسر آن غنی سازی زندگی ما," او گفت:. "هنگامی که آن را می آید و آن را gonna be چنین احساس."

بازار مال فروشان را باز گشت آغاز شده است به زودی به: غار نهر آریزونا است به نگه داشتن آن کاری روز جمعه این طریق یکشنبه بدون فن. حداقل 30 rodeos برنامه ریزی شده در طول ماه ژوئن در سراسر کشور با توجه به daniel gennaoui رسمی برنامه چنی کاری است که هنوز هم ذکر شده به عنوان برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 10 تا 12.

اما حتی بدون این مسابقات تا کنون این کار از بازار مال فروشان متوقف نمی شود, Casto گفت.

"آن امرار معاش که به یک شیوه زندگی, بنابراین تعداد زیادی از بازار مال فروشان حوادث شما را در ارتباط به زندگی واقعی در مرتع پرورش احشام-نوع شغل" او گفت:. "بهار نام تجاری است که در حال حاضر ... کراوات به پایین است و همین.

"اسب من هنوز غذا خوردن و نیاز به دریافت زده. ما هنوز در حال سوارکاری. هنوز هم وجود دارد کار انجام شود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن