دامین Cox: است Pastrnak OK ؟ آنچه در مورد Stamkos? جاده به جام استنلی پر از غیر منتظره منحنی

آیا واقعا حضور 24 تیم با یک شات در جام استنلی? احساس می کند که راه.پس از همه, که واقعا به یاد که در آن ما به س

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

آیا واقعا حضور 24 تیم با یک شات در جام استنلی? احساس می کند که راه.

پس از همه, که واقعا به یاد که در آن ما به سمت چپ کردن?

NHL بازده با عجله سازمان حذفی فرمت اختراع از هوا نازک. ما باید هشت بهترین-از-پنج سری شروع در دو هفته شامل برخی از تیم ها که نمی تصور کنید که آنها می خواهم در بازی های حذفی هاکی در ماه مارس.

همانطور که ما حرکت improbably نسبت به این کنجکاو تابستان هاکی چشم انداز در اینجا برخی از غیر Maple Leafs داستان به نگه داشتن چشم در:

  • برخی از نام های بزرگ که نمی توانست بازی اگر پس از فصل آغاز شده بود در ماه آوریل در حال حاضر بازگشت. در بالای این لیست است تمپا, استیون Stamkos که تا به حال هسته عمل جراحی در ماه مارس است. او تا به حال کمی وقفه در, رعد و برق, جلسات آموزشی, اما به نظر می رسد به احتمال زیاد به یکی از شرکت کنندگان که تمپا آغاز می شود.
  • جیک Guentzel از پنگوئن ها تا به حال جراحی شانه و قرار نیست به عقب برای این پست از فصل اما او خواهید بود به بازی در دسترس در سیدنی کرازبی بال. کلمبوس تورنتو حریف در مسابقات مقدماتی باید هر دو ست جونز و الیور Bjorkstrand از شکسته مچ پا. کارولینای Dougie همیلتون دچار شکستگی استخوان نازک نی در Jan. 16 اما پشت در طوفان' top دفاع جفت شدن با Jaccob Slavin مقابل رنجرز.
  • حرکت می کند که ساخته شده بودند در مهلت تجارت در حال حاضر بلندی به عنوان با نفوذ. رنجرز چهار امتیاز از دوم کارت های وحشی در مهلت تجارت تبدیل ارائه می دهد برای چپ-هافبک کنار کریس Kreider و به جای امضا او را به هفت سال قرارداد. Kreider سپس بلافاصله خود را شکست پا, از بین بردن او را از بقیه فصل. پس از آن آمد coronavirus قابل تامل است. در حال حاضر Kreider که تا به حال 24 اهداف بازی با Mika Zibanejad و پاول Buchnevich است و باید یک نیروی قابل توجهی در برابر Carolina. به طور مشابه مونترال نگاه کرد به احتمال زیاد به حرکت توماس تاتار و جف Petry در مهلت اما جنرال موتورز مارک Bergevin تصمیم به چسبیدن به آنها را. نگه داشتن تاتار ثابت کرده است حتی مهم تر از نظر رقابت با پیتسبورگ در مسابقات انتخابی به دلیل عدم اطمینان از در دسترس بودن حداکثر Domi که وزن خطرات بهداشتی.
  • دو جذاب goaltending جنگ می تواند تاثیر کنفرانس غرب playdowns. در وگاس 35 ساله Marc-André فلوری مواجه است با یک چالش دشوار از رابین Lehner بود که به دست آورد در سه راه مقابله با شیکاگو و تورنتو. در نشویل Juuse Saros آغاز شده و تا 15 گذشته 21 شکارچیان بازی قبل از شکستن به ظاهر supplanting Pekka Rinne به عنوان شماره 1 puckstopper. سر مربی جان Hynes سختی تماس برای بازی 1 در برابر آریزونا.
  • دو دیگر کهنه goalies در ضمن ممکن است دیده خود را به آخرین بازی ها حداقل با تنها تیم یا بازی های برگزار شده است ، کوری کرافورد و سه فنجان حلقه های ذکر شده به عنوان "نامناسب به بازی" در شیکاگو که بدان معنی است که او می توانست COVID-19 یا فقط در مورد هر چیز دیگری تحت NHL پوچ آسیب گزارش پروتکل. سر مربی جرمی Colliton ندارد, گزینه های زیادی به صورت ادمونتون. واضح است که جنگ طلبان هرگز برنامه ریزی شده بود پس از فصل, به طوری که آنها نیاز به تقلا. مالکوم Subban به نظر می رسد likeliest انتخاب است. در نیویورک در ضمن بعید به نظر می رسد که هنریک Lundqvist قادر خواهد بود به چنگ شروع کار دور از جوانان ایگور Shesterkin و Alexandar Georgiev. Shesterkin در خصوص درخشان قبل از لیگ برتر متوقف شد رفتن 9-1 با 2.33 اهداف-برابر میانگین و .940 صرفه جویی در صد پس از ساخت NHL debut on Jan. 7.
  • NHL حقوق و دستمزد کلاه باقی خواهد ماند تخت در $81.5 میلیون (ایالات متحده) برای فصل آینده و احتمالا دیگر. قبل از همه گیر تصور می شد به رهبری برای بیش از مبلغ 84 میلیون دلار در فصل آینده. که در حال حاضر شکل دادن به مکالمات در مورد بسیاری از بازیکنان. واشنگتن به عنوان مثال ممکن است اجازه دهید به دروازه بان برادن هولتبی پیاده روی بعد از این فصل است. در ونکوور وجود دارد در حال حاضر شایعات در مورد آینده جناح براک Boeser. تخت کلاه نیز می تواند خبر بسیار خوبی برای سیاتل تیم توسعه است که ممکن است در نهایت با استعداد تر در دسترس GM ران فرانسیس در گسترش پیش نویس ژوئن آینده.
  • ما هم اکنون می توانید از سرگیری گفتگو در مورد آن تیم واقعا بهره مند از مهلت تجارت در اواخر فوریه. ایلیا Kovalchuk تا به حال یک هدف در هفت بازی با واشنگتن پس از آمدن بیش از مونترال. Jean-Gabriel Pageau به خاطر شما بود معامله از اتاوا به جزایر و سپس امضا $40 میلیون معامله. با Pageau این جزایر شدند winless در هفت.
  • کارولینای اضافه سامی Vatanen و بردی Skjei به عقب پایان به عنوان بیمه برای همیلتون و برت Pesce و وینسنت Trocheck به ثمر رساند. Andreas Athanasiou می تواند یک نگاه با کانر McDavid یا لئون Draisaitl در ادمونتون صفحه اصلی. نیک ریچی و اندرو Kase می تواند تغییر نگاه از برونز جلو. پنگوئن اضافه شده به جلو Jason Zucker, پاتریک Marleau کونور Sheary و اوان Rodrigues. الک مارتینز رسیدگی شد توسط L. A. به وگاس و پادشاهان نیز منتقل تایلر Toffoli به ونکوور به عنوان آنها در نهایت نقل مکان کرد و به شدت به بازسازی حالت. بلیک کلمن و بارکلی Goodrow اضافه شده عمق و کاغذ سنباده به تمپا مقابل خطوط.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • دیوید Pastrnak است که هنوز هم "نا مناسب برای بازی" در بوستون با NHL و برونز بسته بندی یک ابر بزرگ از رمز و راز در اطراف این یکی. Pastrnak گره خورده بود برای لیگ سرب در اهداف (48) وقتی که موسیقی متوقف شده است و فوق العاده حذفی گذاشت. نماینده او می گوید که او نمی باید coronavirus. رسانه های اجتماعی عکس های Pastrnak و Kase در زمانی که آنها قرار بود به quarantining یا حداقل زیر NHL پروتکل های ناشی از امواج در بوستون هفته گذشته است.
  • Winnipeg فسخ قرارداد داستین Byfuglien در ماه آوریل با defenceman راه رفتن به دور از نهایی 14 میلیون دلار از قرارداد خود را. از آن شده است وجود دارد هیچ کلمه ای در مقاصد خود. شما می توانید شرط می بندم که موضوع را بارها و بارها در طول NHL حذفی فصل حتی با یک تخت کلاه محدود کردن آنچه که تیم ممکن است قادر به ارائه کهنه را وادار به بازگشت به NHL.
Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin

تاریخ گفتگو

س:

افکار خود را بر NHL اردوگاه های آموزشی تا کنون ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب