دو مدل از لپ تاپ های لنوو Lenovo و دل Dell استوک

یکی از بهترین لب تاب هایی که شما می توانید با بهترین قیمت خریداری کنید لپ تاپ دل Dell inspiron 15-7000 می باشد

توسط NASERINEWS در 29 آبان 1400

یکی از بهترین لب تاب هایی که شما می توانید با بهترین قیمت خریداری کنید لپ تاپ دل Dell inspiron 15-7000 می باشد. این لب تاپ سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد و به همین دلیل آن دسته از افرادی که بازی های سنگین روی لب تاپ نصب می کنند می توانند این لب تاپ را خریداری کنند. سنسور اثر انگشت این لب تاپ یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود که امنیت آن را فراهم کرده است. به عنوان یکی از سبک ترین لب تاپ های گیمینگ شما می توانید این لب تاپ را خریداری کنید. برخی از ویژگی های مهم آن را در ادامه معرفی می کنیم تا با اطلاعات بیشتری اقدام به خریداری این لب تاپ دل نمایید. 

 

اگر میخواهید در مورد لپ تاپ استوک بیشتر بدانید، پیشنهاد میکنیم لپ تاپ استوک چیست؟ را مطالعه کنید. و چگونه لپ تاپ های استوک بوجود می آید.

 

یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ که شما می توانید برای بازی های سنگین خریداری کنید لپ تاپ lenovo l340 gaming می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده نسل هشتم می باشد و کورای 7 است. شما می توانید بازی های سنگین را روی آن نصب کنید و از کیفیت و ساختار آن لذت ببرید. وزن سبک لپ تاپ یکی از ویژگی های مهم آن به شمار می رود که موجب شده کاربران به راحتی بتوانند آن را حمل کنند. به طور کلی شما زمان خرید این لپ تاپ باید به خوبی ویژگی های آن را بشناسید.

ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ دل Dell inspiron 15-7000

برخی از ویژگی های کلی که لپ تاپ دل Dell inspiron 15-7000 دارد و شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت هستند از :

1. نمایشگر :

اندازه صفحه نمایشگر این لب تاپ 15 اینچ می باشد و نمایشگر آن مات است. کیفیت تصویری که از این لب تاپ دریافت می کنید به صورت فول اچ دی می باشد و همین ویژگی شرایط ویژه ای را برای کاربران به وجود آورده است. نمایشگر این لب تاپ را با استفاده از تکنولوژی IPS طراحی کرده اند که همین ویژگی به عنوان ویژگی مهم لب تاپ از نظر بدنه شناخته می شود.

لپ تاپ استوک زومیت را مطالعه کنید.

 

2. بدنه :

جنس بدنه ایت لب تاپ از پلاستیک فشرده می باشد که روی آن را با استفاده از آلیاژ آلومینیوم پوشش داده اند. لایه پوشش دهنده روی لب تاپ به عنوان یکی از زیبایی های آن شناخته می شود. بدنه این لب تاپ در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. رد اثر انگشت و همچنین غبار روی آن باقی نمی ماند، به طور کلی باید بدانید تمیز کردن این لب تاپ بسیار آسان است.

3. کیبورد و تاچ :

کیبورد این لب تاپ برای آن دسته از افرادی که گیمینگ هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد. به صورت جزیره ‌ای کیبورد لب تاپ را طراحی کرده اند که رنگ پس زمینه آن سبز می باشد. دکمه های لب تاپ به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند و صدای زیادی نمی دهند. قسمت مجزای عددی در  کیبورد این لپ ‌تاپ طراحی شده است. تاچ لپ تاپ به صورت یکپارچه طراحی شده و زیبایی و حساسیت بالایی دارد. در واقع شما باید بدانید که تاچ لب تاپ برای بازی کردن مناسب نمی باشد اما بسیار خوش کار و راحت است.

 

 

ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ lenovo l340 gaming

 برخی از ویژگی های لپ تاپ lenovo l340 gaming که شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت است از :

1. طراحی ظاهری :

شما باید به خوبی بدانید که این لپ تاپ لنوو برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب و وزن سبک هستند طراحی شده است. سخت افزار قابل قبول و وزن مناسب آن موجب شده که بسیاری از افراد از آن رضایت داشته باشند. طراحی ساده و جذاب لب تاپ باعث شده تا آن را در دسته بندی لپ تاپ های میان رده قرار دهند. طراحی ظاهری این لپ ‌تاپ نسبت به مدل های دیگر لوکس تر می باشد.

2. صفحه نمایش :

صفحه نمایش لپ تاپ با روکش مات و رزولوشن بسیار با کیفیت طراحی شده است. روشنایی سیستم لپ تاپ نسبت به نمونه های قبلی ارتقا پیدا کرده و همین مسئله یکی از مزیت های آن به شمار می رود. از نظر روشنایی و دقت رنگ این لپ ‌تاپ کیفیت بسیار مناسبی دارد.

3. پردازنده :

شرکت لنوو جهت پردازنده این لپ تاپ یکی از قوی ‌ترین پردازنده هایش را به کار برده است. این پردازنده مجهز به شش هسته مجازی و همچنین شش هسته حقیقی می باشد. برای تمامی امور گرافیکی و پردازشی شما می توانید از این پردازنده استفاده مناسبی داشته باشید. در عین حال باید بدانید که این لپ تاپ به عنوان یکی از مناسب ترین لپ تاپ ها برای گیمینگ به شمار می ‌رود.

https://baziato.com/yourtech-ads/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن