تند و سالاد میگو در اذوقه و نوشابه تست مستی سلیقه مانند یک روز در ساحل - Mon, 27 Jul 2020 PST

سرد و سالاد غذاهای دریایی در ساحل دریا یکی از مورد علاقه من تابستان سنت. در حالی که قدم زدن در ساحل شده است مح

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

سرد و سالاد غذاهای دریایی در ساحل دریا یکی از مورد علاقه من تابستان سنت. در حالی که قدم زدن در ساحل شده است محدود در این فصل من هنوز هم راضی من ولع مصرف برای یک نیم که داغ-آب و هوا دسته کوچک موسیقی جاز.

بسیاری از سبک های از سالاد غذاهای دریایی وجود دارد, اما من عشق را به بازی شیر یا خط سریع-پخت و پز ماهی یا میگو را در یک کاسه با چیزی خامه مانند سس مایونز یا ماست چند ترد add-ins مثل کرفس یا آب شاه بلوط و سپس هر کدام از انواع فلفل, گیاهان و ادویه جات ترشی جات.

یکی از مورد علاقه های من است این ساندویچ سالاد میگو که نمایشنامه مثل یک ادای احترام به رول خرچنگ است. آن ارائه می شود که همان تلفیق سرد, خامه, معجون داخل جمع گرم و ترد کره مستی.

سنتی رول خرچنگ بسیار خفیف اجازه که گران سخت پوستان بود ستاره تنها با چند مواد تشکیل دهنده مانند سس مایونز و جعفری و لیمو. من چند آزادی با مفهوم. برای من اضافه کردن ذرت را به مخلوط چرا که من دوست دارم کمی از شیرینی و رنگ آن را به سالاد.

من شروع به انجام این بازگشت به خانه در New Orleans جایی که من معمولا از این رول میگو با باقی مانده از تابستان جوش که شامل بسیار تند ذرت در گلدان.

با ادویه دار-از-روی-جوش مواد تشکیل دهنده مخلوط به حال لگد از گرفتن بروید. برای نزدیک شدن به این سطح از گرما با اجاق گاز-top میگو پخته و منجمد ذرت اضافه کردم بیشتر سس داغ این بار به عنوان به خوبی به عنوان خردل و فلفل. آن ارائه می شود که همان کمی سوزش در زبان.

اگر شما آن را دوست دارم خفیف کاهش کمی در آن, ترکیب سالاد و سپس تنظیم spiciness را با توجه به سلیقه شما.

این سالاد طعم بسیار عالی در کاهو و کراکر اما من می خواهم آن را بر روی یک griddled بالا تقسیم مستی سگ داغ. این فقط طول می کشد چند دقیقه به قلم مو نان را با کره نرم شده و توست آن چهره را در یک کتری تا زمانی که طلایی رنگ شود.

این سالاد را می توان به تهیه یک روز جلوتر – در واقع آن سلیقه و حتی بهتر است پس از آن استوار کمی اما نجات مستی toasting تا زمانی که درست قبل از خدمت شما این ساندویچ.

میگو تند رول

2 ساقه کرفس ریز خرد شده

¼ فنجان سس مایونز یا بیشتر به عنوان مورد نظر

3 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه و یا بیشتر به سلیقه

2 قاشق غذاخوری ترب کوهی

¼ قاشق چای خوری نمک کوشر یا بیشتر به سلیقه

¼ قاشق چای خوری فلفل هندی یا بیشتر به سلیقه

چند خط تیره از سس تند (اختیاری)

1 پوند متوسط میگو, پخته, پوست کنده, deveined و تقریبا خرد شده (نگاه کنید توجه داشته باشید)

1 فنجان ذرت منجمد, یخ (اختیاری)

1 قاشق غذا خوری جعفری تازه خرد شده به علاوه بیشتر اختیاری برای چاشنی زدن

2 قاشق غذا خوری کره بدون نمک یا بیشتر در صورت نیاز در دمای اتاق

6 تقسیم بالا داغ سگ نان

قاچ لیمو برای خدمت (اختیاری)

در یک کاسه بزرگ ترکیب کرفس و سس مایونز و آب لیمو و خردل و نمک و فلفل و سس تند, اگر با استفاده و به خوبی هم بزنید.

اضافه کردن میگو و ذرت و اگر با استفاده از و جعفری و بازی شیر یا خط تا پوشش در پانسمان است. طعم و اضافه کردن سس مایونز و یا تنظیم ادویه در صورت دلخواه. برای بهترین عطر و طعم {span}خنک سالاد برای حداقل 30 دقیقه قبل از سرو.{/span}

هنگامی که آماده خدمت به گرم یک دیگچه بزرگ روی حرارت متوسط. گسترش برخی از کره در داخل نان. به آرامی فشار دهید نان کره سمت پایین به تابه و تفت دهید تا طلایی حدود 2 دقیقه است. سپس نزدیک مستی و کره و نان تست خارج اگر مورد نظر در حدود 2 دقیقه است. پر با میگو, سالاد چاشنی زدن با اضافی جعفری در صورت دلخواه و خدمت با قاچ لیمو در صورت دلخواه.

عملکرد: 6 نفر

توجه: برای طبخ میگو, پوست و devein آنها از بین بردن دم. را در یک قابلمه متوسط سخاوتمندانه از آب شور به جوش آورد. اضافه کردن میگو و بازگشت به جوش. کاهش گرما در حد متوسط و پایین و اب پز کردن میگو تا صورتی و فر 2 تا 3 دقیقه است. تست میگو به ببینید که در آن انجام شده و مات در سراسر سپس تخلیه. زمان پخت و پز ممکن است متفاوت باشد با اندازه میگو.

ذخیره سازی: میگو سالاد را می توان در یخچال در ظروف محفوظ از هوا تا 3 روز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن