آخرین: ما: شرکت های هواپیمایی باید در نظر ظرفیت محدودیت

توسط آسوشیتد پرسمقامات ایالات متحده گفت: شرکت های هواپیمایی باید در نظر محدود کردن ظرفیت ها در هواپیما برای تر

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

مقامات ایالات متحده گفت: شرکت های هواپیمایی باید در نظر محدود کردن ظرفیت ها در هواپیما برای ترویج اجتماعی فاصله اما آنها با توجه به ساخت هواپیمایی آن را انجام دهد.

این مقامات همچنین توصیه می شود — اما حرکت نمی کند و نیاز به — که مسافران سایش پوشش صورت در فرودگاه و هواپیما. همه پیشرو خطوط هوایی ایالات متحده در حال حاضر نیاز مسافران به پوشیدن ماسک, اما تنظیم کننده حاضر یک درخواست توسط شرکت های هواپیمایی به آن را به یک حکومت فدرال.

حمل و نقل امنیت و بهداشت و خدمات انسانی بخش آن را ساخته و توصیه های دیگر در یک گزارش حاوی دستورالعمل برای کاهش خطر گسترش جدید کروناویروس توسط مسافرت هوایی.

این سازمان گفت: شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها باید مراحل را به افزایش اجتماعی فاصله, تمیز کردن سطوح را لمس مسافر از مسافران در مورد سلامت خود را برای دلسرد کردن مردم که ممکن است بیمار از سفر.

موضوع محدود کردن ظرفیت ها در هواپیما به دست اورد جدید فوریت این هفته زمانی که خطوط هوایی آمریکا پیوست هواپیمایی متحده در تلاش برای پر کردن هر صندلی در هر پرواز است. این حرکت بود با انتقاد از دولت را بالا متخصص بیماری های عفونی دکتر Anthony Fauci و دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

__

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— علم پیدا می کند که به نوعی می پردازد. مطالعات متعدد نشان می دهد که مردم انجام اعمال محبت آنها احساس بهتر و شادتر هستند و در برخی از موارد سالم.

— چهار ایالت آمریکا — آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس — گزارش یک ترکیب 25,000 جدید تایید coronavirus موارد به عنوان چهارم جولای تعطیلات آخر هفته.

— ما آمار بیکاری 11 درصد اما جدید آتن در حال انجام

— فرماندار تگزاس مسائل ماسک منظور مبارزه با coronovirus

— بسته شدن میله برای جلوگیری از coronavirus گسترش حمایت علم است.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

TOPEKA کن. — کانزاس' فرماندار و بالای آن بهداشت عمومی رسمی نگران است که دولت نمی خواهد بود قادر به بازگشایی آن K-12 مدرسه برای سال تحصیلی جدید در ماه اوت اگر آن را معکوس اخیر افزایش در گزارش coronavirus موارد است.

لیبریا لورا کلی گفت: قانونی رهبران پنج شنبه که تمایل به بازگشایی مدارس است یک دلیل کلیدی او با صدور یک فرمان اجرایی نیاز به کانزاس ساکنان به پوشیدن ماسک در ملاء عام و در محل کار خود را. سفارش طول می کشد اثر در 12:01 صبح جمعه با جریمه تا 2500 دلار ممکن است برای متخلفان.

کلی و دیگر مقامات دولت انتظار نداریم که اجرای دقیق تصمیمات در مورد پیگیری تخلفات در سمت چپ به دادستان در هر یک از دولت 105 شهرستانهای استان است. جمهوری خواه دادستان کل درک اشمیت می توانید به دنبال نقض اما گفت که او را ترک خواهد کرد و آنها را به مقامات محلی.

همچنین شهرستان ها می توانید انتخاب کردن از دستور زیر جدید و همه گیر قانون که در زمان اثر در ماه ژوئن و ناشی از یک مصالحه بین کلی و قانونگذاران.

فرماندار و دولت وزیر بهداشت و دکتر لی نورمن گفت: هدف این است که برای افزایش استفاده از ماسک برای کنترل این رمان coronavirus' گسترش یافته است. نورمن گفت: قانونی که رهبران کانزاس می تواند به جلوگیری از بیش از 11,500 جدید کروناویروس موارد بین در حال حاضر و اکتبر. 1 با یک ماسک قیمومیت.

__

شیکاگو — مردم سفر به شیکاگو از 15 متحده با افزایش تعداد موارد تایید شده از coronavirus را به قرنطینه به مدت دو هفته پس از ورود و یا در صورت امکان جریمه مسئولان شهرستان پنج شنبه اعلام کرد.

مطابق با سفارش طول می کشد که اثر دوشنبه مسافران باید اقامت در یک خانه و یا دیگر مسکن برای 14 روز جز به دنبال مراقبت های پزشکی و یا آزمایش COVID-19.

شهردار لری Lightfoot گفت در توییتر که منظور در نظر گرفته شده است به "حفظ دستاوردهای شیکاگو ساخته شده بود."

این شهرستان دارای گزارش 52,569 مورد تأیید و 2,611 مرگ و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر. هر دو دسته اند trended در هفته های اخیر و شهر اجازه داده است بسیاری از کسب و کار برای بازگشایی, از جمله کافه ها و رستوران ها با محدودیت مشتریان.

این شهر در بخش عمومی کمیسیون بهداشت و درمان گفت: خاص متحده ذکر شده و بر اساس نرخ جدید تایید مورد در هر 100,000 نفر.

از پنج شنبه این بدان معناست که افرادی که از آلاباما, آرکانزاس, Arizona, California, Florida Georgia, آیداهو, لوئیزیانا, می سی سی پی, North Carolina, نوادا, کارولینای جنوبی, تنسی, تگزاس و یوتا تحت تاثیر قرار خواهد شد.

سفارش نیز به ساکنان شهر بازگشت از یک سفر به یک تعیین شده دولت است.

آن را بلافاصله روشن چگونه شیکاگو مقامات اجرای سفارش.

با توجه به وب سایت توضیح تغییر, مردم می توانند در صورت جریمه از بین $100 و 500 دلار در هر روز و در مجموع تا 7000 دلار.

__

تمپا, فلوریدا. — معاون رئیس جمهور مایک پنس ملاقات با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به بحث coronavirus وضعیت در همان روز فلوریدا مقامات بهداشتی گزارش جدید تک روز رکورد مجموع از 10 ، 000 مورد جدید.

پنس و DeSantis تشویق همه به خصوص افراد جوان به پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی و جلوگیری از اجتماعات بزرگ. هر دو عینک ماسک زمانی که صحبت نمی کنید.

"این است که یک یا/و یا انتخاب" پنس گفت: پنج شنبه. "ما می تواند به سرعت گسترش یافته است. ما می توانیم صاف منحنی, اما آن را همه ما به آن را انجام دهد."

پنس همچنین گفت جمهوری خواهان در حال "هیجان زده" در مورد آمدن به جکسون در ماه اوت برای کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه اشاره کرد که نامشخص "برنامه های پیچیده" در آثار هستند برای محافظت از شرکت کنندگان.

دموکرات ها انتقاد کاخ سفید و DeSantis برای آنچه که گفته شد دلیلی به خطر انداختن زندگی با باز کردن اقتصاد بیش از حد به زودی و نه الزامی ماسک. "آنها قرار داده اند سیاست جلوتر از بهداشت عمومی" گفت: کنگره ایالات متحده دانا Shalala رئیس جمهور بیل کلینتون بهداشت و خدمات انسانی ،

__

آتلانتا — جورجیا اضافه شده تقریبا 3,500 تایید coronavirus موارد به مجموع آن تعداد روز پنجشنبه بزرگترین واحد در روز افزایش دهد و دولت را تجربه کرده است.

گرجستان دیده می شود افزایش شدید موارد تایید شده به عنوان به خوبی به عنوان افراد بستری شده در هفته های اخیر.

تقریبا 88,000 تعداد موارد تایید شده از این ویروس ثبت شده توسط گرجستان وزارت بهداشت. حداقل 2,849 مردم در گرجستان درگذشت.

وجود دارد 1,649 نفر بستری با ویروس در گرجستان روز شنبه از 1,135 یک هفته قبل است.

"ما در رشد نمایی با سرعت در حال افزایش عفونت" دکتر Carlos del Rio, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه اموری توییتی پنج شنبه. "من بسیار نگران هستم ما مسیر خود را به ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته" دل ریو گفت: او به عنوان خواست مردم را به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله.

__

AUSTIN تگزاس -- تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت دستور داده است که پوشش صورت باید فرسوده در سراسر بسیاری از دولت چشمگیر سطح شیب دار بالا و جمهوریخواهان را به تلاش برای کنترل خونتان تعداد تایید coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان.

ابوت که تا به حال تحت فشار قرار دادند تگزاس' تهاجمی بازگشایی اقتصاد دولتی در ماه مه قبلا گفت که دولت نمی تواند منظور افراد را به پوشیدن ماسک. او قبل از ویروس های مربوط به سفارشات حال تضعیف تلاش های دولت های محلی برای به اجرا درآوردن ماسک مورد نیاز است.

اما در مواجهه با به طور چشمگیری افزایش تعداد هر دو به تازگی تایید موارد از COVID-19 ویروس و تعداد بیماران بیمار آنها نیاز به بستری ابوت تغییر دوره با ایالت ماسک منظور در روز پنج شنبه.

سفارش نیاز به "همه تگزاسی به پوشیدن صورت پوشش بیش از بینی و دهان در فضاهای عمومی در شهرستانهای استان با 20 یا بیشتر مثبت COVID-19 موارد با چند استثنا."

__

ژوهانسبورگ — سازمان بهداشت جهانی می گوید بیش از 6000 سلامت کارگران آلوده شده اند با کروناویروس در 38 کشور در سراسر آن منطقه آفریقا از همه گیری آغاز شد.

صدها نفر از کارگران بهداشت و درمان در حال حاضر آلوده شده است در آخرین نقطه از آفریقای جنوبی, Gauteng استان که شامل ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا. در سراسر جنوب آفریقا بیش از 2000 سلامت کارگران در سراسر آلوده شده اند. در نیجریه نزدیک به 1000 شده اند بیمار است.

که 47-کشور آفریقای منطقه به شدید ترین سلامت کمبود نیروی کار در جهان و نگرانی در مورد کافی شخصی دنده محافظ در برابر coronavirus گسترده هستند. در حال حاضر تعداد انگشت شماری از کشورها دیده می شود بیش از 10 ٪ از سلامت خود کارگران آلوده از شنبه: گینه بیسائو سیرالئون نیجریه و موزامبیک و بروندی.

__

سازمان ملل متحد — فرانسه و آلمان بالا دیپلمات خواستار تسریع عمل به سرعت پیاده سازی جدید شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ای خواستار آتش بس در تضاد عمده جهانی برای مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر.

وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian گفته مجازی جلسه شورای پنج شنبه که "ما در حال حاضر نیاز به دو چندان کردن تلاش های ما" با اشاره به درگیری ها در سوریه و یمن و لیبی و آفریقا را منطقه ساحل و افغانستان که در آن "وضعیت باقی می ماند بسیار ناپایدار و غیرنظامیان در ادامه به عواقب رنج می برند."

آلمان وزیر خارجه Heiko Maas که ریاست این شورا را در جلسه خواست آن اغلب تقسیم اعضا به اجرای "دیر" قطعنامه با همکاری با هم به سوی آتش بس در کشورهای خاص است که او تاکید کرد می تواند منجر به دسترسی به بهداشت و انسانی کارگران و سیاسی ایران.

Peter Maurer, رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفته است که شورای مناطق جنگی هستند "پایان تیز" از بیماری های همه گیر که در آن مردم در حال حاضر به زندگی بر روی لبه چاقو.

__

شهر اوکلاهما — Coronavirus موارد در تولسا در حال افزایش است اما مقامات می گویند آن را خیلی زود و به طور مستقیم لینک افزایش به 20 ژوئن کمپین تجمع برگزار می شود وجود دارد توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

شهرستان گزارش شده بیش از 1300 تایید موارد این ویروس در 11 روز پس از این تجمع به خود جلب کرد در مورد 6,200 مردم به عرصه ورزش.

"رک و پوست کنده (ما) احتمالا نمی بینم تا هفته آینده فقط به دلیل این تاخیر از علائم برای تست به گزارش" بروس زوبین مدیر تلسا وزارت بهداشت گفت: پنج شنبه.

دوره کمون برای ویروس دو تا 14 روز. دارت گفت: قبلا به مقامات بهداشت خواهد بود از نزدیک به مدت شش هفته برای عفونت های مرتبط با آخر هفته از رئيس جمهور تجمع است.

دارت گفت: افزایش است و تا کنون ترسیم شده به تجمعات کوچکتر مانند میله ورزشگاه رستوران های عروسی و مجالس ترحیم. اوکلاهما امور خارجه وزارت بهداشت گفت: وجود یک گزارش 14,539 موارد در سطح ایالت.

___

NEW ORLEANS — یک مطالعه جدید اورلئان ساکنان منطقه آلوده با کروناویروس نشان می دهد 75 درصد تا به حال هیچ نشانه ای ندارند.

مطالعه منتشر شد پنج شنبه توسط محققان در New Orleans بر اساس Ochsner سلامت انجام شد در ماه مه. این نگاه در تست از ساکنان نیواورلئان و همسایه Jefferson Parish. این مطالعه نشان داد که مرگ و میر در میان کسانی که آلوده از 1.63% بسیار کشنده تر از آنفولانزا.

محققان انتخاب 2,640 نفر به نمایندگی های متنوع گروه های جمعیتی از نیواورلئان و Jefferson از میان 25,000 داوطلبان. آنها را دریافت و بینی گرد و خاک برای آزمایش ویروس و آزمایش خون برای آنتی بادی است.

یکی دیگر از یافته ها در مطالعه: عفونت نرخ های بالاتر در میان ساکنان سیاه (10.3%) از ساکنان سفید (5.9%). مرگ نرخ 1.72% و 1.58 درصد در نظر گرفته نمی شد از نظر آماری قابل توجه است.

Ochsner افسر ارشد پزشکی دکتر رابرت هارت می گوید این مطالعه نشان داد که نیاز به پوشش و اجتماعی فاصله به عنوان ویروس را نشان می دهد نشانه ای از تجدید حیات در لوئیزیانا و اطراف کشور است.

"ما باید فرض کنیم که همه ما می تواند potientially بود حامل" هارت گفت.

___

وست هالیوود کالیفرنیا. — معاونین کلانتر در جنوب کالیفرنیا, شهرستان در غرب هالیوود را صادر استناد به افرادی که نمی پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, ramping تا اجرای یک قانون تا حد زیادی بدون مجازات.

غرب هالیوود ایستگاه از لس آنجلس کلانتر می گوید: افزایش اجرای آغاز خواهد شد در این ماه.

غیر جنایی تقدیر نامه آمده است با جریمه 250 دلار برای مرتبه اول.

___

لندن — سازمان بهداشت جهانی می گوید آن است که هنوز در تلاش برای درک اینکه چگونه اغلب افراد بدون علائم کروناویروس گسترش این بیماری است.

که ویژگی های رهبری در COVID-19 ماریا ون Kerkhove می گوید: روشن شد برخی از مردم نه بیمار توسط آن هنوز گسترش ویروس.

"آنچه ما واقعا در تلاش برای درک اهمیت نسبی از زمانی که مردم انتقال و نحوه انتقال آنها" ون Kerkhove گفت. "این ویروس انتقال از طریق قطرات تنفسی اغلب زمانی که آنها باید علائم, اما آن اتفاق می افتد درست قبل از آنها توسعه علائم و...به طوری که باعث می شود اقدامات کنترل است که بسیار بیشتر به چالش کشیدن."

ون Kerkhove می گویند که نگران بود توسط تعدادی از های اخیر superspreading حوادث از جمله در دراز مدت زندگی امکانات و تجهیزات بسته بندی گوشت و امکانات مذهبی تجمعات و مهاجرین خوابگاه.

___

HARRISBURG, Pa. — پنسیلوانیا گزارش شده 830 تایید coronavirus موارد بالاترین یک روز در مجموع از آنجا که ممکن است.

Allegheny County, صفحه اصلی به پیتسبورگ و 1.2 میلیون نفر گزارش شده بیش از 230 موارد بالاترین یک روز در مجموع مثبت آزمون.

مقامات بهداشت در فیلادلفیا و Allegheny County ویژگی افزایش اعداد به مردم معاشرت در میله بازگشت از تعطیلات ساحل و سفر به کروناویروس نقاط داغ در سایر نقاط آمریکا

مقامات می گویند این ایالت تایید کل موارد بیش از 88,000. همچنین به گزارش دیگری از 25 coronavirus و میر مربوط به یک ایالت در مجموع 6,712 از اوایل ماه مارس.

در حالی که دولت بستری شدن در بیمارستان برای این ویروس همچنان به سقوط مقامات می گویند درصد از مردم تست مثبت شده است افزایش دو هفته گذشته.

___

CORVALIS سنگ. — یک اورگان دولتی سپاهی است که در پرداخت مرخصی اداری پس از یک کارمند از یک کافی شاپ و شکایت او نمی پوشیدن ماسک در هنگام ورود به استقرار.

آن را مورد نیاز تحت یک ایالت سفارش توسط فرماندار به سرعت گسترش coronavirus. به usf football/OregonLive گزارش دستیار مدیر Allan قهوه و چای در Corvallis گفت: سپاهی در روز چهارشنبه گفت او رژیم صهیونیستی است. کیت قهوه ای تا به حال هیچ قدرت برای از بین بردن آزادی های مدنی و گفتند یک ابتذال به سمت فرماندار.

وزارت امور خارجه سخنگوی پلیس سروان. تیموتی روباه گفت: سپاهی قرار داده شده است در ترک و تحقیقات داخلی آغاز شده است.

___

رم — پنج ایتالیایی گزارش دادند اندکی افزایش در coronavirus عفونت در مجموع 201 جدید تایید موارد نزدیک به دو ماه پس از ایتالیا شروع به کاهش آن مستند.

مقامات می گویند که وضعیت تحت کنترل است و موارد جدید در حال ترسیم. در سراسر کشور تعداد افراد بستری آغشته به زیر 1000 برای اولین بار در هفته.

سخت ضربه لمباردی بيشترين موارد جدید با 98. لومباردی اختصاص 21 از 30 مرگ و میر در سراسر کشور. لومباردی رفاه رئیس Giulio Gallera پیشنهاد بالا روز به روز تلفات ممکن است به علت تاخیر در گزارش توسط بیمارستان ها و ادارات شهرستان.

کشور ایتالیا 240,961 موارد تایید شده. رسمی مرگ و میر در زمانی کانون در اروپا شیوع در ایستاده بود 34,818 در روز پنج شنبه.

___

BATON ROUGE, La. — لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز می گوید یک عضو از کارکنان خود را آزمایش مثبت برای coronavirus است و در قرنطینه همراه با یک دوجین دیگر فرمانداری کارکنان بودند که در تماس نزدیک با فرد است.

ادواردز' دفتر فرماندار می گوید نمی جداسازی به دلیل اپیدیولوژی تلقی او نبود در معرض خطر به دلیل او تا به حال به تازگی در عرض 6 پا فرد برای حداقل 15 دقیقه.

این فرماندار دموکرات می گوید کارمند تایید به COVID-19 بیماری است که بدون علامت.

"ما در حال نظارت بر تیم ما و باید آن را تبدیل به لازم ارائه خواهد شد تست به ما کارکنان و ردیابی تماس های خود را به تعیین که نیاز به قرنطینه و چه کسی می تواند در معرض خطر" ادواردز در بیانیه ای گفت.

یکی از Edwards' اعضای هیات مارس دونن درگذشت از یک عفونت کروناویروس سه ماه پیش.

___

لندن — سازمان بهداشت جهانی می گوید جهان "خوش شانس" وجود دارد گسترده خط لوله تجربی COVID-19 واکسن با بیش از 150 در مراحل اولیه تست.

در پایان دو روز پژوهش جلسه U. N. آژانس بهداشت می گوید: 17 واکسن داوطلبان در آزمایشات انسانی و برخی ممکن است موثر ثابت تا پایان سال هر چند که جدول زمانی مجوز واکسن هنوز نامشخص است.

"ما بسیار تشویق پیشرفت این نامزد واکسن و ما به دنبال به جلو به این نتایج گفت:" آنا ماریا Henao Restrapo یک واکسن متخصص در که.

او می گوید: داروسازی, برنامه ریزی پیشرفته تست در انسان مشترک خود را از پروتکل های پیشنهادی برای محاکمه با آژانس; تمام صورت تصادفی آزمایش. چند آزمايش, واکسن, از جمله یکی از توسعه یافته توسط دانشگاه آکسفورد ساخته شده و توسط AstraZeneca هستند انتظار می رود به زودی به حرکت در مقیاس بزرگ آزمایش است که می تواند به ارائه اطلاعات در مورد اینکه آیا آنها موثر است.

"اینکه آیا یا نه ما یک واکسن در پیش بینی زمانی است که هنوز هم ناشناخته" Restrapo گفت.

___

مکزیک — شهرستان فرماندار از مرز مکزیک ایالت Tamaulipas می گوید او را آزمایش مثبت برای coronavirus تبدیل شدن به چهارمین رهبر دولت در این کشور به توان و حذف.

رژیم صهیونیستی. فرانسیسکو Cabeza de Vaca می گوید در حساب رسمی توییتر که او را نگه داشتن کار و منطقه است عبور از "یک لحظه بحرانی از عفونت."

دولت ثبت بیش از 6000 مورد تأیید و حداقل 356 مرگ و میر هر چند نرخ پایین از تست به معنای واقعی تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد بالاتر است.

México گزارش شده بیش از 231,000 مورد تأیید و 28,510 مرگ و میر.

___

فورت لادردیل فلوریدا. — فلوریدا گزارش شده 10,000 جدید تایید coronavirus موارد برای اولین بار.

که روزانه تعداد پنج شش برابر بیشتر از رکورد روزانه کمتر از یک ماه پیش. دولت همچنین گزارش 67 مرگ و میر برای دومین بار در یک هفته.

هفت روز به طور متوسط روزانه مرگ و میر در حال حاضر بیش از 40 ، 30 درصد افزایش از دو هفته پیش. دولت نرخ مرگ به اوج خود رسید و در 60 هر روز در اوایل ماه مارس کاهش یافته و به 30 توسط اواسط ماه ژوئن.

معاون رئیس جمهور مایک پنس و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در حال برنامه ریزی برای سفر به پزشکی مرکز آموزشی در تمپا در روز پنج شنبه.

___

آتن — مقامات یونان گزارش داده اند 28 تایید موارد COVID-19 و هیچ مرگ و میر پس از بازگشایی این کشور در فرودگاه منطقه ای.

وزارت بهداشت می گوید: در مجموع تعداد موارد تایید شده رسیده بود 3,458 در حالی که مرگ و میر باقی مانده در 192.

یونان بازگشایی منطقه ای آن فرودگاه سه شنبه با لینک مستقیم پروازهای بین المللی به بسیاری از جزایر و محبوب ترین مقصد تعطیلات.

دولت می گوید بیش از 5800 تست مسافران شده بود انجام شده در روز اول با استفاده از ارزیابی ریسک روش ایجاد شده توسط دولت اجرا بیماری کنترل قدرت. حدود یک سوم از این نمونه ها مورد تجزيه و تحليل دو عفونت تایید شد, آژانس گفت:

___

بلگراد, صربستان — صربستان ثبت بالاترین سنبله از coronavirus موارد از اواسط ماه آوریل است.

رئیس جمهور Aleksandar Vucic گفت: در تلویزیون ملی آدرس که شب باشگاه ها و کافه ها در بلگراد بسته خواهد شد بین 11 p. m. و 6 صبح و اجتماعات را محدود به 100 نفر در داخل و 500 خارج از منزل.

مقامات اعلام 359 مورد تأیید و شش مرگ در 24 ساعت گذشته با 80% در پایتخت, Belgrade. شده است وجود دارد بیش از 15,200 مورد تأیید و نزدیک به 290 مرگ و میر در کشور است.

صربستان رفت و از داشتن سخت مستند اقدامات نزدیک به کل بلند کردن اجسام از دولت قوانین اضطراری. صربی خودکامه رئیس جمهور Aleksandar Vucic سیاسی مخالفان peg حرکت به تمایل خود را برای برگزاری 21 ژوئن انتخابات پارلمانی که در نتیجه آن پیروزی عظیم.

تجمع جمعی اجازه داده شده با مردم حفظ فاصله اجتماعی و یا با پوشیدن ماسک. هزاران نفر از طرفداران بسته بندی فوتبال استادیوم های مسابقات تنیس و باشگاه شب.

با پوشیدن ماسک در داخل اجباری شد این هفته.

___



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب