مینه سوتا ریشه های اطلاع دمدمی اما واقعی رمان جدید

"من پیدا نکردم داستان من می خواستم برای نوشتن تا زمانی که من به خانه در مینه سوتا است. که آزاد چیزی در من'" گر

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

"من پیدا نکردم داستان من می خواستم برای نوشتن تا زمانی که من به خانه در مینه سوتا است. که آزاد چیزی در من'" گرچن آنتونی می گوید. "من دوست دارم به نوشتن در مورد Minnesotans. ما خیلی ماهرانه دمدمی و واقعی است."

گرچن آنتونی (عکس توسط M. برایان Hartz)

آن کیفیت — دمدمی و واقعی — در این افرا گراو نویسنده جذاب جدید رمان "بچه ها میخوام بپرسید." همچنین طنز فرار خواهر و برادر, روابط درد برای پدر و مادر از دست رفته و یا مرده محبت مادر و ظلم و ستم اینترنت می توانید وارد. همچنین خوب غذا emojis متن پادکست متن و خنده دار از انتقام-رفته-اشتباه مربوط به بیش از حد بسیاری از لوبیا.

بچه ها 17 ساله دوقلو ساوانا و توماس McClair که سعی خود را برای پیدا کردن پدر بیولوژیکی خود را از طریق پادکست. طرح خود را برای دیدار با این مرد در مورد آنها می دانند که هیچ چیز می رود از کنترل خارج و آنها پیدا کردن خود را در وسط یک رسانه طوفان که شامل خبرنگاران پارک شده در خارج از خانه خود را, تظاهرات, تظاهرات فسخ در مورد تهاجم به حریم خصوصی در رسانه های اجتماعی و دستکاری زمانی که آنها کشف شده توسط یک پول-رسانه ها شرکت می باشد. تلاش برای نگه داشتن دوقلوها از گرفتن صدمه دیده است در حالی که به آنها آزادی را به انتخاب خود است مگی مورد علاقه خود را مادر بزرگ مادری با آنها زندگی می کردند پس از مادر خود فوت کرد. هیچ یک از آنها را به آمدن به شرایط با مرگ او.

آن را یک اسپویلر به فاش کردن بچه ها پیدا کردن پدر خود را با متناوب فصل آشکار زندگی و افکار. ما نمی خواهد بگوید چه اتفاقی می افتد سپس جز به می گویند که دوقلوها' مبارزه برای ایجاد یک رابطه با این غریبه یکی از تاثیرگذارترین بخش از داستان است که در قلب آن در مورد خانواده است.

آنتونی و همسرش چاد به یک معمار نرم افزار هستند پدر و مادر 17 ساله Connor; Carsten, 15; و Jameson, 13, به زودی 14. پسران کمک نمی کند مادر خود را یک کل خیلی با این کتاب در مورد نوجوانان است.

"بچه ها من نمی خواهم هر چیزی برای انجام با این. این خیلی شرم آور به آنها," او گفت: با سرگرمی. "هر وقت من یک سوال برای بررسی dialogue من 'Moooooooom.' "

هنوز آنتونی می نویسد تا به خوبی در مورد نوجوانان در "بچه ها میخوام بپرسید" که برخی از کتابفروشان پرسید که آیا او و یا او را از ناشر گرفته اند و به بازاریابی آن را به عنوان یک فرد بالغ جوان کتاب.

"بود که یک سورپرایز بزرگ برای من" او اذعان می کند. "من در حال نوشتن یک داستان بزرگسالان رمان با بچه ها در قلب آن برخورد با بزرگسالان تم. من هیجان زده هستم اگر بچه ها پیدا کردن چیزی در این و مربوط به آن است. این بچه ها (در این کتاب) به معنای زیادی به من. من سعی کردم به انجام آنها داستان عدالت است."

آنتونی در 40s خود را در کار به عنوان مدیر ارتباطات شرکت برای معروف دیو را زمانی که او تصمیم گرفت از آن زمان به نوشتن این کتاب او می خواهم همیشه می خواستم برای نوشتن. او اولین رمان "همیشه سبز بشارت از Baumgartners," به دست آورده خوب بررسی و انتخاب شده به عنوان بهترین کتاب آمازون, BookBub, PopSugar و نیویورک پست. آن را نیز یک میانه اتصالات انتخاب کنید.

نوشتن "بچه ها میخوام بپرسید" بسیار سخت تر است.

"این کتاب را در زمان زمان طولانی برای نوشتن," او گفت:. "اوه ، آن را به من در اشک من با ویرایشگر. من رفتم از طریق بسیاری از بازنویسی. آن را دردناک به نوشتن چون من تا به حال یک زمان سخت با ضربه زدن به احساسی هسته دو بچه ها و آنچه که آنها را تیک به عنوان افراد است."

یکی از دلایل آنتونی عاطفی متصل به دوقلوها, او می گوید, است زیرا آنها تا حدودی مدل پس از او پسر و یک دختر است که بهترین دوست خود. "آنها خیلی متفاوت فکری و جسمی آنها به من بخندی," او می گوید.

در کتاب آنتونی تصویر می کشد دشت به عنوان لجباز و حساس است. "او چیزی است که من به یاد داشته باشید که به عنوان یک دختر نوجوان که در آن شما بودند هوشمند بود, نظرات," او می گوید. "من احساس می کنم او به عنوان یک دختر جوان و می خواهید به او بگویید:" نمی بازگشت. اگر شما در حال رفتن به گرفتن دو گام به جلو جایی که هستید بمانید. لازم نیست به عقب بروید.' پسران را تشویق به ایستادگی کردن. دختران نیست به خصوص وقتی که می آید به هوش است."

ساوانا, دوقلو, توماس می خواهد به یک مهندس صدا به عنوان نشانی کانر آنتونی و توماس می کند صوتی برای دوقلوها' پادکست. او اشتیاق برای پیدا کردن پدر خود را به نظر می رسد بیشتر احشایی از ساوانا. او شگفتی اگر پدر او دست به شکل خود را. آیا مرد گزاف گویی زانو خود را زمانی که او را به فکر کردن مانند توماس می کند ؟

مشکل دیگر برای آنتونی شد که او نوشتن به عنوان یک مادر و او به طور طبیعی جذب به شخصیت مادر بزرگ: "مگی بود بسیار برجسته تر شخصیت در اوایل پیش نویس. نوشتن من و سردبیران نگه داشته و به من گفتن این بود که مگی داستان است."

مگی که می داند هیچ چیزی در مورد دوقلوها' پدر است گلهای مردم جمع که دعوت غریبه به خانه اش در هر کجا که او آنها را ملاقات. دوقلوها همیشه خوشحال برای پیدا کردن چهره ناآشنا در میز شام.

"مگی مادر من است" آنتونی می گوید: او مادر آن Romstad. "من با یک مگی پس رانده شده توسط عشق, نیاز به مورد نیاز است. (مادر من) کامل رایگان روح دست گرفتن لحظه نوع شخص کیفیت که من می خواستم را به تصرف خود در مگی بیش از حد."

آنتونی رشد در ریچفیلد در یک خانه پر از خنده که مادر او هنوز هم زندگی می کند. پدر او, اواخر, Rev. پل Romstad بود کشیش وودلیک کلیسای لوتری در ریچفیلد. برادر اندرو است که نسل چهارم پاستور.

آنتونی دوست داشت به سفر زمانی که او دانش آموز در کالج سنت اولاف و صرف دو واژه در خارج از کشور از جمله شش ماه در جنوب شرقی آسیا. سپس آن را به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه کالیفرنیا-دیویس برای یک استاد در فن بیان و ارتباطات است.

او در سن فرانسیسکو هنگامی که او در زمان کار در مشاوره مدیریت. "من سفر بیش از همه و قسم من هرگز به حرکت به عقب به مینه سوتا" او با خنده می گوید.

سپس این مینه سوتا دختر ملاقات کرد "خوب مینه سوتا پسر" در شام در دوبلین هنگامی که او و چاد مشغول به کار بودند برای یک شرکت بین المللی.

"این خیلی خنده دار است. من به یاد داشته باشید اگر چاد می دانستم که من از مینه سوتا" گرچن گفت. "او گفت:," من می شنوید شما مثل وایکینگ ها است.' ملاقات ما در سال 1998 ازدواج در سال 2000 و من فکر نمی کنم ما به یک بازی وایکینگ ها تا سال 2018 است."

زن و شوهر نقل مکان کرد به دنور که در آن فرزندان خود متولد شد و پس از آن چاد شد ارائه یک کار خوب در شهرهای دوقلو. بنابراین زنی که عهد کرد که هرگز به بازگشت به پایان رسید تا به جایی که او شروع شد.

"چاد است و یک نظریه است که مردمی که در ایالت مینه سوتا به ویژه زنان, شنیدن, آژیر تماس و آمد خانه" آنتونی می گوید.

در حال حاضر که "بچه ها میخوام بپرسید" در دست خوانندگان, Anthony است احساس خشنودی در "مثبت و یادداشت های شخصی" او گرفتن از افرادی که در این بیولوژیکی سفر برای پیدا کردن گم شده و پدر و مادر هر دو به تصویب مردم و یا کسانی که باید شناخته شده نیست یک مادر یا پدر به دلایل مختلف.

"یکی از ترس های من بود در حالی که نوشتن و تعهد من به خودم بود به نمایندگی از این تجربه به عنوان واقعی به احساسات است که آمده است همراه در هسته و به غلط تجربه," او می گوید. برای اطمینان از دقت او حساسیت خوانندگان از طریق این مقاله به مطمئن شوید که او مفتخر احساسات خود را در مورد به دنبال یک بیولوژیکی نسبی.

"هنگامی که من شروع به گرفتن این یادداشت ها از افرادی که گفت: آنها احساس می کردند شنیده می شد آن را تسکین بود برای من," او می گوید. "زمانی که من یکی از اولین گریه کردم."

در میان آنتونی طرفداران رایان Stradal بود که خواندن "بچه ها میخوام بپرسید" در لس آنجلس, بیمارستان, منتظر شریک زندگی خود را به هنگام تولد به نوزاد اول. رایان که در هیستینگز نویسنده "آشپزخانه بزرگ میانه" و "لاگر ملکه مینه سوتا" را در این ماه در شومیز.

"رایان شده است به طوری فوق العاده حمایتی. او blurbed اولین کتاب من" آنتونی گفت. "من نوشت: با تشکر از شما توجه داشته باشید و ما زده یک ایمیل مکاتبه شد و همکاران دوستی است."

بدون شک این دو نویسنده را به یک مقدار زیادی از "Minnesotaness" به بحث در مورد سهشنبه, زمانی که آنها راه اندازی "بچه ها میخوام بپرسید."

اگر شما بروید

چه: Gretchen آنتونی ارائه "بچه ها میخوام بپرسید" یک زندگی مجازی کتاب راه اندازی در گفتگو با مینه سوتا بومی J. Ryan Stradal نویسنده "آشپزخانه بزرگ میانه" و "لاگر ملکه مینه سوتا است."

هنگامی که/که در آن: 7 p. m. روز شنبه, جولای 28, Magers & Quinn Facebook صفحه

پذیرش: بدون رزرو مورد نیاز

ناشر/قیمت: پارک ردیف کتاب $17.99



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن