بسکتبال حرفه ای دانشگاهی لیگ آزمایش فقط ممکن است کار

آتلانتا—فلوریدا جمهوری خواه مارکو روبیو به تازگی معرفی یک لایحه به مجلس سنای ایالات متحده که اگر آن را تبدیل ب

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

آتلانتا—فلوریدا جمهوری خواه مارکو روبیو به تازگی معرفی یک لایحه به مجلس سنای ایالات متحده که اگر آن را تبدیل به قانون خواهد جبران کالج ورزشکاران برای استفاده از نام خود را, تصاویر و شباهت. این شامل بسیاری از موارد استثنا از جمله ضد تراست معافیت که ورزشکاران را کامل اقتصادی و حقوق مالکیت است که ظاهرا مرکزی برای روبیو ایدئولوژی. به همین دلیل این لایحه جلب حمایت فوری از گروه هایی که باید صرف بیش از 1 میلیون دلار (ایالات متحده) در لابی کنگره از آغاز سال 2019: NCAA ACC و ثانیه.

یک ماه پیش از این سه قاضی پنل کالیفرنیا دادگاه تجدید نظر فدرال حکم داد که NCAA را در محدوده "آموزش و پرورش مربوط به" جبران خسارت برای ورزشکاران نقض قانون ضد تراست. اما دادگاه همچنین نشان داد که NCAA است محدودیت ورزشکار پرداخت نشده مربوط به آموزش و پرورش هستند و لازم است برای "حفظ amateurism." قاضی میلان اسمیت موافقت با پانل تصمیم حتی در حالی که نوشتن که NCAA است "یک کارتل از خریداران اقدام در کنسرت به صورت مصنوعی کاهش قیمت" دانشگاهی که ورزشکاران می تواند برای دریافت خدمات خود را در بازار آزاد.

این است که چگونه آن را همیشه رفته با تلاش های عمده اصلاحات NCAA در حمایت از حقوق ورزشکاران است. قانونگذاران و دادگاه ممکن است بیشتر مایل به اجازه می دهد خفیف اصلاحات در حال حاضر که احساسات عمومی منتقل شده به نفع پرداخت ورزشکاران است. اما آنها همچنان به اجازه می دهد NCAA مدارس به تبانی کردن برای جلوگیری از ورزشکاران از درآمد خود را پر ارزش بازار است.

NCAA و مدافعان آن استدلال می کنند که بازیکنان بسیاری از ارزش خود را از ارتباط با مدارس به جای راه دیگری در اطراف. البته آنها نمی خواهند برای آزمایش این نظریه با بلند کردن محدودیت در پرداخت غرامت. اگر حق با آنها هیچ چیز تغییر خواهد کرد چرا که ورزشکاران ادامه خواهد داد به بازی فقط برای کسانی که بورسیه مدافعان می گویند در حال منصفانه بازار جبران کند.

حرفه ای دانشگاهی لیگ را در خدمت به عنوان یک نوع آزمایش هنگامی که آن شروع می شود بازی در تابستان 2021.

"بدیهی است که دقیقا همان چیزی است که ما در حال قرار دادن به آزمون" مدیر عامل شرکت Ricky Volante گفت. "آنچه بیشتر مهم: نام و نام خانوادگی در پشت نیوجرسی یا نام در جلو؟"

PCL را نگاه کنید برای ثبت نام نخبگان دبستان بازیکنان بسکتبال که نمی خواهند خود را جبران محدود توسط NCAA کارتل. لیگ پرداخت حقوق ورزشکاران از 50.000 دلار به $150,000 همراه با کمک هزینه تحصیلی برای دو و چهار سال دانشگاه و یا مدارس فنی در نزدیکی جایی که آنها بازی کند. تابستان برنامه بدان معنی است که PCL بازیکنان بر خلاف خود NCAA همتایان نمی خواهد که به دست بسیاری از کلاس ها برای انجام شغل خود را.

PCL بازیکنان باید حقوق کامل به نام خود تصویر و شباهت و همچنین به عنوان فرصت برای صدور مجوز. آنها را دریافت خواهید کرد ناتوانی مالی و بیمه ادبی آموزش و پرورش است. Volante گفت: در خارج از گروه به او گفته اند آنها رویکرد PCL بازیکنان مورد تشکیل یک اتحادیه کارگری که از او استقبال.

PCL باز است در مورد تمایل خود را برای اخلال در NCAA را "تازه" مدل با یک سیستم است که عادلانه تر برای بازیکنان است. اما در لیگ یک ساخت پول سرمایه گذاری با سرمایه گذاران که در انتظار بازگشت. Volante گروه شرط بندی وجود دارد یک بازار قابل دوام برای تابستان بسکتبال, بازی های برجسته, نخبگان بازیکنان جوان که وابسته به کالج و یا دانشگاه.

PCL در حال برنامه ریزی برای شروع بازی در تابستان امسال در هشت شهرستانها از جمله آتلانتا قبل از تصمیم به تاخیر در سال است. این تغییر اتفاقی یک بار COVID-19 طرح میتوانست به ورزش و ایجاد عمده مسائل تدارکاتی برای بازی در این بیماری همه گیر. این لیگ در حال حاضر برنامه ریزی ها در یک یا دو سایت بعدی تابستان (آتلانتا تحت بررسی است).

Volante کلیولند مبتنی بر وکیل دادگستری گفت که تصمیم نیز قطع PCL انتظار می رود هزینه های عملیاتی برای این فصل از بین $20 میلیون و 25 میلیون دلار به حدود 14 میلیون نفر است. لیگ است که هنوز هم در تامین و توزیع برای بازی در تلویزیون و یا جریان سیستم عامل است. اما آیا مردم به اندازه کافی تماشای بازی به PCL سود ؟

این کار ممکن است اگر لیگ به اندازه کافی جذب نخبگان و استعدادهای درخشان. PCL را به حرکت شبیه چمچه زنی تا بهترین دبیرستان استخدام که نیست امضا شده توسط NBA جدید G لیگ تیم را انتخاب کنید. دیگر نامزدهای احتمالی بازیکنان در NCAA انتقال پورتال کسانی که تحصیلات دانشگاهی واجد شرایط بین المللی و چشم انداز.

اولین انتخاب تیم شامل سه چشم انداز بالا از سال 2020 آمریکایی دبستان کلاس: Jalen سبز اشعیا تاد و Daishen هیچ کس. آن دسته از بازیکنان امضا معاملات برای 500 ، 000 دلار یا بیشتر. Volante را می بیند که به عنوان یک مثبت به دلیل بیشتر بازیکنان بالا را نگاه کنید در گزینه های دیگر از NCAA هر چند او اذعان کرد PCL نمی تواند در رقابت با آن قرارداد.

"اما اگر انتخاب تیم منازعه پنج تا شش بازیکن که شماره 7 (در کلاس) در حال حاضر در سمت چپ در خارج به دنبال" Volante گفت. "او به دنبال جبران که مبتنی بر مدل و گفت: 'من است که در آن فرصت ؟ من هنوز هم یک ستاره پنج پر (استخدام). من 500,000 followers on Twitter و Instagram. من مقدار قابل توجهی داشته باشد.' "

او باعث می شود یک نقطه خوب است. بهترین پسران بسکتبال استخدام باید ارزش بازار نیست که وابسته به بازی برای یک گپ برنامه. در آن زمان آنها را به دانشگاه آنها در حال حاضر توسعه زیر از طریق رسانه های اجتماعی یوتیوب و پوشش از استخدام سایت. سابق دوک ستاره صهیون ویلیامسون یک مثال نخست است که پدیده.

Volante اشاره می کند که ویلیامسون YouTube فیلم ها در طول سال آخر دبیرستان رو نمایش بیش از Duke basketball ویدئوها. ویلیامسون نمی تواند بصورت پول در اوردن ترافیک که بدون به خطر انداختن خود NCAA واجد شرایط بودن. به این صورت که ویلیامسون بود با ارزش تر به دوک از مخالف Volante نقل از دوک-کارولینای شمالی رقابت بازی در ماه فوریه 2019.

این بازی یک رویداد بزرگ — باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شده بود در حضور و غیاب — با ویلیامسون به عنوان جاذبه اصلی. این weeknight بازی در ESPN جلب بزرگترین مخاطبان (4.3 میلیون بیننده) در پنج سال برای یک بازی بسکتبال. مخاطبان شد 88 درصد بزرگتر از اولین دوک-UNC بازی از فصل قبل است.

پس از فصل ویلیامسون اعلام کرد برای NBA پیش نویس و انتخاب شد شماره 1 به طور کلی. زمانی که دوک و UNC ملاقات برای یک شنبه بازی در ای اس پی ان در بهمن ماه سال گذشته مخاطبان از 2.67 میلیون بیننده بود 38 درصد کوچکتر از برای فوریه 2019 بازی. با توجه به رسانه های ورزشی, تماشای تلویزیون مخاطبان برای دوک ها در سراسر 2019-20 پایین بود به طور قابل توجهی بدون ویلیامسون.

"با صهیون همه از ناگهانی Duke basketball شد امتیاز بهتر از به طور منظم فصل NBA بازی" Volante گفت. "اگر شما در حال مشاجره هستند که مردم در حال تماشای دوک چون نیوجرسی می گوید دوک چرا که بسیاری از مردم کمتر تنظیم به رقابت بازی (بدون ویلیامسون)? حداقل دو میلیون نفر از مردم اجازه با کیفیت از بازیکنان در دادگاه راهنمای آیا آنها را تماشا کنید."

بسیاری از کالج سن بازیکنان ستاره همان قدرت به عنوان ویلیامسون. اما زیادی وجود دارد که ارزش بازار بسیار بالاتر از یک بورس تحصیلی. دو بازیکن برتر از 2019 دبستان کلاس LaMelo توپ و R. J., Hampton, مدارک ارائه شده از آن است.

توپ را Illawarra شاهین بازی همپتون را در نیوزیلند شکن در اکتبر گذشته در استرالیا برتر بسکتبال لیگ. نزدیک به 2 میلیون نفر به تماشای در یک Facebook livestream. بود که پس از 1 میلیون نفر به تماشای توپ را برای اولین بار سه هفته قبل از آن.

NBA هنوز هم نیاز به بازیکنان به یک سال حذف شده از دبیرستان به پیش نویس واجد شرایط. PCL ارائه خواهد شد بازیکنان بسکتبال گزینه دیگر از امضای بین المللی و یا کار برای یک گپ برنامه برای حقوق و دستمزد. کلید برای PCL سودآوری ممکن است امنیت مطلوب معاملات برای رسانه ها, حقوق کفش و پوشاک. که آسان تر خواهد شد اگر لیگ علائم به اندازه کافی بازیکن برتر از بعدی استخدام در کلاس.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

من امیدوارم که PCL می تواند تبدیل به یک گزینه بهتر برای بازیکنان از NCAA است. کالج ها ارائه برنامه های بازیکنان برخی از ارزش مانند مربیگری و بازاریابی است. اما کسانی که چیزهای با ارزش کمتر از درآمد تولید شده توسط ورزشکاران به خصوص بالاترین-مشخصات بازیکنان با سود مصادره مدارس و مربیان و مدیران.

عدم اساسی حقوق اقتصادی برای ورزشکاران نیز یک مسئله برای برابری نژادی. در NCAA را در سطح بالا به خوبی جبران بسکتبال, مربیان, مربیان فوتبال و دو و میدانی مدیران در حال اکثریت سفید. بسیاری از بازیکنان پرداخت نشده سیاه و سفید هستند. NCAA است بخشی از مشکلات سیستمیک که درایو نژادی شکاف ثروت.

PCL هدف را به بازیکنان آموزش و پرورش و حقوق و دستمزد است که منعکس کننده ارزش خود را در بازار. اگر سیاستمداران و دادگاه نمی خواهد استراحت تا NCAA را کارتل شاید رقابت مستقیم می توانید آن را انجام دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن