عظیم صحرا گرد و غبار plume رهبری برای جنوب شرقی ما می تواند پر شور غروب - Tue, 17 Jun 2020 PST

جنوب شرقی ایالات متحده است داستد توسط Sahara. عظیم ابری از گرد و غبار از شن های صحرای بزرگ سر راه ما – هر چ

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

جنوب شرقی ایالات متحده است داستد توسط Sahara.

عظیم ابری از گرد و غبار از شن های صحرای بزرگ سر راه ما – هر چند آن infinitesimally ذرات کوچک را انجام دهید کمی بیشتر از افزایش غروب و مکث طوفان گرمسیری فصل هواشناسان می گویند.

زمان آن شناور پایین از فضای آن را سفر کرده اند بیش از 5000 مایل سی ان ان هواشناس هیلی آستانه گفت. در حالی که این برای تلفن های موبایل چشمگیر, آن را در واقع بسیار طبیعی است.

"بزرگ plumes از صحرای گرد و غبار به طور معمول آهنگ به اقیانوس اطلس از اواخر بهار تا اوایل پاییز" آستانه سی ان ان گفت. "هر زمانی که گرد و غبار سنگ مرمر به اندازه کافی بزرگ است و بادهای تجاری راه اندازی درست و گرد و غبار می تواند سفر هزاران مایل در سراسر اقیانوس اطلس و به آمریکا"

در حال حاضر ابر در وسط اقیانوس اطلس است و انتظار می رود به رانش بیش از ایالات متحده روز سه شنبه از هوستون کرونیکل گزارش شده است. از آن خواهد شد به احتمال زیاد شیره برخی از رطوبت از هوا کرونیکل گفت.

در حالی که حضور آن است که معمولا بی ضرر گرد و غبار می تواند باعث تحریک و افرادی که مسائل تنفسی بسته به غلظت آن در هوا کرونیکل گفت.

در حالی که گرد و غبار ابر کمک خواهد کرد که نگه داشتن طوفان از توسعه این ذرات خود را داشتن که اثر هواشناس چاد مایرز با سی ان ان گفت.

"گرد و غبار است که بخش قابل مشاهده از کاهش گرمسیری بالقوه توسعه منطقه" مایرز گفت. "این است که هوا خشک و اضافی عمودی باد برشی همراه با گرد و غبار که در حال رانندگی عوامل محدود کننده طوفان گرمسیری توسعه است."

چگونه آن را tamp پایین از طوفان ؟

"گرد و غبار نشانگر بسیار خشک لایه در جو و طوفان نمی مانند و خشک" گزارش میشیگان MLive.

علاوه بر این, طلسم خشک می تواند معطل شدن برای یک هفته یا بیشتر پس از, ابر, انتشار, MLive گفت.

صحرا گرد و غبار تمایل به عبور از اقیانوس در طول ماه های ژوئن و جولای با توجه به WBBH-تلویزیون. اندازه گیری ماهواره ای چند سال پیش نشان داد که چقدر.

بادها به طور معمول حرکت شبیه چمچه زنی تا به طور متوسط 182 میلیون تن در هر سال و زیر شیروانی قرار دادن آن به سمت نیمکره غربی ناسا در یک مطالعه 2015 – معادل 689,290 semitrucks پر از گرد و غبار فضا آژانس در بیانیه ای گفت در آن زمان است.

این plumes که زمین دورتر جنوبی از آمریکا تغذیه جنگل آمازون محققان با مطالعه هفت سال طول. زمان آن می رسد ساحل شرقی آمریکای جنوبی آن کاهش یافته به 132 میلیون تن 27.7 میلیون از آن سقوط بیش از حوضه آمازون است. که به اندازه کافی برای پر کردن 104,908 نداد ناسا گفت. یکی دیگر از 43 میلیون تن رانش بیش از دریای کارائیب, محققان گفت: در فوریه 2015 مطالعه منتشر شده در ژئوفیزیک پژوهش نامه.

همه در همه, ارتباط بین دور آفریقایی زمین و سواحل ایالات متحده نقطه به یک چیز به عنوان دانشگاه مریلند جوی دانشمند Hongbin یو گفت: از اين که او همكاري.

"این یک دنیای کوچک" گفت: Yu, که همچنین با این نسخهها کار در پرواز فضایی گودارد ناسا ، "و ما همه متصل به هم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب