$100M مسکن کمک برنامه های آینده برای کم درآمد Minnesotans, Walz اعلام

کم درآمد Minnesotans تحت تاثیر COVID-19 خواهد بود واجد شرایط برای کمک های مسکن با شروع ماه آینده تحت $100 میلی

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

کم درآمد Minnesotans تحت تاثیر COVID-19 خواهد بود واجد شرایط برای کمک های مسکن با شروع ماه آینده تحت $100 میلیون برنامه ای است که رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد.

طراحی شده برای جلوگیری از اخراج و بی خانمانی و حفظ مسکن ثبات این برنامه خواهد شد بودجه فدرال دلار از Coronavirus صندوق امداد به تازگی مجاز توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کنگره است.

"مسکن پایدار کلیدی برای ایمنی و سلامت و رفاه Minnesotans," Walz گفت: در یک کنفرانس خبری در مینیاپولیس. "ما عمیقا نگران آن است که فدرال (600$در هر ماه) افزایش به بیمه بیکاری است, انقضای هفته آینده و که خواهد آمد به بازی بازی های زیر در ماه سپتامبر. 1 که در آن اجاره خواهد بود که به علت."

او گفت: این برنامه را فراهم می کند امداد رسانی به Minnesotans تلاش برای پرداخت صورت حساب خود را به دلیل بیماری همه گیر.

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان گفت: این برنامه نیز کمک خواهد کرد و آدرس نژادی و نابرابری. "مردم از رنگ ها به طور نامتناسبی تحت تاثیر" توسط کار ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر ، "مسکن عدالت است و عدالت اجتماعی است."

مینه سوتا مسکن کمیسر جنیفر هو گفت: آژانس خواهد شد "(پول) از درب" در ماه آینده برای کمک به واجد شرایط اجاره و مالکان جلوگیری از از دست دادن خانه های خود.

در حالی که او نمی تواند برآورد که چگونه بسیاری از Minnesotans خواهد بود واجد شرایط برای مسکن کمک هو گفت: این سازمان بلافاصله شروع به پذیرش درخواست برای کمک های مالی از شهرستانهای جامعه عمل سازمان و دیگر سازمان های محلی است که اداره برنامه های مسکن. کسانی که سازمان را قبول کند و روند برنامه های تعیین واجد شرایط بودن و روند پرداخت به افرادی که واجد شرایط برای کمک.

Walz اعلام کرد این برنامه در غرب برادوی هلال آپارتمان و متعلق به اداره شده توسط غیر انتفاعی CommonBond جوامع است. این ساختمان واقع در جنوب مینیاپولیس محله که در آن نزدیک به نیمی از ساکنان مواجه شده اند اخراج هو گفت. که بالاترین اخراج نرخ در دولت است.

اما او تاکید کرد که این برنامه به آدرس نیاز به مسکن در سراسر کشور.

در اوایل سال جاری Walz و مقننه اختصاص 26 میلیون دلار برای ارائه به پناهگاه بی خانمان و خیابان کارگران امدادرسانی و کمک به مبارزه Minnesotans امن امن مسکن. فرماندار همچنین تحمیل یک مهلت قانونی برای اخراج برای محافظت از مستاجران در تلاش برای پرداخت اجاره خود را. که مهلت قانونی باقی مانده است در اثر تحت اورژانس قدرت سفارش Walz صادر دوشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب