Truex سال 2020 به پایان می رسد winless ترمز با پیروزی در Martinsville - Mon, 10 Jun 2020 PST

MARTINSVILLE, Va. (AP) — مارتین Truex جونیور با استفاده از یک سفر به نسکار کوتاهترین مسیر برای پایان دادن به

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

MARTINSVILLE, Va. (AP) — مارتین Truex جونیور با استفاده از یک سفر به نسکار کوتاهترین مسیر برای پایان دادن به طولانی دست دادن رگه در روز سهام ماشین سری در گذشته ممنوع مؤتلفه پرچم.

Truex cruised کشش و برنده اولین جام نسکار مسابقه فصل در پنج شنبه شب در اولین مسابقه تحت چراغ در Martinsville Speedway.

Truex این 2017 قهرمان جام حذفی شده است یکی از نسکار بزرگترین برندگان بیش از سه سال گذشته اما موفق به پیدا کردن پیروزی لین برای Joe Gibbs Racing بیش از 10 مسابقه این فصل. او برنده 19 بار از 2017-2019.

"من می دانستم که ما قرار بود برای به دست آوردن یکی به زودی" Truex گفت. "امیدوارم ما می توانید بر روی یک رول."

تیک تاک. از زمان فرار از روی دست خط.

Truex برنده Martinsville ساعت پدربزرگ در گیره کاغذ به شکل مسیر فقط در 0.526 مایل است. او برنده برای اولین بار با خدمه جدید رئیس جیمز کوچک است.

"آن را بزرگ برای او و اعتماد به نفس خود را و در این راه افراد نگاه او" Truex گفت. "من فکر می کنم آن را بزرگ. من می دانستم که در تمام طول که او قادر بود, من می دانم که او برای رفتن به یک خدمه رئیس برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن."

رایان Blaney, Brad Keselowski که دو برد این فصل و جوی afton wagner ساخته شده آن را یک 2-3-4 پایان برای تیم Penske.

مسابقه آغاز شده و در مدت کوتاهی پس از نسکار گفت: مؤتلفه پرچم خواهد بود ممنوع از همه نسکار حوادث و خواص.

این موضوع تحت فشار قرار دادند به جلو در این هفته با بابا والاس نسکار تنهاست سیاه راننده و یک آلاباما مادری که به نام تبعید از مؤتلفه پرچم و گفت: "هیچ جایی" برای آن در ورزش. والاس سوار Richard Petty موتورسواری' No. 43 شورلت با #BlackLivesMatter طرح رنگ. والاس پوشیدن پرچم آمریکا, ماسک, کف دست خود را هنگامی که خواست در مورد تصمیم گیری قبل از شروع مسابقه.

"آن بوده است استرس زا زن و شوهر از هفته" والاس گفت: در FS1. "این است که بدون شک بزرگترین مسابقه حرفه ای من امشب. من هیجان زده در مورد امشب. وجود دارد بسیاری از احساسات را در مسیر مسابقه است."

والاس عینک سیاه "من نمی توانم نفس بکشم" تی شرت اما نمی زانو زدن در طول سرود ملی. خود باشگاه تا به حال "محبت و عشق و درک" مزین در هود. او به پایان رسید 11th در Martinsville.

'سیاه و سفید ما زندگی ماده شورلت — که خیلی خوب می گویند راست خیلی خوب بود در بلند مدت اجرا می شود" والاس گفت.

26-در سال والاس که به پایان رسید دوم در سال 2018 دیتونا 500 نیز تا به حال یک دوز نوظهور شهرت. در حال حاضر صریح در علل اجتماعی در نسکار, Wallace محکوم پرچم و پیام خود را در سراسر ورزشی. لس آنجلس لیکرز ستاره LeBron James توییتی بزرگ "S/O" به والاس و بازنشسته NFL ستاره Deion ساندرز توییتی او افتخار نسکار "به رسمیت شناخته شده حساسیت کشور ما در حالی که مقابله با نژادی و بی عدالتی."

والاس حتی برخی از طرفداران نسکار — برای یک شب حداقل — از سایر ورزشکاران است. New Orleans Saints در حال اجرا پشت آلوین Kamara پاسخ به نسکار بیانیه با یک صدای جیر جیر درخواست "هنگامی که مسابقه بعدی??" با پاپ کورن از emoji. او به دنبال همراه در رسانه های اجتماعی به عنوان Carolina Panthers ایمنی تره بوستون. بوستون توییتی سوال در مورد مسابقه و به نظر می رسید برای لذت بردن از عمل در Martinsville: "آیا خانواده دوخته بود به تلویزیون. من تماشای ایستاده بیش از رانندگان احساس می کنم. آیا این خوب است ؟ من انجام این کار درست است ؟ فراموش میشم تلنگر کانال?"

سابق NFL ایمنی برنارد Pollard جونیور پیوست در رسانه های اجتماعی اقدام و تا به حال یک سوال در هشدار پاسخ در FS1 پخش.

اما نسکار تصمیم خشم مشروط از پرچم وفاداران که خورشتی در رسانه های اجتماعی. نسکار کلاه هنرمند Jason پرتو که رنگ طرح برای برخی از ورزش بزرگترین ستاره در میان بلندترین منتقدان. او به هر طریقی یک رشته توییتهایی انفجار حرکت نوشتن "شما نمی توانید به پاک کردن تاریخچه چیدن و انتخاب آنچه شما می خواهید به نگه داشتن و اصلا نمی خواهد به نگه دارید."

آه خوب, ریس ویترسپون به حکم بالا-پنج emoji در توییتر, و است که به تنهایی ممکن است به اندازه کافی به سنگین تر بودن متنفرم.

Martinsville دربسته در محیط یک کشش از هفت مستقیم مسابقات جام پس از آن از سر گرفته بدون طرفداران در مسیر. که خط به پایان می رسد و چهار 1,000 فلوریدا خدمات اعضا به نمایندگی از حیاط پایگاه هوایی رزرو و U. s. Southern Command در Doral مجاز به حضور در جام مسابقه در حیاط-میامی جاده سریع السیر به عنوان مهمان افتخاری و مشاهده مسابقه از grandstands. هفته بعد در آلاباما Superspeedway نزدیک به 5000 طرفداران خواهد بود و مجاز به شرکت در این مسابقه است. نسکار می گوید همه طرفداران نمایش در خواهد آمد قبل از ورود نیاز به پوشیدن چهره و پوشش موظف به فاصله اجتماعی در شش پا و نمی خواهد که دسترسی به زمین زیر کشت.

"من می خواهم بگویم سلام به همه طرفداران در صفحه اصلی ما قطعا شما را از دست ندهید," Truex گفت. "این فقط احساس نمی شود اما هیجان انگیز را به نفع خود برای اطمینان حاصل کنید."

---

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP-Sports

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن