MLB خلاصه: اتباع, beat, Blue Jays 4-0 در 10 در جاده بازی در خانه - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

واشنگتن — آدم ایتون پایگاه لود هلی کوپتر را شکست بدون گل کراوات در 10 دور در یک بازی و Asdrúbal Cabrera به دنب

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

واشنگتن — آدم ایتون پایگاه لود هلی کوپتر را شکست بدون گل کراوات در 10 دور در یک بازی و Asdrúbal Cabrera به دنبال با سه اجرا سه گانه کمک به اتباع ضربه محکم و ناگهانی یک بازی از دست دادن رگه ضرب و شتم توسط تورنتو بلو جیز 4-0 شب چهارشنبه.

در یک دمدمی بازی در خور این همه گیر-تغییر وارونه فصل تورنتو تیم خود را "خانه بازکن" در واشنگتن – پنبه حلاجی شده در نیمه پایین هر زمین باز یافته با پوشیدن آن لباس سفید بازی بازیکنان خود را' walk-up موسیقی و حتی وافغان آهنگ "OK آبی جیز" باشگاه های سنتی و هفتم-زمین باز یافته کشش اصلی.

تورنتو Nate پیرسون در لیگ اولین و واشنگتن را حداکثر Scherzer در 358th شروع در رشته های اصلی قرار داده تا مقدار زیادی از صفر. بنابراین از بین برنده است که به دنبال.

در بالای 10th, هر چند واشنگتن نقل مکان کرد و جلوتر در یک فرد به دنبال بازی. پس از شروع با خودکار دونده در پایه دوم واشنگتن لود کیف با دو جنبه از تورنتو ششم پارچ, اجتناب, Yamaguchi (0-2).

پس از دو strikeouts Eaton منعکس توپ خاموش موند. دوم baseman, کون Biggio برداشت آن و تلاش برای شیرجه دستکش-برای اولین بار در کیسه بود اما لبه دونده اندرو استیونسون. پس از پخش بررسی بیش از دو دقیقه از "امن" تماس بود را تایید کرد و آن را 1-0. Cabrera سپس homered.

دانیل هادسون (1-0) پنج ناشران برای پیروزی.

ببر 5 رویالز 4

دیترویت — JaCoby جونز آمار tiebreaking انفرادی هومر در هفتم زمین باز یافته و دیترویت اغل گاو یا حشم آمد از طریق دوباره به ضرب و شتم کانزاس سیتی است.

یک شب پس از تبادل بدون گل شش نوبت در برنده شدن بیش از Royals, ببر' از بین برنده بوهای برگزار شد کانزاس سیتی بدون baserunner برای چهار. دیترویت بسیج از یک 4-0 کسری با تشکر در بخش های بزرگ به جونز که دو برابر دو برابر قبل از اتصال خاموش ایان کندی (0-1) برای سومین هومر.

جاناتان Schoop همچنین رفت و عمیق برای ببر. Maikel فرانکو آمار دو دونفره و تک برای, کانزاس, شهرستان و مدارك مرریفیلد تا به حال دو بازدید به ثمر رساند و دو بار.

برایان گارسیا (1-0) به دست آورده خود را برای اولین بار لیگ های برنده شدن در یکی از چهار دیترویت مسکن که تن به تن در بازی. جو Jimenez مشغول به کار نهمین برای چهارم خود را ذخیره کنید.

YANKEES 9, آرام 3

بالتیمور — نیویورک یانکیز در پا برای میامی مارلینز و خراب مرگبار در خانه, درب بازکن, هدف قرار دادن سه خانه اجرا می شود به پشت right-hander Gerrit کول.

آرام شد در ابتدا میله میله برای راه اندازی این خانه بخشی از مختصر 60-برنامه بازی برابر میامی اما Marlins دستور داده شد به یک وقفه پس از چند بازیکنان و مربیان قرارداد COVID-19 بیش از آخر هفته.

نیویورک برنامه ریزی شده بود به بازی فیلادلفیا در چهار شنبه اما فیلیز' نجومی در انتظار قرار داده شد به عنوان یک اقدام احتیاطی به این دلیل که آنها میامی حریف در باز سری.

پس از لیگ اصلی بیس بال محوری یانکی ها و آرام با هم در حالی که مارلین و فیلیز بهبود می یابند.

کول (2-0) داد تا سه اجرا می شود و چهار بازدید در 6 2/3 نوبت را به نفع خود 18th مستقیم تصمیم گیری است.

پس از DJ LeMahieu homered خاموش آشر Wojciechowski (0-1) در بازی دوم زمین هارون قاضی و هارون هیکس هر دو رفت و در سوم برای 5-1 منجر شود.

WHITE SOX 4, سرخپوستان 0

کلیولند — Yasmani Grandal و الوی جیمنز آمار قربانی مگس و شیکاگو به ثمر رساند و چهار اجرا در نهمین دور – سه متهم به بی اثر کلیولند نزدیک براد دست.

سرخپوستان کردم هشت فوق العاده نوبت از شماره 5 شروع ژاک Plesac. او را زده یک حرفه ای-بالا 11 خاموش کردن جوراب سفید در سه بازدید و ادامه داد: قوی اجرا کلیولند تبادل به شروع فصل.

Rookie رابرت لوئیس آمار دو اجرای تک در نهم به عنوان شیکاگو جامعی سه بازی از دست دادن رگه و سالم یک بازی در سری است.

شیکاگو استارت لوکاس Giolito همسان Plesac زمین به زمین از طریق شش برگزاری سرخپوستان بدون گل در چهار بازدید. آن را خوب به گزاف گویی با این همه ستاره right-hander که داد تا یک خانه اجرا در مینه سوتا در اولین گام از فصل و لمس شد برای هفت اجرا می شود در 3 2/3 نوبت.

RED SOX 6, متس 5

نیویورک — مسیحی Vázquez ضربه بستن خانه اجرا کردن ست لوگو در هفتم زمین باز یافته و دو اجرای تک در برابر جاستین ویلسون در سه اجرا هشتم محوری بوستون.

بوستون از دست داده بود و چهار در یک ردیف زیر آن روز باز برنده بیش از Baltimore — معادل 11 مستقیم بیش از یک فصل کامل — که شامل یک جفت از شکست به متس در Fenway پارک.

نیویورک بسته با یک اجرا در نهم زمانی که غواصی را متوقف سوم baseman رافائل Devers کمک براندون کارگر رشته در این پایگاه بارگذاری شده است. کارگر بازیافت برای اولین بار او را نجات دهد از سال قابل توجه Yoenis Céspedes و بازنشستگی رابینسون Canó در نرم بوش به shortstop.

یعقوب DeGrom پرتاب تا 101 مایل در ساعت تمدید متوالی خود را بدون گل خط به 31 نوبت قبل از اجازه دادن به یک جفت از اجرا می شود در چهارمین اما دوم خود را مستقیم و بدون تصمیم گیری اجازه می دهد دو اجرا می شود و سه بازدید در شش نوبت با چهار strikeouts. او در سمت چپ با 3-2 منجر شود اما Vázquez گره خورده است نمره زمانی که او سوار حلق آویز موبایل و کامپیوتر از لوگو برای صفحه دوم خود را اجرا کنید در این فصل است.

رنجرز 7, دایاموند 4

آرلینگتون تگزاس —جوی Gallo ضربه به تساوی دو-اجرای هومر در هشتم باز یافته و تگزاس به ثمر رساند سه اجرا می شود و پس از آن به ضربه محکم و ناگهانی یک بازی از دست دادن خط.

پس از Gallo صف مخالف-زمینه شوت به سمت چپ خاموش اندرو Chafin (0-1) برای دومین هومر از فصل رنجرز لود پایگاه با دو outs. الویس Andrus سپس دو اجرای تک قبل از نیک سلک اضافه شده یک RBI تک.

تاد Frazier ضربه اول خود را هومر و تا به حال دو برابر تگزاس که پنج-اجرای زمین باز یافته اختصاص تنها یک اجرا کمتر از آن بود را به ثمر رساند ترکیب خود را برای اولین بار در چهار بازی جدید $1.2 میلیارد ورزشگاه با جمع شدن سقف.

جاناتان هرناندز (1-0) رو برد با وجود از دست دادن دو اجرا در هشتم و نیک مغز گردو و غیره مشغول به کار کامل و نهم برای اولین بار او را نجات دهد.

رشته کوه های راکی 5 دو و میدانی 1

اوکلند کالیفرنیا. آلمانی مارکز زده از هشت بیش از شش چشمگیر نوبت به گزاف گویی پس از از دست دادن در روز افتتاحیه و کلرادو پیچیده کردن یک فصل موفق-باز کردن سفر جاده ای.

چارلی Blackmon تحویل بیمه اجرا با یک ترجمه در هشتم و سپس رسیده خطا در نهم که منجر به یک جفت اجرا می شود.

گرت Hampson آمار متهور قربانی پرواز در چهارم برای کمک به بازگشت مارکز (1-1).

کارلوس Estévez رها مارکز و فرار هفتم صدمه ندیده با تساوی اجرا در دوم.

Jairo دیاز زده از رابی گراسمن با پایگاه های لود شده در هشتم قرار دادن اوکلند در 0 تا 14 با دوندگان در به ثمر رساندن موقعیت در طول این دو بازی.

مت چپمن homered در پایین برای اولین بار ، کلرادو آمد حق بازگشت تونی Wolters آمار یک تساوی تنها در بالای دوم مقابل فرانکی Montas (0-1).

بریوز 7, اشعه 4

آتلانتا —فردی فریمن homered و سوار در سه اجرا می شود در چهار ضربه شب پیشرو آتلانتا در خانه خود را باز کن.

فریمن زده با کروناویروس قبل از کوتاه فصل شد و خیلی بد است که او می ترسید برای زندگی خود را به سرعت اصلاح شده و جای خود را به عنوان یک بازی را بیشتر می ترسید hitters.

او ضربه اول خود را هومر از فصل سوم دو-اجرای شات به صندلی های خالی در سمت راست میدان و افزود: یک RBI تک که دربسته در محیط سه اجرای ششم پس از خلیج تمپا کشیده جلو با سه اجرا می شود در نیمه بالا.

بریوز جامعی خلیج تمپا چهار بازی برنده خط خط.

Tampa Bay اوراق کردن یک کسب شده و اجرا کردن مایک Soroka در پنجم کشیده و پیش برای اولین بار در ششم انجام بخش عمده ای از آسیب های پس از دارن o'day (1-0) در زمان بیش از آتلانتا استارت. با دو outs, Kevin Kiermaier سوار در مقید اجرا و شکارچی Renfroe به دنبال با دو اجرا به صورت تک قرار داده است که اشعه جلوتر 4-2.

اما Tampa Bay اغل گاو یا حشم نمی تواند منجر شود.

اندرو Kittredge داد تا پشت به پشت دو برابر بازنشستگی تنها یک hitter وظیفه قبل از راه دادن به الیور دریک (0-1). بد بو right-hander یک شانس برای فرار با سرب دست نخورده اما ویلی Adames bobbled بالا هلی کوپتر توسط Ozzie Albies که رد شد یک زمین زیر کشت رسید.

فریمن به دنبال خود چهارم آمار از شب پوشش یک RBI تک به راست مرکز. Albies پرتاب شد و در سوم برای پایان دادن به زمین باز یافته اما Ender Inciarte در حال حاضر عبور بشقاب با رفتن به آینده اجرا شود.

حذفی, 3, دزدان دریایی, 0

PITTSBURGH — میلواکی را براندون Woodruff اجازه ضربه زده و 10 در حالی که کار به seventh inning به عنوان تخمیر ضرب و شتم مبارزه پیتسبورگ.

وودراف (1-1) بازنشسته 19 از 21 مورد اجازه می دهد یک نوسانی bunt تنها به فیل ایوانز در اولین. پیتسبورگ نتونست دیگر baserunner تا Evans راه می رفت منجر خاموش هفتم. Woodruff انداخت 92 از 61 زمینهای برای حملات علیه یک ترکیب است که در تلاش برای تولید. دزدان دریایی در حال هدف قرار دادن یک رشته-بدترین .171 در طول 2-4 شروع می شود.

بن Gamel به Woodruff همه حمایت او نیاز با یک سوم زمین باز یافته دو-اجرای هومر بیش از سمت راست-درست کردن صندلی جو Musgrove (0-2).

قرمز 12 توله 7

CINCINNATI — مایک Moustakas و نیک Senzel homered در بازده خود را از یک COVID-19 ترساندن نیک Castellanos اضافه شده یک گرند اسلم و سینسیناتی به پایان رسید چهار بازی از دست دادن خط.

سانی خاکستری (2-0) تمدید اصلی خود را در لیگ برتر به 35 متوالی شروع می شود, اجازه شش بازدید و یا کمتر. او داد تا تنها ایان Happ دو و دامن زده 11 به عنوان او تن به تن به هفتم زمین باز یافته.

Moustakas و Senzel از دست رفته سه بازی گذشته پس از احساس بیمار یک روز پس از هم تیمی مت دیویدسون در رفت و مجروح لیست چرا که او آزمایش مثبت برای coronavirus. پس از عبور از آزمون آنها بازگشت و کمک کرد تا لیورپول به بهترین خود را اجرا کنید کل فصل.

کایل Hendricks (1-1) انداخت سه ضربه shutout در برابر حذفی در فصل بازکن اما نمی تواند آن را از طریق پنجم زمین باز یافته علیه سینسیناتی. Moustakas تا به حال دو اجرا در چهارم و Hendricks سمت چپ بعد از Eugenio سوارز پایگاه های لود شده تنها یک زمین باز یافته بعد.

دوقلوها 3 کاردینالز 0

مینیاپولیس — Rich Hill تن به تن بدون گل پنج نوبت در صاف مینه سوتا اولین حمایت ادی روساریو را هومر و نلسون کروز را RBI ،

الکس آبیلا, یکی دیگر از مینه سوتا تازه وارد تا به حال یک RBI تک. تیلور راجرز تن به تن کامل نهم برای اولین بار خود را ذخیره کنید و دوقلوها به پایان رسید و دو بازی رفت و برگشت به بهبود به 4-1.

در حال حاضر دوم-قدیمی ترین بازیکن در رشته, the 40-year-old Hill مورد نیاز تنها 68 رزین را انتخاب کنید تا اولین پیروزی برای دوقلوها تیم که امضا او در این زمستان با این فرض او می تواند آماده در سراسر تابستان پس از بهبودی از جراحی آرنج.

کاردینالز پس از برنده شدن خود را در دو بازی اول برابر پیتسبورگ را به ثمر رساند و چهار اجرا در 15 بازدید بیش از سه بازی از دست دادن خط.

دانیل پنک ده لئون (0-1) را زده و هشت بیش از 3 2/3 نوبت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب