پرینگل خاطرات بالتیمور اسب نر '95 قهرمانی فصل

مایک پرینگل و بالتیمور اسب نر برای همیشه خواهد بود بخشی از تاریخچه لامپ کم مصرف.بیست و پنج سال پیش ستاره در حا

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

مایک پرینگل و بالتیمور اسب نر برای همیشه خواهد بود بخشی از تاریخچه لامپ کم مصرف.

بیست و پنج سال پیش ستاره در حال اجرا پشت کمک بالتیمور تبدیل به اولین و تنها — آمریکا حق رای دادن را به تصرف خاکستری جام. اسب نر آن یقین برنده نهایی خود را در 13 بازی در سال 1995 پس از دریافت نه چندان ظریف با ارنج زدن از تیم مدیریت در چه معلوم بود که لامپ کم مصرف نهایی فصل از سه سال به اجرا در ایالات متحده است.

پس از متوالی تلفات کاهش یافته و اسب نر' رکورد به 5-3, پرینگل و هم تیمی های خود را جمع آوری و در یادبود ورزشگاه برای تمرین. در همان روز بازیکن-مدیر پرسنل جیم Popp برگزار فايلهاي برای یک گروه از حدود 25 بازیکن.

"آنها کار می کرد همه این بازیکنان در مقابل ما به عنوان یک هشدار است که اگر ما نمی انتخاب کنید تا بازی ما ما می تواند جایگزین" Pringle گفت. "من به یاد داشته باشید که تا به وضوح. این نوع خنده دار ولی ترسناک در همان زمان.

"ورزش به شما می آموزد درس بزرگ اما یکی از آنها این است که همه در حال رفتن به جا شود و آنها نمی خواهید به صبر کنید ... آنها در حال رفتن به شروع به دنبال در حال حاضر. پیام دریافت شد با صدای بلند و روشن است."

Popp که بعدها به دست آورده خاکستری فنجان حلقه به عنوان یک جنرال موتورز با مونترال (سال 2002 2009-10) و تورنتو (2017) گفت: فايلهاي نیست صرفا یک شگرد.

"ما شروع کردن به عنوان به خوبی به عنوان ما می رود و احساس ما نیاز به نگاهی به برخی از بازیکنان" Popp گفت. "من نمی دانستم این اثر آن را به حال بازیکنان در زمان, اما آن را یک افسانه ای موضوع در میان آنها در حال حاضر.

"این واقعا تحت تاثیر آنها مثبت. این واقعا چیزی است که زمانی که ما با هم و داستان های آمده در مورد آن روز."

بسیار بود رود از اسب نر. حق رای دادن رسیده بود '94, خاکستری, جام بازی در سال اول خود را از وجود حذف دلخراش 26-23 تصمیم به B. C. شیرها در Lui Passaglia بازی پایان 38-حیاط زمینه هدف در B. C. محل ورزشگاه.

"شعار بود 'کسب و کار ناتمام,'" Popp گفت. "همه درست بود در خانه ما فقط ساخته شده است که ما تا به حال — ما تا به حال عمق بزرگ است.

"ما در آغاز کمی آهسته و سپس بر باور نکردنی رول با فوق العاده, بازیکنان فوق العاده ای ورزشکاران است."

اضافه شده Pringle: "چیزی دور از B. C. Lions آنها به دست آورده است که قهرمانی. اما ما احساس کردیم که باید شده از بازی ما باید برنده ام. من می خواهم تصور کنید که هر کس می گوید که پس از آنها از دست داده ایم اما این که چگونه ما احساس رفتن به فصل آینده و ما نمی خواهید برای منحرف شود."

بالتیمور به پایان رسید در بالای بخش جنوبی در 15-3 بستن کلگری برای لیگ بهترین رکورد در سال 1995. پرینگل (1,791 متری عجله) نامگذاری شد برجسته بازیکن و مایک Withycombe بالا lineman — بالتیمور را Shar Pourdanesh تا به حال برنده آن در سال قبل در حالی که همین ماتیوز مربی سال دوم مستقیم فصل.

به عنوان یک آمریکایی حق رای دادن بالتیمور قادر به میدان فهرستی از تمام بازیکنان آمریکایی. در حالی که به ظاهر یک مزیت چند تا از لامپ کم مصرف دیگر آمریکایی تیم تلاش بد.

موثر تر از ستارگان صف شد و اسب نر " تاکید از بازی در حال اجرا در عبور مبارک لامپ کم مصرف.

در سال 1994 پرینگل پنج-پا-نه 202 پوند دینامو زد برای آن ثبت 1,972 متری. که صرفا نشانه ای از چیزهایی که می آیند به عنوان پرینگل خواهد crack 1,000-حیاط فلات نه بار در طول فصل 11 — از جمله حیرت انگیز 2,065 متری در سال 98 با مونترال (که در آن بالتیمور مهاجرت در سال 1996) — قبل از بازنشستگی در سال 2004 به عنوان لیگ را تمام وقت منجر حمله کننده (16,425 متری).

پرینگل حال اجرا فقط برای 495 متری بیش از دو لامپ کم مصرف فصول (1992 با ادمونتون, '93 با ساکرامنتو) قبل از برخورد به بالتیمور.

"در واقع من در راه من به ورزشگاه و زمانی که کی استفنسون (ساکرامنتو سر مربی) به نام به من بگویید من می خواهم در داد و ستد شده اند," Pringle گفت. "من از لس آنجلس, بنابراین من بسیار ناراحت است که من در رفتن وجود دارد."

در واقع پرینگل گفت که او در یک تقاطع در فوتبال حرفه ای که در آن زمان.

"زمانی که من به Baltimore من گفت: مامان من بود که در سال گذشته" Pringle گفت. "من که قرار بود تا پایان فصل اما من می خواهم رشد خسته از گرفتن نگاه و زمان من احساس من سزاوار است."

پرینگل — که پذیرفته به کانادا Football Hall of Fame در سال 2008 — خود را آغاز کرد بالتیمور تصدی دوم در نمودار عمق پشت شلدون Canley. اما او ترک خورده صف شروع با تشکر در بخش های بزرگ به جانباز کارفرمایی تریسی هام.

"من ساخته شده نقطه به تریسی, 'فقط به من اجازه دریافت و خوراک من است. اگر شما تغذیه من قصد دارم آن را به اتفاق می افتد,'" Pringle گفت. "تریسی به چالش کشیده به من گفت: من شنیده ام به اندازه کافی از این — من قصد دارم به خوراک شما و ببینید چه چیزی شما می توانید انجام دهید.'

"او بهم توپ زمانی که من فکر نمی کنم من باید حتی رو توپ بر اساس پایین و فاصله و من فکر می کنم او یکی از بزرگترین دلایل من قادر به اکسل مثل من, چرا که به اعتقاد او در من و من به چالش کشیده و من نمی خواهم به او اجازه دهید پایین."

جای تعجب نیست بالتیمور را قوی جرم از طریق رفت و ژامبون. سابق گرجستان جنوبی ستاره خاکستری قهرمان جام حذفی (1985) و لامپ کم مصرف فوق العاده بازیکن (1989) با ادمونتون و آمد به بالتیمور پس از ملال انگیز '93 فصل با تورنتو است.

"سال من با (ماتیوز) او همیشه کمر در کارفرمایی دست" Popp گفت. "او احساس آنها می دانستند این بازی بود و احساس بهتر از هر کس دیگری — که فقط همین راه.

"مایک پرینگل متوجه شدم حتی یک Hall of Famer و تمام وقت بزرگترین حمله کننده اگر آن را برای تریسی و بازی خود را-دعوت از او نمی خواهم که شماره او بود. اما بحث در مورد همکاری — تریسی متوجه او هرگز می خواهم به عنوان موثر به عنوان او نیاز به بدون در حال اجرا است."

دست بر پرینگل.

"یکی از چیزهایی که در مورد تریسی ژامبون برادر بزرگ من است و او را یک رهبر بزرگ" Pringle گفت. "او همیشه می خواهم می گویند هدف از این بازی این است که حرکت چوب و دریافت اولین فراز. اگر ما حرکت چوب در نهایت ما را به منطقه پایان.'

"ما می خواهم که درایوهای 12, 13 بازی می کند و در ازدحام گاهی اوقات ما می گویند لعنت به کسی نمره به خاطر من خسته ام, به جهنم. ما شده ایم در اینجا برای مدت زمان طولانی' به دلیل این که چگونه تریسی زد جرم است."

حذفی برنده بیش از وینیپگ (36-21) و سن آنتونیو (21-11) رو بالتیمور به خاکستری مرحله نهایی مسابقات جام با کلگری در رجاینا تیلور زمینه است. این مسابقه نه تنها برجسته جانباز quarterbacks در ژامبون و داگ Flutie اما دو تا از لامپ کم مصرف را بالا مربیان در اداره, Wally Buono.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما داستان در بازی روز آب و هوا به عنوان هر دو تیم مبارزه gusts باد تا 85 متر/ثانیه. این شرایط تا به حال لیگ مقامات نگران اینکه غرفه های موقت می تواند مقاومت در برابر شرایط باد می وزد.

بالتیمور غالب با تاریخی 37-20 پیروزی قبل از 52,064 تماشاگران. ژامبون بود به نام MVP پس از عبور از برای 213 متری و عجله برای یک TD اما اسب نر همچنین 82-حیاط زدن توپ بازگشت touchdown از کریس رایت و آلوین والتون در چهار حیاط به ثمر رساند اجرا کردن یک O. J. Brigance مسدود زدن توپ.

برای Popp برنده شدن در یک خاکستری جام در رجاینا خاص بود. او خود را آغاز کرد CFL حرفه ای در '92 با ساسکاچوان به عنوان یک مربی/پرسنل رسمی قبل از رفتن به بالتیمور با ماتیوز که فوت در سال 2017

"من همیشه به مردم گفت: شما هرگز واقعا درست CFLer تا زمانی که شما دو سال در ساسکاچوان,'" Popp گفت. "من درمان بسیار خوبی وجود دارد و به این روز باقی می ماند بسیار نزدیک با" فورد (former GM Riders).

"این کاملا یک تجربه یادگیری است که وجود دارد اما این یک کار خوب برای من که در آن زمان در زندگی من است. رفتن به بالتیمور فوق العاده بود بیش از حد."

خاکستری قهرمانی جام حذفی نیز ویژه برای Pringle, به عنوان اولین, او می خواهم تجربه خود را در طول لامپ کم مصرف تصدی (2002 با مونترال '03 با ادمونتون).

"خود را برای اولین بار است که همیشه خود را برای اولین بار" Pringle گفت. "من فکر نمی کنم ما به فکر کردن در مورد جنبه های تاریخی آن را در زمان.

"آن خاکستری جام و بزرگترین بازی در کانادا برای لامپ کم مصرف و ما می دانستیم که اهمیت آن است. هنگامی که آن را بیش از ما فقط تا افتخار و خوشحال برای به انجام رساندن چنین شاهکار و جشن مانند آن."

اما سرخوشی کوتاه بود. با دیرین کلیولند براونز صاحب هنر و زننده در حال حرکت خود را حق رای دادن به Baltimore, فن, حمایت از اسب نر برخوردار بودند به سرعت تبخیر و باشگاه خاکستری, جام, جشن, تقریبا رفت خسته شده اید توسط رسانه های محلی.

این لامپ کم مصرف را در آمریکا گسترش به پایان رسید پس از " 95 فصل و بالتیمور حق رای مهاجرت به مونترال. پرینگل و بسیاری از اسب نر هم تیمی های ساخته شده حرکت به کبک, اما, اداره, بیمارستان رابرت دروموند رفت به تورنتو کمک به Argos پیروزی متوالی خاکستری عنوان جام (1996-97).

"اوه مرد آن بود تلخ و شیرین" Pringle گفت. "ما می خواهم با این تیم که بسیار نزدیک است و ما می دانستیم که ما همه در حال رفتن به رفتن ما راه جداگانه و نه قادر به سعی کنید برای انجام این کار دوباره.

"بسیاری از مردم بیرون آمد و جشن ما دست دادن به B. C. هنگامی که ما برنده ما آمد به هیچ چیز."

این روزها Pringle, 52, عمل Max Muscle sports nutrition کسب و کار در آتلانتا. او می گوید در حالی که او در نقل مکان کرد از بازی فوتبال او نتواند در تعامل با هم تیمی های سابق خود.

"من از دست بچه ها," او گفت:. "وجود دارد هیچ چیز مانند یک قفل-اتاق — وجود دارد هیچ چیز مانند بودن با بچه ها مبارزه به همین علت همان ماموریت.

"ما تیم ما در کسب و کار و شما بچه های خوب و همه چیز مانند آن, اما آن را در یک قفسه اتاق. من نگه داشتن در تماس با تریسی Lester اسمیت (سابق اسب نر پشت دفاعی) یکی از بهترین دوستان من و شعر او هنوز هم دیوانه. از طریق Facebook, ما همیشه برچسب یکدیگر و برای ما خوب است چرا که ما همیشه می گویند سلام به هر یک از دیگر و بازگرداندن این خاطرات قبل از ما بیش از حد است."

بیست و پنج سال پس از اسب نر دستگیر عنوان CFL می یابد خود را در یکی دیگر از موقعیت منحصر به فرد. این COVID-19 همه گیر است و تاخیر در شروع فصل و در صورت وجود یک کمپین آن نمی شود و تا ماه سپتامبر و می توان با محدود و یا بدون طرفداران که می تواند در نتیجه غیر معمول خاکستری جام هفته.

اما پرینگل گفت: اسب نر بازیکنان را برای همیشه به یاد داشته باشید به سادگی برنده شدن یک لامپ کم مصرف قهرمانی نیست که یک تیم آمریکایی که جای کسی را گرفتن کانادا هستند.

"جنبه های تاریخی آن را همیشه خواهد بود چیزی که بدیهی است که همیشه نمی توان دوباره," او گفت:. "بسیاری از ما این احساس است که ما نمی خواهیم که قهرمانی بازی به فکر به عنوان یک تیم آمریکایی در مقابل تیم کانادا.

"این چیزی است که بازیکنان در بر داشت مضر — است که آنها را که تمایز است. ما همه لامپ کم مصرف بازیکنان پس از یک لامپ کم مصرف قهرمانی و من امیدوارم که این چیزی است که مردم به یاد داشته باشید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن