شما می ترسم bro? آره, من بیش از حد! در اینجا برخی از bromance-ترسناک برای تماشای با دوستان خود.

دو minor league baseball players — یک مرد آلفا مانده و تاکید کردن sidekick ترس بیش از حد مبارزه — به آرامی سرگ

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

دو minor league baseball players — یک مرد آلفا مانده و تاکید کردن sidekick ترس بیش از حد مبارزه — به آرامی سرگردان gorgeously خالی New England, حومه شهر, اجتناب از زامبی.

است "باتری" دوستان ، عاطفی رزونانس درام? و یا می توان آن را با برچسب یکی از خلاق تر هیچ بودجه مطالب به طور گسترده ای متنوع ترسناک فروشگاه که کتاب مکاشفات یوحنا زامبی ،

پاسخ این است که بله و بله. به ضرب گلوله در 15 روز در کانکتیکات در 6000 $در بودجه "باتری" (2012) است که مستقل فیلمسازی به دسته شمشیر — یک تکه خوبی از این گفت و گو تریک — و شایسته عهد به چه نوع خم کند-رایت فیلم در مورد عشق برادرانه همچنین می توانید به صورت قانع کننده بودجه, وحشت, اگر تنها بیشتر فیلم studios خواهد رول تاس. "بیل و تد" نیست.

فیلم ترسناک که قطع damsels in distress بیت و کانون توجه قرار دادن در نر-نر افلاطونی روابط نادر feat و با چند استثنا دارد (نگاه کنید به "Supernatural: The Series"), bro-ترسناک به مقدار بیشتر indie میکرو-نوع. شما و بهترین دوستتان را در شرکت خوب با این خنک کننده bro-الهامی فرار بسیاری از آن ها در دسترس در آمازون نخست:

قطعنامه (2013)

"وضوح" (فیلم ترایبکا Cinedigm)

یک yuppie حرکت به یک غیرقانونی است زیستن, مانع کودکی خود را رفیق و تلاش برای به دست آوردن او را پاک و هوشیار است. آن را تند و تلخ تلاش ساخته شده است به طور فزاینده دشوار است توسط خشونت فروشندگان مواد مخدر که در حفظ و توقف خواستار پول است.

اما تهدید واقعی ممکن است از یک گنجینه از خالی از سکنه فیلم قرقره به تصویر می کشد از دست رفته محققان که اشتباه عصبی ساکن باستان روح.

بله کابین در جنگل ساخته شده است بیش از مقدس بومی آمریکا زمینه است که به عنوان کلیشه به عنوان آن می شود (یکی امیدوار است این طنز نقطه) اما این نوع-galloping talkfest simmers تا به اندازه کافی بشریت در $20,000 بودجه به تنش پر از پایان بسته شلاق.

The bro-mance همچنان در "بی پایان" یک سال 2017 عاقبت از انواع که ستاره مدیران Justin Benson and Aaron Moorhead به عنوان دو برادر با متضاد خاطرات پس از رشد در یک مبارک کمون/بیگانه مرگ فرقه است. خودتان را کنترل کنید برای زمان حلقه زمان حلقه.

اسکلت (2010)

با وجود این عنوان بیشتر وجود دارد darkly طنز خنده از frights به حال در "اسکلت" است که زیر دو اضافه وزن خسته رسانه به عنوان آنها سفر انگلیسی روستا انجام تحقیقات معنوی برای زوج های متاهل. یک تنهاتر بیشتر نا امید duo می تواند یافت نمی شود و طنز از اذیت نمودن مردم دیگر ازدواج شاد آشکار intimacies better left unsaid نیست به طور کامل از دست داده و روی آنها.

زمانی که یک پرونده افراد گمشده به معنای واقعی کلمه منفجر در چهره خود آنها را مجبور به انتخاب بین لازم حرفه ای حذف و یا در نهایت در تماس با مشتری خود را, احساسات, به عنوان به خوبی به عنوان خود را.

این bro-mance واقعی است: سرب بازیگران اندرو Buckley و اد Gaughan انجام stand-up comedy با هم برای 10 سال.

آنها مانند مردم (2015)

در شهر نیویورک ظاهر شادمان اما در نهایت پایین بر روی شانس خود را اطاقک سوارکار اسب دوانی شدن طول می کشد در یک رفیق دوران کودکی که یا یک پارانوئید اسکیزوفرنی و یا در اجرا از چیزی فوقالعاده و شوم. مردان سعی کنید پوزخند از طریق تاریک خود بار و هر دو واقعا نیاز به یک دوست. این نزول تدریجی ممکن است روان می سازد این نوع بندر یکی از حرکت و واقع بینانه توصیفاتی از بیماری های روانی بر روی صفحه نمایش.

مدیر پری Blairsville پیوست با یک میکرو بازیگران متشکل از MacLeod اندروز اوان Dumouchel و مارگارت یانگ دریک در "آژیر" (2019) و سپس دوباره در "غول" است که در تولید است.

محو (2011)

این شش قسمت تلویزیونی جلب طرفداران بسیاری در بی بی سی سه و بی بی سی و آمریکا و بسیاری از تعجب که چرا آن را هرگز ادامه داد: برای فصل دوم.

وجود دارد درست دبیرستان شن در دوستی بین comically نخبه بهترین جوانه, بازی های برگزار شده برای شاد کمال سریع صحبت کردن جوان دانیل Kaluuya و یک شخصیت بی دست و پا که می بیند مردم مرده. در حال حاضر اضافه کردن ارواح شیطانی آخرالزمان و ببینید که دوستی آزمایش به زندگی پس از مرگ.

SUPERNATURAL: THE SERIES (2005-2020)

Indie در سینما نیست اما چگونه این CW, درام, گذشته برای 15 فصل? تا حدی که خود را بیش از حد جدی است. اما قدرت واقعی از "Supernatural: The Series" همواره اغلب تست شده و کاملا سالم فرض پیوند میان سرگردان demon hunters Sam and Dean Winchester, که از دست مادر خود را به یک نیروی فوق العاده و مطرح شد توسط پدر خود را به کشتن هیولا. راه اندازی شد در سال 2005 "Supernatural" میزبانی قسمت نهایی خود را در مارس 18.

شب بخیر مامان (2015)

"شب بخیر مامان" (RADIUS-TWC ابعاد فیلم)

با سختی یک کلمه در بین آنها دو پسر سرگردان بزرگ خود را منزوی و خانه در اتریش, حومه شهر, جستجوی مدارک و شواهد که به شدت باندهای زن دوره نقاهت بعد از عمل جراحی زیبایی بالا است مادر خود را. آزمون واقعی خواهر و برادر وفاداری می آید که آن زمان به کراوات او را به تخت شکنجه و حقیقت.

هیئت ملی نقد و بررسی از تصاویر متحرک به نام "شب بخیر مامان" یکی از پنج زبان خارجی فیلم 2015, اما نه سخت گیر.

JOHN DIES AT THE END (2013)

Chase Williamson, چپ و Paul Giamatti عمل درست مانند آنها در حال ساخت معنا در "John Dies at the End." (Magnet Releasing)

عجیب و غریب مواد مخدر به کاربران ارائه می دهد قدرت های عجیب و غریب دسترسی به واقعیت های جایگزین و یک فرصت واقعا خوب در انفجار.

این مسخره, madcap ماجراجویی برای همه نیست — فیلم برداری برای کمتر از $1 میلیون دلار "John Dies at the End" کرد همه از $160,000 در دفتر جعبه — اما unhinged سرگرم کننده در داخل دیو وونگ اعتراف مانند روکش از خود ترانس بعدی سفر خود را با بهترین جوانه جان که مرتب کردن بر اساس از مرده.

وب اصلی سریال و پس از آن رمان به همین نام واقعی دیوید وانگ شد و به دنبال آن دو منتشر دنباله: "این کتاب پر است از عنکبوت" و "چه جهنم من فقط به عنوان خوانده شده."

آخرین مطالب