میتسوبیشی بسته شدن موسس لیک تست تسهیلات - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

توسط Charles H. فیتهرستن کلمبیا حوضه هرالد MOSES LAKE – میتسوبیشی هواپیما گفت: کارکنان محلی در روز پنج شنبه ک

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

توسط Charles H. فیتهرستن کلمبیا حوضه هرالد

MOSES LAKE – میتسوبیشی هواپیما گفت: کارکنان محلی در روز پنج شنبه که این شرکت به تعویق انداختن تولید آن SpaceJet M100 مسافر هواپیما و بسته شدن آن ایالات متحده عملیات با توجه به یک ایمیل از یک سخنگوی شرکت.

جف Dronen مدیر ارتباطات استراتژیک برای میتسوبیشی هواپیما گفت: در یک ایمیل به کلمبیا حوضه هرالد که آینده بودجه سالانه برای صنایع سنگین میتسوبیشی – میتسوبیشی هواپیما شرکت مادر – به طور معناداری کاهش می یابد.

Mitsubishi Heavy Industries, on May 11 اعلام کرد از دست دادن $2.5 میلیارد (263.3 میلیارد ین) در SpaceJet توسعه در سال مالی 2019 بیش از سه برابر سال گذشته از دست دادن. به طور کلی این شرکت هوافضا و دفاعی واحد – که میتسوبیشی هواپیما بخشی – ارسال شده 2019 کاهش 1.9 میلیارد دلار (209 میلیارد ین).

"پس از اعلام این خبر در مارس 11, شرکت, رهبری, شده است, بررسی تاثیر مالی به این شرکت و کل آن جهانی عملیات" Dronen نوشت. "به عنوان یک نتیجه این شرکت تا به حال به تصمیم گیری های دشوار است که به طور قابل توجهی کاهش جهانی آن فعالیت و تأثیر عمده ای در آن سازمان است."

با توجه به گزارش Kyodo News میتسوبیشی هواپیما بیش از نصف SpaceJet پروژه 2020 بودجه به 560 میلیون دلار از سال گذشته 1.3 میلیارد دلار. این شرکت به نظر می رسد باقی می ماند متعهد به دیگر M90 نسخه SpaceJet که سفارشات از شرکت های هواپیمایی منطقه ای در ایالات متحده و ژاپن و سوئد.

Dronen گفت که کاهش آن عملیات پرواز در موسس لیک به یک "حداقل کارمندان خواهد شد که تمرکز بر حفظ و نگهداری هواپیما."

"همه دیگر مکان های خارج از کشور خواهد شد و میتسوبیشی هواپیما را تحکیم باقی مانده از فعالیت در دفتر مرکزی آن در ناگویا, ژاپن," Dronen نوشت.

"بندر موسی دریاچه بدیهی است که نا امید به یادگیری میتسوبیشی تصمیم به محدود کردن عملیات در Grant County فرودگاه بین المللی برای آینده" نوشت: بندر موسس لیک مدیر اجرایی همین Kersey در یک پیام متنی به CBH.

"میتسوبیشی ارزش مستاجر از بندر موسی دریاچه جامعه" او گفت:. "بندر ادامه خواهد داد به ارائه پشتیبانی و کمک به میتسوبیشی در طول این دوره و به نظر می رسد به جلو به دیدن پرواز هواپیما دوباره در آینده."

این SpaceJet اولین ژاپنی-تولید هواپیماهای تجاری از سال 1960s. برنامه گرفتار شده است با طراحی و تولید مسائل پس از آغاز به کار خود با اولین M90 مدل میله میله برای تحویل به همه نیپون ایرویز در ماه آوریل 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن