WSU آغاز می شود تجزیه و تحلیل COVID-19 نمونه به عنوان تست لوازم کوتاه اجرا و نتایج تاخیر - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

دانشگاه ایالتی واشنگتن آغاز خواهد شد تجزیه و تحلیل نمونه ها برای COVID-19 ویروس در پولمن در آن حیوانات بیماری

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

دانشگاه ایالتی واشنگتن آغاز خواهد شد تجزیه و تحلیل نمونه ها برای COVID-19 ویروس در پولمن در آن حیوانات بیماری تشخیصی آزمایشگاهی که گسترش یافته و به جای کار می کنند.

دولت واشنگتن و وزارت بهداشت در ابتدا به خارج از دانشگاه را تست اضافی تجزیه و تحلیل آنلاین با تمرکز بر افزایش ظرفیت در شرق واشنگتن است.

حیوانات بیماری آزمایشگاه های تشخیصی است که در واقع محل مناسب برای تجزیه و تحلیل COVID-19 نمونه با توجه به افزایش ظرفیت گفت: پسر پالمر, WSU استاد پاتولوژی و بیماری های عفونی.

"ایده این بود: می توانیم این افزایش ظرفیت و درخواست آن را به حیوانات نمونه اما نمونه های انسانی" او گفت:.

پاسخ به این سوال که در حال حاضر "بله" و WSU یک سلامتی, تشخیص آزمایشگاه باید قادر به پردازش تا 2000 نمونه در روز در هفته آینده.

WSU تشکیل یک مشارکت عمومی-خصوصی با Incyte تشخیص مستقر در اسپوکن منطقه خواهد شد که جمع آوری نمونه ها از بيماران برچسب آنها و ارسال آنها را به پولمن برای تجزیه و تحلیل. زمان چرخش می تواند به عنوان سریع به عنوان یک تا دو روز پالمر گفت. Incyte نه WSU را جمع آوری نمونه از بیماران و همچنین اطلاع از نتایج خود به این معنی هیچ کس نباید خط در پولمن پارکینگ برای COVID-19 آزمون به زودی.

حیوانات آزمایشگاه تشخیصی است و نه آهسته در همه پالمر گفت و در دانشگاه ها و استخدام پرسنل بیشتر برای کمک به روند COVID-19 تست خواهد شد که تجزیه و تحلیل در یک بخش جداگانه ای از آزمایشگاه از حیوانات نمونه.

آزمایشگاه توسعه و افزایش تست ظرفیت در پولمن آمده نمی تواند در یک زمان بهتر به عنوان موجود آزمایشگاه های خصوصی در حال مبارزه برای پردازش نمونه ها به سرعت به اندازه کافی برای نگه دارید تا با افزایش تست در حال وقوع نه فقط در واشنگتن بلکه در سراسر کشور است.

"ما وجود دارد به تلاش برای گسترش ظرفیت بزرگترین مدرک ما می توانیم" پالمر گفت. "و من فکر می کنم ما در حال حاضر یک ایده خوب است که نیاز به تست است برای رفتن به ادامه برای آینده قابل پیش بینی."

در یکی دیگر از تلاش برای گسترش دسترسی به آزمایش اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه آغاز شد منظقه تست در مدارس ابتدایی رایگان در روز سه شنبه در هلمز ابتدایی. تست در دسترس است وجود دارد در روز چهارشنبه و پنج شنبه اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده و از 12:30 تا 2:30 بعد از ظهر

رژیم صهیونیستی. جی Inslee خطاب تست کمبود در طول یک شنبه در کنفرانس خبری .

Inslee سرزنش تست تاخیر در شکست دولت فدرال به منابع کافی برای تست کیت. برخی از کیت که وارد شد عدم تطابق, برچسب های تقلبی و یا نادرست بسته بندی. نیز وجود دارد یک اخیر "چوک نقطه" در آزمایشگاه حتی زمانی که کیت در دسترس هستند, او گفت:.

"این دلیل است که فرمانداران در ایالت های جنوبی به گوش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و آنها باز کسب و کار خود را راه بیش از حد سریع و به آنها اجازه دهید هزاران نفر از مردم با عجله به میله و آنها رو موج عظیم بیماری های همه گیر در," او گفت:. "به عنوان یک نتیجه, آنها تحت فشار قرار دادن تحلیلی آزمایشگاه برای به دست آوردن تمام این تست انجام می شود."

دکتر کتی Lofy دولت افسر بهداشت گفت: دولت در حال کار با دو آزمایشگاه در شرق واشنگتن برای افزایش تست ظرفیت. او همچنین خواست مردم دلسرد شود از به دنبال یک تست اگر آنها گمان می کنند آنها ممکن است COVID-19.

"کسی که هر گونه علائم باید آزمایش" Lofy گفت.

با وجود مشکلات و تاخیر در نتایج تست Inslee گفت: یک فرد باید جدا به عنوان به زودی به عنوان آنها در معرض شده است و باقی می ماند در انزوا به مدت 14 روز یا تا زمانی که تست منفی است.

"اگر شما شده اند در معرض کسی که مثبت است و اگر شما به دنبال یک آزمون نیست منتظر نتایج تست به تصمیم گیری است که می تواند صرفه جویی در زندگی" Inslee گفت. "ما نیاز به خودمان جدا برای حداقل 14 روز و یا حداقل تا زمانی که ما دریافت که نتیجه تست."

بیشتر تست شده است اما نه همه از افزایش اخیر موارد تایید شده در دولت و در Spokane County است.

اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه گزارش شده 51 موارد جدید در روز سه شنبه و مرگ یک مرد در 70s از ویروس.

تعداد ساکنان شهرستان در بیمارستان بستری به عنوان یک نتیجه از این ویروس نیز افزایش یافت و به 23 با 13 نفر دیگر تحت درمان در بیمارستان های محلی.

شده اند وجود دارد 1,788 موارد تایید شده در Spokane County است.

یکی از ساکنان Touchmark جامعه بازنشستگی در ساوت هیل است که در میان کسانی که آزمایش مثبت برای ویروس تسهیلات تایید کرد در روز سه شنبه.

ساکن زندگی در زندگی مستقل محله در داخل ساختمان اصلی و آنها منزوی در خانه. تسهیلات بسته تمام آن اتاق ناهارخوری خود را سالن مو و زمینه های مشترک در پاسخ. ساکنان خواسته شده است به باقی می ماند در خانه های خود یک بیانیه از مدیر اجرایی می گوید.

بیشتر در بخش مراقبت های محله در Touchmark دریافت کرده بود وعده های غذایی در خانه های خود را برای چند ماه در حال حاضر مستقل زندگی ساکنان را به عنوان به خوبی. Touchmark مقدمات ساخت به آزمون کارکنان و ساکنان.

به عنوان دولت کار می کند برای مبارزه با این ویروس گسترش Inslee به نظر می رسد در روز سه شنبه در کنفرانس خبری من در یک ماسک با Seattle Mariners آرم است که گاهی اوقات به نظر می رسید باعث عینک خود را به مه.

پرسید: اگر او اجازه می دهد که دریانوردان برای بازی در سیاتل اگر این منطقه نیست و در بازگشایی فاز است که اجازه می دهد که نوع فعالیت حتی بدون هواداران در ورزشگاه گفت: "من فکر نمی کنم ما ساخته شده ایم کسانی که تصمیم گیری."

صحبت در روز قیمومیت خود نیاز به ماسک توان در کسب و کارهای Inslee گفت: با پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله انزوا ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض و تماس با ردیابی ابزار برای بازگشایی اقتصاد است.

وجود دارد برخی از نشانه های اولیه این استراتژی موفق بوده است در کاهش گسترش ویروس در Yakima یکی از مناطق سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

حکم اجرا خواهد شد در درجه اول توسط کسب و کار امتناع از خدمت به کسانی است که با پوشیدن ماسک Inslee گفت.

"کارکنان به سادگی نمی حلقه تا فروش" برای یک فرد بدون ماسک, او گفت:. "ما نه درخواست مردم برای دریافت هرگونه رویارویی است."

افرادی که یک دلیل پزشکی که چرا آنها نمی توانند یک ماسک به سادگی می توانید بگویید کارمند است و "آنها را قبول کند که خود اعلام" Inslee اضافه شده است.

در روز ایالت, دستور, رفت و به, اثر, آزادی, بنیاد محافظه کار سازمان اعلام داشت که پر کردن طرح دعوی در دادگاه بازجویی دولت قدرت به صدور چنین دستوری.

"صورت پوشش بخشنامه تعریف از دولت نفس بیش از حد," هارون لوپز, بنیاد ملی, مدیر گفت: در انتشار اخبار.

Inslee مقابله است که او معتقد است دولت اقدام قانونی اما کسی "چه کسی می خواهد به ضایعات پول خود را" می توانید به دادگاه بروید به چالش سفارشات خود را . چندین گروه در حال حاضر, اما هیچ دادگاه موافقت کرده است که برای توقف یک تا کنون.

دولت مسئولیت خود را برای محافظت از ساکنان Inslee گفت.

"هیچ چیز وجود دارد در قانون اساسی که می گوید مردم باید مرگ یک ویروس" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن