دالاس ماوریکس صاحب علامت کوبا هل برای آینده فصل برای شروع در کریسمس

علامت کوبا معتقد است که NBA هنوز هم می تواند نجات خود را 2019-20 فصل با وجود آن که در حالت تعلیق به مدت دو ماه

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

علامت کوبا معتقد است که NBA هنوز هم می تواند نجات خود را 2019-20 فصل با وجود آن که در حالت تعلیق به مدت دو ماه و شمارش در میان coronavirus بیماری همه گیر.

دالاس ماوریکس صاحب با اشاره به Dec. 25 به عنوان تاریخ شروع برای فصل آینده و سپس گفت: شما فقط باید به عقب کار به صورت بالقوه جدول زمانی برای از سرگیری این فصل است. اکثر تیم های کوبا گفت: نمی خواهد بازی تمدید برنامه به عنوان وجود دارد تعداد محدودی از تیم که پیش از طریق پلی آف.

او گفت که می خواهد به لیگ برتر راه گریز بیشتر به عنوان یک مهلت برای از سرگیری این فصل است.

"چقدر از خارج از فصل ما نیاز به پیش نویس تمرینات و بچه ها به بقیه؟" کوبا گفت: در طول یک مصاحبه با ESPN 103.3 FM در روز دوشنبه. "بدترین-مورد —ما نوع squished برنامه آغاز شده و در اواخر ماه جولای و اوایل آگوست. که فقط من و گمانه زنی. بازی لباس گرم تا بازی به پایان فصل و نهایی حذفی موقعیت و سپس بازی پلی آف."

کوبا گفت که او معتقد است که NBA باید رزومه با به طور منظم فصل بازی به جای رفتن مستقیم به یک پست-فصل فرمت. بازیکن خواهد شد با فشار بدن خود را در پلی آف کوبا گفت و به طور منظم فصل های مورد نیاز خواهد بود برای بچه ها سعی کنید به عقب بر گردیم به بازی شکل.

تا آنجا که در یک محل کوبا ندارد اولویت قوی که آیا آن را در لاس وگاس و یا اورلاندو. هر دو مناسب هستند مقصد لازم hotel فضا و سالن های ورزشی.

به سادگی قرار دادن کوبا فقط می خواهد این ورزش به بازگشت در برخی از مد. او معتقد است سطح بازی خواهد بود فقط به عنوان خوب اگر نه بهتر از آنچه طرفداران NBA دیدم بیرون آمدن از سال 2011 تحریم.

"هر چیزی که ما نشان می دهد در حال رفتن به بهتر از آنچه ما در حال حاضر" کوبا گفت. "آن خواهید بود خوب به اندازه کافی ، ما فقط می خواهیم ما ورزش است. ما فقط می خواهم به ریشه برای Mavs این کابوی ها و ستارگان و رنجرز ، اگر کامل نیست من فکر نمی کنم کسی در حال رفتن به ذهن است."

کوبا رفت و به او گفت که دوست دارم برای دیدن NBA اتخاذ یک روز کریسمس تاریخ شروع به جلو رفتن بیش از حد. که چیزی است که او را تحت فشار قرار دادند برای سال.

NBA آغاز فصل 2011-12 در کریسمس پس از تحریم است اما در برابر انجام این کار به طور دائم. کوبا شده است گفت: لیگ نمی خواهند به فشار بیش از حد بسیاری از بازی ها را در ماه های تابستان به دلیل تلویزیون بینندگان قطره در آن زمان.

اما تلویزیون در بازار تغییر کرده است به طور چشمگیری در سال های اخیر با مردم "برش طناب" و افزایش جریان خدمات.

"بسیاری از عناصر مختلف وقتی که می آید به ارائه بازی های ما است که من فکر می کنم آن را کار" کوبا گفت. "من همه برای آن است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن