White Sox مشت زن Encarnacion انجام بخشی خود را برای کمک به جمهوری دومینیکن را مبارزه با کروناویروس

شیکاگو وایت ساکس مشت زن ادوین Encarnacion پا به این صفحه برای کمک به جمهوری دومینیکن را مبارزه با کروناویروس.H

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

شیکاگو وایت ساکس مشت زن ادوین Encarnacion پا به این صفحه برای کمک به جمهوری دومینیکن را مبارزه با کروناویروس.

Hitter وظیفه تعیین نیروهای با سالن از شهرت پارچ پدرو مارتینز و سابق Red Sox ستاره دیوید اورتیز برای ایجاد COVID-19 جمهوری دومینیکن ابتکار از طریق پدرو مارتینز پایه و اساس است.

Encarnacion بومی La Romana, D. R., و مارتینز و Ortiz نیز متولد در جمهوری دومینیکن. بسیاری از فعلی و سابق عمده-لیگ بازیکنان از جمهوری دومینیکن را اهدا بودجه برای منابع از جمله فن های صورت, ماسک یکبار مصرف مناسب, تست کیت ضد عفونی کننده دست تمیز کردن لوازم و مواد غذایی است.

آنها را مطرح کرده ام بیش از 1 میلیون دلار (ایالات متحده) تا کنون با توجه به White Sox انتشار اخبار.

Encarnacion حاوی این طرح در طول یک مکالمه تلفنی با مارتینز اورتیز و سابق خود Blue Jays هم تیمی خوزه باتیستا (ابهامزدایی).

"این ایده می آید چرا که در اینجا در دومینیکن هر بازیکن چیزی برای شهرستان که در آن او را از" Encarnacion گفت: در طی یک کنفرانس تلفنی. "من می دانم که همه انجام شده است چیزی است که در شهرستان خود را, اما من می خواهم به انجام کاری با هم. همه با هم در یک تیم بنابراین ما می توانید با جمع آوری پول بیشتر و ما می توانیم چیزهای بیشتری در بیشتر منابع به کسانی که به آن نیاز دارند مانند پزشکان و کارکنان پزشکی, افرادی که نیاز به مواد غذایی است.

"همه با هم در یک چیز ما می توانید با جمع آوری پول بیشتر و ما می تواند کمک به مردم بیشتر است."

Encarnacion گفت: بیش از 50 بازیکن به تماس پاسخ داده.

"هر مرد که در آن گروه حق دور آنها گفت:," بله, من می خواهم برای کمک به,'" Encarnacion گفت. "این احساس بسیار خوبی برای ما است. کسانی که بازیکنان قلب است که آنها برای دادن به جامعه دادن به آنچه آنها ساخته شده آن را احساس بزرگی و من خیلی افتخار می کنم از تمام کسانی که بچه ها اینجا در این گروه است."

وجود دارد بیش از 8,400 تایید موارد COVID-19 و بیش از 350 مرگ و میر در جمهوری دومینیکن, با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

"در شهرستان لا رمانا آن شده است 10 نفر که من می دانم (که متاثر شده اند)," Encarnacion گفت. "پنج نفر کشته و در حال حاضر یکی دیگر از پنج در حال تلاش برای بازیابی. آن را دشوار است برای شهر. اما در حال حاضر هیچ کس به خانواده است virus. ما فقط تلاش برای بدست آوردن دور از مرگ و درخواست از خدا به برکت همه. این زمان دشوار شده است در اینجا در دومینیکن به خصوص در شهر است."

"در حال حاضر در دومینیکن, آن را خوب است. آن را بدتر. تاثیر که ما شده ایم پس ما خریداری کرده اید بیش از 1000 کیت از مواد غذایی برای افراد در اینجا. و ما آن را به شهرهای مختلف در جمهوری دومینیکن, بازیکنان مختلف به طوری که آنها می دهد که مواد غذایی به افرادی که به آن نیاز دارید."

این بنیاد به تازگی برگزار شد مواد غذایی-اهدای رویداد در Manoguayabo حومه سانتو دمینگو مارتینز که در آن متولد و بزرگ شده. Encarnacion و مارتینز در میان کسانی که درگیر.

"این احساس بسیار خوبی برای من بود و برای انجام همه ما انجام داده ایم با یک فرد مانند پدرو مارتینز" Encarnacion گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

در علاوه بر این به اعطای وام یک دست Encarnacion در حال گذراندن زمان با خانواده و کار کردن به عنوان او در انتظار کلمه ای در بیس بال را در مراحل بعدی. اگر فعالیت های, رزومه Encarnacion گفت: سه هفته خواهد بود ایده آل برای بهار دوم آموزش.

"من مشغول به کار بود و آماده برای فصل," او گفت:. "من فقط می خواهم برای دیدن زمین. آن را در حال رفتن به بیش از سه هفته. اگر آنها به ما سه هفته من می خواهم ممنون."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب