دریاچه هریت Art Shanty پروژه های لغو شده برای 2021

COVID-19 قرار داده است توقف Art Shanty پروژه ها. سازمان پنج شنبه اعلام کرد که این رویداد — که ماهی خانه را به

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

COVID-19 قرار داده است توقف Art Shanty پروژه ها. سازمان پنج شنبه اعلام کرد که این رویداد — که ماهی خانه را به هنر تاسیسات قرار می دهد و آنها را در یک دریاچه یخ زده در مینه سوتا در ژانویه و فوریه — لغو شده است برای 2021.

در یک ایمیل Art Shanty پروژه های سازمان گفت: این تصمیم برای ایمنی از هنرمندان و کارکنان و بازدید کنندگان است. کوچک محصور سازه ها منجر به اجتماعی فاصله و در حال اجرا وجود آب برای شستن دست در سایت. کارکنان نیز به دنبال آن عملیات در پی نژادی بحث پس از مرگ جورج فلوید. "ما می دانیم مسئولیت ما به عنوان یک سفید به رهبری سازمان به ارزیابی خود ما ساختار و برنامه نویسی و برای ادامه کار به سمت عادلانه تر سازمان" ایمیل گفت.

The Art Shanty پروژه آغاز شد و در سال 2004 و به نام پلیموت پزشکی دریاچه تا سال 2012. در سال 2014 آن را نقل مکان به خرس سفید دریاچه برای چند سال و سپس با انتقال به دریاچه هریت (Bde Unma).

این رویداد wildly موفق در سوپر باول جشن در سال 2018 است. هنر Shanties در زمان یک سال در سال 2019 و بازگشت در اوایل سال 2020 است. سازمان دهندگان گفت: تغییر در این رویداد, طرح با یک ورودی اصلی کمک به بالا بردن $63,000 در کمک های مالی در یخ.

بودجه سالانه نزدیک به $160,000 با توجه به ایمیلی که اعلام کرد: "در حالی که بهداشت عمومی است که عامل ایجاد انگیزه در ما تصمیم به انصراف از پول عوامل را در زمان این تصمیم دانستن است که ریسک مالی در ادامه به آماده شدن برای یک برنامه است که در همه احتمال می تواند لغو شود و در نهایت با توجه به انتظار افزایش COVID-19."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب